Balen dat je gewoon misselijk blijft Hier was het vanochtend ook weer raak. Eigenlijk de laatste dagen elke keer weer. Zo balen gewoon
@Annelies03 @mamavantwee37 Wat vervelend dames dat jullie nog zo last van de misselijkheid hebben. Op een gegeven moment wil je daar ook wel vanaf.. Wordt het niet al iets beter ten opzicht van het vorige trimester? Ik ben vanaf 13 bijna volledig van de misselijkheid af, op een paar incidentele dingentjes, en dat scheelt al een hele hoop moet ik zeggen.
ja hoor, bij mij is het echt minimaal. Mijn vorige twee zwangerschappen ben ik bij de eerste vanaf 6 weken tot het eind misselijk geweest, alleen weinig spugen, maar wel de hele dag weeïg. Bij de tweede van 6-23 weken, maar daar wel veel spugen en ook medicatie gehad. En nu is het gewoon af en toe en vooral bij spanning of slecht slapen.
Wat naar die misselijkheid! Ik ben er ook helemaal vanaf sinds 12 weken zwangerschap. vanmorgen pretecho gehad! Super leuk om te zien hoe groot de kleintjes alweer zijn. Je zag echt de interactie tussen beide en ze waren heerlijk aan t spelen
Jaa hier dus ook, elke ochtend weer.. Zondag in de kerk ook, zegt iemand achter af, was het hoge nood hahaha..!! Echt vervelend voor je. Ga je er iets voor halen?
Het wordt zeker wel beter. Eerst 3 of 4 keer overgeven. Nu 1 keer! Ik groei ook joh, terwijl het mijn eerste is. Vandaag baby dump cadeau pakket gehaald, erg leuk is die!!!
Nee, want het is echt vanwege spanning of slecht slapen. Toevallig vandaag een echt slechte dag maar er zijn heel veel dagen dat ik er geen last van heb. Als je er last van blijft houden, gewoon je huisarts contacten. Die kunnen je wat voorschrijven waardoor je er veel minder last van hebt. Het is bij mij niet de hele dag zo’n weeïg gevoel en dat scheelt zoveel.
Ben dus niet de enige! Ik groei ook al flink, terwijl het ook mijn eerste is. Buik is gewoon niet meer te missen Nog een paar maanden, zie je eerst buik en daarna kom ik de hoek om hahaa
Jaloers, ik wil ook al een buik vast comfortabeler in een later stadium als die kleiner blijft, maar van mij mag er nu wel wat te zien zijn. Heb echt een inimini bollinkje en vooral 'savonds is die zichtbaar. Maar nog niet zichtbaar op de foto
Dat had ik bij de eerste ook. Was iedere dag in de spiegel aan het kijken om te zien of ie al gegroeid was haha.
Nou, misschien ligt het eraan dat ik wat steviger ben, en ben niet blij met mijn gewicht maar nu is het eindelijk mooi.. Ik kan geen foto's toevoegen hier, al heel vaak geprobeerd. En wil eigenijk niets er voor krijgen voor mijn misselijkheid. Denk dat medicatie niet goed voor je is
Houden jullie een zwangerschaps / negen maanden boek bij? Bij mijn vorige zwangerschap was ik al slecht in invullen, nu weer merk ik. Achteraf baal ik er iedere keer van
Ik doe t elke vrijdag invullen met uitloop in t weekend . T kost echt weinig tijd en achteraf is t zo leuk! Maar ik ben er ook niet zo goed in hoor, moet me er echt toe zetten
Jaaa, hou het elke week bij. Poloriod & en echo foto's erin, mijlpaal kaartjes, tekeningetjes...alles. vond het zo leuk te lezen van m'n eigen moeder dat ik het nu ook voor mijn kleintje wil doen.
Je kan geen foto's toevoegen? Wat balen! Als je upload bestand doet en dan een foto aanklikt en selecteert, upload ie niks?
Ja ik houd hem bij! Vind het erg leuk. Staat ook allemaal weetjes van die week in enzo...en Extra vragen! En soms een foto van echo enzo. erg leuk! Maar het idee om fotos van jezelf toe te voegen vind ik wel super leuk! Die maak ik met mijn mobiel., maar kan natuurlijk geprint worden! Ik doe het niet standaard op één dag, zou wel handig zijn, omdat ik ook mijn gewicht invul!