Ohh heb echt last van m'n hormonen Gisteravond had ik een feestje van m'n werk..m'n man vroeg of ik hem wilde bellen, maar had het niet gezien dus belde hem meer dan een uur later terug. Bleek dat ze met de brandweer naar Limburg moesten voor noodhulp. Omdat ik er niet was kon hij niet gaan en kwam.hij in de tweede groep om af te lossen. Gisteravond kwam ik thuis moe, versleten, en werd ik opeens heel verdrietig. Was bang dat mijn man en korps iets zou overkomen. En dat ik alleen met kind zou achterblijven. Huilen Huilen Huilen, beetje overdreven Vannacht gedroomd dat ik ging zwemmen maar dat ik iedereen kwijt was, 4 uur later vond ik ze, niemand had mij gemist en iedereen deed lelijk tegen mij en maakte mij belachelijk. In mijn droom was ik ook zwanger. Vanmorgen met dikke kramp en ongemakkelijk gevoel in m'n buik wakker...ohohoh
Dit soort dromen ken ik van mijn eerste zwangerschap! Toen had ik het heeeel erg. Tweede en nu bijna niet gelukkig. Zijn echt vreselijke dromen!
24 weken mijlpaaltje! wij hebben ook een tweedehands donkey 2. echt zo goed als nieuw. Ook de bekleding, geen vlekken oid en alles zit er bij (voetenzakken, regenkap enz.). voor 800 euro. De oude joolz voor 500 verkocht, dus ik ben tevreden .
Zeker een mijlpaal, wat fijn. Ik ook uit naar die mijlpaal! Nog even wachten. Oh joh, klinkt als een hele goede deal!! Ik denk dat wij wel iets minder hadden kunnen bieden, het is een model gekocht in 2015, en toch hier en daar wat beschadigingen, en nog 700 euro voor betaald.. Maar goed, probeer 'm maar een beetje te upgraden binnen de perken. @Annelies03 wat een nare droom, lukt het wel om het een beetje de dag door los te laten? Je kan met zo'n rot gevoel wakker worden daardoor en dat kan zo blijven sluimeren. Heb ook met regelmaat (stomme) dromen en allemaal zo realistisch.
Wij hebben onze kinderwagen altijd bewaard (een mooie Mutsy), dus die heb ik laatst van zolder gehaald, gepoetst en gewassen wat kon. Staat er weer keurig bij! Alleen de bandjes nog even een keer laten oppompen, haha
Ja dat is ideaal hea! Doordat wij er zelf zo zuinig op waren konden we onze wagen ook nog prima doorverkopen. Die kon echt nog een paar rondes door, maargoed, nu moet er toch echt een tweeling wagen komen
Zo weer eventjes bij gelezen. Afgelopen week veel gewerkt en sleutel gekregen van ons nieuwe huis. Nog 1 weekje klussen en dan gaan we verhuizen. @Beausecret welkom in de groep gezellig dat je mee kletst! @Annelies03 heel logisch dat je je zorgen maakt om je man en die rare dromen heb ik ook last van. Gisteren hele avond docu’s gekeken over Peter R en vervolgens ook veel over gedroomd echt naar wordt je dan wakker hè.
Hier zijn we aan de kinderkamers begonnen. 1 kamer sta nu bijna leeg. SVS stofzuigen , gordijnen er af en wassen en dan beginnen schilderen dit weekend. Ook veel naar het containerpark en de kringloopwinkel. Zal zo blij zijn als die eerste kamer af is. Dan kan de jongste daar al in gaan slapen. En kunnen we alles beginnen in elkaar zetten v de baby.
Ik heb gisteravond goed nieuws gekregen...heeel goed nieuws. Aankomende maandag komen ze voor de dakkapel! Ik was zo bang dat het niet door zou gaan omdat we weer niets hoorden. Dus gister weer een berichtje gestuurd of het door ging en hoorden we dat ze er maandag om half 8 zijn!
S6 met klussen! @Beausecret welkom en gezellig! Hier ook gedroomd vannacht en ook over Peter r de Vries, lijkt wel of alles wat langer door je hoofd spookt in de zwangerschap he? @Stokstaartje86 wat een goed nieuws van de dakkapel! Fijn dat ze eraan beginnen!
Dat ervaar ik dus ook. En ook heftiger dan normaal. Ik maak me veel drukker om dingen dan ik normaal al doe
@Annelies03 agh wat een nare droom! Heb ik ook heel erg gehad, en nog. Ook zonder zwanger te zijn. Heel naar. @Clueless01 morgen gaan wij onze tweedehands donkey ophalen. Wel enkele gebruikerssporen. Enkele krasjes op de stang en op t plastic op enkele plekken. Heb jij dit ook? Soms ga ik twijfelen... denk ik echt ‘moet ik nog even langer zoeken?’ Maarja welke wagen heeft geen krasjes op sommige plekken?
Wil je een link doorsturen van de advertentie, prive mag ook? Ik heb 'm ook via marktplaats gekocht. Ik weet wel dat Bugaboo enorm degelijk is, en niet zomaar kapot gaat. Gebruikerssporen zitten er ook op die van ons, en dus wat schade aan de bekleding (deze heb ik vervangen).
Ja een paar krasjes op het frame/ op de stang heb ik ook. Maar geen grote beschadigingen. En ik vind t vooral belangrijk dat de bekleding netjes en onbeschadigd is.. tweedehands is vaak niet helemaal onbeschadigd, maar als mensen er zuinig op zijn geweest dan valt t wel mee . Dit is die ik nu heb!
gestuurd! Oké nee top. Wij ook op plekken dat t logisch is. Op de remmen bijv. Enkele kras op de stang. Wij zijn voor een donkey all black gegaan. Deze is ook erg mooi!
Morgen gaan wij naar een soort wok/buffet restaurant, vieren van de vakantie. Kan wel gewoon toch met m'n zwangerschap?(twijfel kont haha)
Ja hoor kan gewoon. Alleen net als thuis geen rauwe dingen eten en bepaalde vis soorten mag niet. Anders even de app zwangerhap downloaden
Ja zal daar even zeggen dat ik zwanger ben. En bij het buffet ff checken of het goed warm is dus of tenminste niet rauw