Uitgerekend 1 - 15 november 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door virgo88, 21 feb 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Uuu dat moet ik thuis even voor kijke:) was toch wel heel blij hoor toen ik die mail had ontvangen, is indd weer een mijlpaal. Deze mail had ik ook van de verloskundige, een week geleden bloed geprikt. Had het dus ook nog niet verwacht.

2. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Sinds vandaag last van onderrug en bloed neuzen:eek: meer last van?

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik herken wel makkelijker een bloedneus. Komt door de progesteron. Dan knapt er makkelijker een vaatje

4. MB91

MB91 Fanatiek lid

Oei dat is vervelend! Ook al die onderrug :(hopelijk gaat t snel over. Door hormonen etc is alles beter doorbloed, dat zal die bloedneuzen verklaren. Zelf (nog) geen last van...hoop dat het niet aanhoud een een eendagsdingetje is!

5. Limburgmama

Limburgmama Actief lid

5 mrt 2021
    119
    135
    43
    Vrouw
    Lieve meiden,

Ik heb niet alles terug gelezen het is zo veel!!!

Sorry voor mijn onaangekondigde afwezigheid. Het is een gekkenhuis op het moment.
    Op mijn werk (hoe hoger de corona cijfers hoe drukker het is ik werk voor het bron en contact onderzoek). Mijn zoontje is jarig geweest hij is inmiddels 8:thumup:.
    Ik ben inmiddels 3x bij de VK geweest en overgezet naar de Gyn.

No worries beebje maakt het goed! Vandaag precies 12 weken en ben officieel uitgerekend op 12 november.

Het Gyn verhaal. Ik heb bijna 8 jaar geleden een niet verklaarbare longembolie gehad. Uit voorzorg ben ik naar de gyn overgezet om te kijken wat nodig is voor een veilige zwangerschap. Nu aan het uitzoeken welke medicijnen goed werken en niet al te veel bijwerkingen hebben en das een kwestie van proberen, proberen, proberen. Mocht niets zonder bijwerkingen zijn gaan we voor de soort waarbij ik wel een allergische reactie krijg (plaatselijk) in combinatie met sterke antihistamine tabletten om zo tot een werkbare situatie te komen.

Hoe het met mij gaat? Moe heel moe. Door alle bijwerking tot nu toe slaap ik amper dus onze zoektocht is nog niet over. Verder bijna vakantie! Dus kan ik lekker mijn rust pakken en babyshoppen (hebben een afspraak staan bij baby-dump) en mijn vriend gaat maandag de baby erkennen!

Nogmaals sorry van mijn afwezigheid. Ik zal proberen regelmatig mee te lezen en te reageren maar geen garanties.

Liefs Limburgmama

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Wat een hectische tijd voor jou/jullie. Logisch dat je even niet kwam schrijven en weinig tijd hebt om in de toekomst mee te schrijven. Dat is ook niet erg natuurlijk. Gelukkig gaat verder alles goed met jullie en dat is het belangrijkste! Nu maar hopen dat jullie snel de goede medicatie vinden. Dan is dat ook achter de rug!

7. MB91

MB91 Fanatiek lid

@Schorpioen86 heel veel plezier vandaag! Als je het wil vertellen dan zijn we heel benieuwd!! :D

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Heb je nog kunnen kijken naar welk lab je bloed is gestuurd:oops:

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik word knettergek van die nipt. Niemand wil me wat vertellen over wanneer het bloed is aangekomen. Ze sturen me allemaal door naar mijn VK. Die kan de vragen stellen. Dan denk ik jongens het is mijn bloed he? Mijn lijf! Ik mag dat gewoon zelf vragen he!

Nee nu moet een verloskundige dat voor mij doen. Alsof die niet genoeg te doen hebben. Dus dan laat maar zitten. De assistente van de VK gaf aan dat het momenteel door de vele zwangeren wel 12 werkdagen kon duren. Ik zei maar dat kan toch niet. Das wel 3 weken!

10. Ninah83

Ninah83 Actief lid

2 okt 2020
    443
    460
    63
    Vrouw
    @Schorpioen86 Aaaaah, de geslachtsbepalingecho! Super leuk!! Heel veel plezier :)

11. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Schorpioen86 heel veel plezier vandaag bij de echo :)

@Stokstaartje86 weet je naar welk lab de nipt is opgestuurd? Die van mij is naar de VU gegaan en week later uitslag, die overigens goed is :)

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat die van jou goed was! Ja ook naar VUMC. Vorige week donderdagochtend geprikt. Certe zei dat het over het algemeen dezelfde dag per bode weggestuurd wordt. Dus hoop zo dat ik vandaag bericht krijg. Anders zijn we weer een heel weekend verder. En in het weekend zullen ze wel niks doen dus dan maandag ook geen uitslag.

Ik baal gewoon zo. Ik was zo rustig omdat ik deze week geen uitslag verwachtte totdat Annelies ineens zei dat ze al uitslag had gekregen.

13. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Nee sorry ben nu nog op vakantie. Wordt vanavond of morgen :)

14. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Ooooooh nee. Wat Rot. Tegen mij hadden ze gezegd dat het zeker 2 weken duurde

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja tegen mij ook, ook omdat koningsdag er tussen zat. Daarom verwachtte ik ook niet eerder dan in de loop van volgende week. Maar toen kreeg jij al zo snel de uitslag dat ik helemaal van het padje was. Niet dat jij daar iets aan kan doen natuurlijk haha. Voor jou alleen maar fijn.

Ooh ik was even vergeten dat je op vakantie was. En ik ging er vanuit dat jij het betaalbewijs ook op je email had staan, omdat ik dat zelf ook heb gedaan. Teveel aannames van mij whahahaha

16. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Oh dom van mij helemaal niet aan gedacht dat ik hem in mijn mail had. Maar het is gestuurd naar vumc! Die van jou ook toch?

17. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Vandaag dag 3 weer in het ziekenhuis. Mocht vanavond eindelijk iets eten.
    Het lijkt erop dat ik zoals bij uk 2 heel de zwangerschap ga blijven ziek zijn .
    Gelukkig zijn ze hier super lief ( collega's van andere dienst) .
    En zo probeer ik de kamers maar uit zou ik maar denken :rolleyes: ( lig op materniteit).
    Ik ben nog steeds op de uitslag van de nipt aan het wachten. Dag 10 ondertussen. o_O

18. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Heb ff gemist waarom je in het zhuis ligt. Moet je lang blijven?

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    geeft niks haha. Ja ook VUMC!

Ik had het niet meer verwacht maar om half 6 ging de telefoon en dacht dat mijn man belde om te zeggen dat hij er aan kwam. Hij belt altijd zodat ik weet wanneer ik met eten kan beginnen haha. Bleek de VK. NIPT was goed!!!!

Clueless01, Annelies03, MotorMeisje en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    he gatsie!!! dat is geen leuk vooruitzicht! werd het later in de zwangerschap ook nog ietsje beter? Als in minder vaak in het ziekenhuis? Kan me zo voorstellen dat het het allerheftigste is in het begin omdat de hormonen dan het hoogste zijn.

Oef dag 10 al! Kom ik aan met mijn onrust op dag 8:oops:

Deel Deze Pagina