Uitgerekend 1 - 15 november 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door virgo88, 21 feb 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Ja op een of andere manier was het toch spannend. We waren bij de verkeerde locatie dus moest snel snel, dus dacht mn bloeddruk zou wel hoog zijn. Maar die was netjes :)

2. MB91

MB91 Fanatiek lid

Super fijn. Altijd toch haasten hè voor zo'n echo. Heb ikzelf ook telkens, ondanks dat je er al dagen naar uit kijkt haha :roflmao: nu lekker ontspannen jij. Het wordt mooi weer, dus lekker genieten.

3. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Hier alles goed. Vanochtend nog wel misselijk, maar dat is elke dag anders. Ik heb er verder weinig last van.

Gisteren nog een korte pretecho gehad. Alles was goed, kleintje was heerlijk actief, maar ik vond de beelden niet zo, tenminste niet wat ik gehoopt had qua kwaliteit en helaas helaas geen nub. Dus nu gewoon wachten tot 14/5 :rolleyes:

Ik hoop de uitslag van de nipt maandag te hebben. Anders wordt t pas woensdag ivm Koningsdag.

Morgen gaan we het vertellen. En ik ben zo benieuwd! Ik had gedroomd dat ik alles had klaargezet, maar dat ik nog even met mijn schoonmoeder de stad in moest. En we liepen ergens in een winkelstraat en toen zei ze “had je niet kunnen vertellen dat je zwanger was”. en ik baalde zo want heel de verrassing weg. Werd echt een beetje geïrriteerd wakker :roflmao:

even nog wat anders;
    Is er belangstelling voor een appgroepje? Heb er nog eentje van mijn zwangerschap uit 2019 en ik vind het nog steeds leuk om met die dames van alles te delen :D

als je interesse hebt, kun je je naam + 06 even privé aan mijn berichten. Dan maak ik een groepje aan.
    Wil je niet of vind je het nog te vroeg? Ook goed natuurlijk!

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  4. Silani

Silani Actief lid

20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    #2944 Silani, 24 apr 2021
    Laatst bewerkt: 24 apr 2021
    Dames, de vlag mag uit. We hebben een voorlopig akkoord op een meisjesnaam.

De jongensnaam hadden we al :o:

5. Sassefras01

Sassefras01 Actief lid

23 jan 2019
    367
    481
    63
    Vrouw
    @Silani yeah! Ben stiekem wel benieuwd. Meisjesnaam gaat bij ons helemaal goed komen, maar een jongensnaam....Toen onze eerste een jongetje bleek te zijn vonden we het al zo lastig. We hebben nu wel twee jongensnamen die we oké vinden.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Wat knap! Wij zijn nog lang niet bezig met namen haha. Eerst maar eens het geslacht weten. Wij hebben zoveel moeite met namen dat ik het zonde vind om tijd in de naam te steken als later toch maar de helft gebruikt gaat worden. Nog een paar weekjes. Dan kan de drama beginnen:roflmao:

7. MB91

MB91 Fanatiek lid

Fijn dat de misselijkheid niet meer fulltime aanwezig is! Hoe is het nieuws ontvangen bij iedereen? :)

Wel jammer dat de pretrcho beelden tegenvielen. Volgende pretecho bij een ander bureau? Wel super fijn dat het goed gaat met het kleintje, toch een geruststelling hè :D 14/5 is je geslachtsbepalende echo? Spannend zeg! Bij ons de 28e, maar heb op 13 weken pretecho en stiekem hoop ik dan dat ze het al heel duidelijk een gok kan doen :p

Hahahaha leuke droom zeg :roflmao: schoonmoeders gooien ook altijd roet in het eten hè :p laat je weten hoe het gegaan is? :)

Over het Whatsapp groepje: I am game, maar vind het wel leuk om dan met zoveel mogelijk te gaan dus kijk de andere dames ook even aan. Dames? :D

8. MB91

MB91 Fanatiek lid

Same here. Ik wil wel, maar m'n man heeft er moeite mee dus we wachten eerst even het geslacht af. Maakt het toch makkelijker om de helft van de namen te elimineren :)

9. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Wij hebben al 2 voorlopige namen. Maar zeker over de jongensnaam zijn we nog lang niet zeker. T kan allemaal nog veranderen :roflmao:. Bij m’n dochter hadden we zo rond de 24 weken het wel definitief. Wij willen t ook een beetje voelen ofzo. de namen vaker zeggen en kijken of t goed klinkt :roflmao:

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja dat hebben wij ook. Wij hadden bij de eerste pas met 36 weken de namen. Maar wel onder voorbehoud als we toch nog een WAUW naam tegenkwamen. Angst dat je de verkeerde naam kiest. Nu nog steeds blij mee haha. Bij de tweede stond met 31 weken de namen vast. Ik was er direct zeker van. Manlief wou het nog een paar keer horen/spreken/opzeggen. Na die 2 weken was het goed haha. Nog steeds geen spijt van

11. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Wij hebben in onze verkeringstijd al een jongensnaam bedacht, we waren er direct over uit en hoeven er ook niet over na te denken. Meisjesnaam hebben we nu twee namen, de tweede naam zijn we al wel uit :)

mamavantwee37 vindt dit leuk.
  12. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    @MB91, @MotorMeisje heeft al iets laten weten. Zijn we al met drie :D

ga straks/vanavond de app groep maken. Ben nu op van de zenuwen. Speurtocht is bijna helemaal uitgezet. Schoonouders komen rond 15h. Heb vanochtend de oudste verteld dat we een verrassing hebben. Die stuitert al de halve ochtend :roflmao: hij is maar aan het raden en aan het zoeken.

MotorMeisje en Chantale08 vinden dit leuk.
  13. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ow wat gaaf!!! Heel veel plezier zo lieverd. Ze gaan het vast en zeker super vinden :):)
    Ik app je mijn nummer :thumup:

14. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier even rotdagen. De misselijkheid is heel heftig. Gisteren 6x over moeten geven en niks binnen gehouden. Ik heb ook sinds gisteren avond niet meer geplast. Vanochtend 3x overgegeven, maar nu lijk ik toch weer wat binnen te houden gelukkig. Ik had vanochtend de verloskundige gebeld en die zei het nog tot vanmiddag aan te zien en dan evt terug te bellen als ik nog steeds niet binnen hield. Gelukkig lijkt het dus wat beter te gaan, ook al voel ik me nog belabberd. Best raar, want vrijdag had ik juist een hele goede dag met bijna geen misselijkheid. Echt ik had gisteren echt een moment dat ik gewoon even niet meer zwanger wilde zijn zo erg. Ik ben zo blij dat mijn man thuis kan werken en dat ze hem de flexibiliteit geven om dan 's ochtends nog wel even voor onze oudste te zorgen tussendoor.

Een appgroepje lijkt me wel leuk!

15. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ah ontzettend beterschap zeg! Wat naar :( je zou misschien nog ophoging van de medicatie kunnen krijgen of andere. Sterkte!
    Als je je nummer en naam PB stuurt, voeg ik je toe :)

16. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Hoi meiden, net tot mijn grote schrik bloedverlies bij afvegen. Eerst leek het alleen bruinverlies maar daarna wel echt rood en wat slijmerig.. Heel klein stolseltje. Toen ik op het toilet zat rook ik ook echt zo'n ongesteldheids luchtje. Sorry voor de details maar ik ben me rot geschrokken.
    Moet ik nu de vk bellen of nog afwachten? :(:(

De termijnecho was juist zo goed. Iedereen is ook al op de hoogte. :cry:

17. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Verder geen buikpijn of krampen of iets dergelijks.. Bleh zit helemaal te shaken.

18. Chantale08

2 mrt 2021
    58
    66
    18
    Wat erg meid. Ik zou de vk bellen, daar zijn ze voor. Zij kunnen je eventueel onderzoeken of geruststellen.

19. Silani

Silani Actief lid

20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    Zeker bellen! Ze zijn er voor jou. Kun je misschien vanavond en anders morgen al even komen voor een check.

Jetje1991 vindt dit leuk.
  20. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik zou ook even bellen. Daar zijn ze voor. Sterkte!

Jetje1991 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina