Ik heb dit in het begin wel gehad. Nu gaat het doordeweeks wel oke maar in het weekend kak ik ook helemaal in. Ik denk omdat ik dan denk zo nu kan manlief wat overnemen en is de druk eraf. Je kan altijd even een vingerprikje laten doen om te kijken wat je HB is. Of anders even je vit D laten checken.
Ik merk wel dat ik meer last van de hitte heb dan normaal. Energielevel was tot deze hitte weer oke, maar die hitte hakt er toch wel in.
Ja dat zou ook een goeie oorzaak kunnen zijn @Milkyway7 ik ging ook goed. Ook met de warmte maar gister en vandaag pff doodmoe
Haii, Wel heerlijk een paar dagen weg. Probeer er maar goed van te genieten Hier ben ik ook best erg moe, ze zeggen dat het beter wordt, merk er weinig van..misschien komt het ook door combinatie van alles hoor. Vandaag lekker ons zwembad gekregen. Echt zo heerlijk.. morgen natuurlijk wat koeler, dus dan lekker verhuizen. En dan zondag lekker weer dobberen
Kan wel veranderen in de loop van de zwangerschap. De baby pakt gewoon wat ie nodig is ook al hou jij niet genoeg over voor jezelf
@Milkyway7 bij mij stak afgelopen week de vermoeidheid ook intens op met dit weer. Huilen stond mij nader dan het lachen, heb echt last gehad van het weer. Hemels dus hoe het nu in Nederland is. Hier verder alles goed, veel heel veel harde buiken gehad. Maar dat was echt van het niet lekker zijn door het weer. Gevoelig punt bij mij. Hoop dat dit niet de hele zomer zo gaat zijn, niet ideaal met een peuter die rondloopt. Al is ze heel makkelijk hoor, geen kind aan haar. Verder is er al geregeld een volksverhuizing in mijn buik. Man man. Wel iedere keer fijn die bevestiging.
Jaaaa ik voel dr of haar nu ook echt.. Vandaag echt super slechte dag helaas. Ik werd wakker met nekpijn en in de kerk kon ik opeens niet meer zitten, zoveel pijn in m'n buik..het lopen gaat nu super slecht. Morgen ochtend maar ff niks doen haha!
ik voel hem ook steeds duidelijker vooral waar geen placenta zit, maar nu ook wel wat op de plaatsen waar wel placenta zit maar dan veel zachter. En soms voel ik het juist aan de andere kant. Dus tegen bepaalde organen aan haha
Ik zit heek erg te twijfelen over een duo wagen. Volgend voorjaar hebben we een baby en een peuter van ruim twee. Ze is nu een weg lopertje. Lijkt ze op mij dan blijft ze dit nog wel even doen ! Mochten we dus uitjes hebben of even weg gaan. Lijkt en zo fijn L dan ook nog vast te kunnen zetten. hier dames met kinderen waar het leeftijd verschil 2 jaar is? Wat hebben jullie gedaan?
Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb hetzelfde, maar geloof niet dat ik voor een duo wagen ga. Vanaf 2 gaan ze toch steeds meer zelf lopen, dus voor lange afstanden dan maar een buggy en kinderwagen of dragen. Anders misschien een meerijdplankje?
meerijdplankje lijkt mij echt niks. L is al vanaf jongs af aan (lees drie maanden) aan het weg gaan zodra zij de kans heeft. Ik wil haar echt nog vast kunnen zetten. Wij gaan denk voor een bugaboo duo, tweedehands. Kan je ook als enkele gebruiken, dus doen we er sws twee jaar mee. Misschien ooit voor een derde nog een keer... maar vind het heel moeilijk? Vraag mij altijd af of de kosten nodig zijn. Als hebben we ook al geen kinderkamer voor de kleine het eerste jaar. Komt bij ons en eventueel later bij zijn zus. Kosten vallen nu zo mee in de voorbereiding
Ik zou wel gaan voor een duo, ik denk echt dat het ideaal is, vooral als je een weglopertje heb..zo'n meerijdplankje is leuk maar in de winkel lijkt het mij alleen maar storend (als voorbeeld winkel) ik denk dat het qua kosten zeker uit kan!!
Je loopt echt niet lekker achter de kinderwagen met een mee rijd plankje. Zoals ik het zie zitten die dingen altijd op de plek waar jij het prettigste loopt achter de wagen waardoor mensen vaak schuin of naast de wagen gaan lopen. Ik zou ook voor een tweedehandse donkey gaan. Die blijft ook redelijk waardevast en door de kwaliteit meerdere kinderen goed
@wolkje1994 ik heb nu gemerkt de afgelopen dagen dat het dus inderdaad door de warme komt. Hier is het de afgelopen dagen ook afgekoeld en wat regen gehad en veel minder moe. Wat naar van die harde buiken. Dat is al vrij vroeg in de zwangerschap toch? Hoop ook voor je dat het niet te vaak voor mag komen. Ik zit precies met hetzelfde dilemma wat betreft de duo wagen.... onze kindjes zijn bijna van dezelfde leeftijd. De mijne is dus ook echt een wegloper. Hij loopt al sinds ie 1 is dus afstanden kan ie wel maken Maja wel met een hele hoop geduld en constant bijsturen van ons. Zie me dat dadelijk echt niet doen, achter hem aan rennen terwijl ik met de wagen loop. Lastig. Zo’n meerijdplankje is wel een goedkope oplossing. Misschien dat ik die ook tweedehands via marktplaats al aanschaf dan zijn ze niet zo duur en het eerst op de proef neem. Bevalt het me niet dan de huidige wagen verkopen en ook een duo wagen aanschaffen. Die is ook al 7 jaar oud. Maar wat er ook geschreven wordt ik moet wel fatsoenlijk kunnen lopen want heb al een zwak bekken.
Tijdje geleden dat ik weer wat heb gepost Allereerst onze 20 weken echo was helemaal goed. Ik heb daar toch best wel tegenop gezien, veel over gedroomd, maar het zag er allemaal goed uit, en ons meisje was weer flink gegroeid. Ze woog maar liefst 395 gram, haha, lekkere bollie is het. Verder voel ik me echt goed; Ik ben fit, heb weinig last van kwaaltjes (behalve vaak naar het toilet moeten..) maar soms merk ik gewoon niet dat ik zwanger ben, totdat ik dr voel bewegen in mijn buik. Zo schattig Verder zijn we bezig met het kinderkamertje, we hebben wat muurtjes een mooi kleurtje gegeven en op 15 juli worden alle spullen van Babypark geleverd en kunnen we de boel in elkaar zetten. Het genieten is echt begonnen vind ik, sinds het tweede trimester Binnenkort twee weken vakantie, daar kijk ik ook echt naar uit. We willen samen er nog even tussenuit, en daarna is het inprincipe nog maar 10 weken werken tot mijn verlof. Als je het zo bekijkt gaat de tijd echt snel.
Ik wist het wel..zou dan echt echt gaan voor een duo. Het is een investering, maar zoals jullie schetsen is het het waard. En jullie oudste kan best nog even in een wagen
O Oh ja zo keek ik ook al. Voor de vakantie nog 6 weken en na de vakantie nog 7 weken.. dat is echt niks. Helaas hier dus heel wat kwalen, ga straks urine inleveren. Maar komt denk ook omdat wij aan het verhuizen zijn..mijn man zegt je hoeft niets te doen, maar voelt vervelend als anderen wel van alles doen. Leuk dat de spullen komen, dan kun je lekker gaan inrichten. Heerlijk.. er komen nu telkens mensen langs in onze nieuwe huis en die nemen dan allemaal wat mee voor de kleine, hoeft natuurlijk niet maar wel lief!!!!