Jaa ik heb net gebeld ik mag morgen komen bloedprikken. Ik heb wel op 11 dpo echt pas superlicht positief getest.
Ja dat is waar. En ben je 100% zeker van je eisprong (heb je getempt?) of kan die misschien ook later zijn geweest? Want dan kan het ook gewoon nog heel normaal zijn inderdaad. Sowieso weet ik niet heel goed hoe de oploop is met predictors. Ik vind die krengen te duur, dus ik hou het gewoon bij mijn oude vertrouwde kv. Ik hoor de laatste tijd veel gezeik erover, maar ik heb op 1 maand na (en toen heeft er denk ik ook echt iets gezeten) nooit indroogstreepjes of iets gehad. En wel veeeeeeeeeel testen versleten.
Ik heb Kruidvat gebruik bij m’n mislukte pogingen. Dus dat is voor m’n gevoel een “slechte” test . slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar is het gevoel. Daarom durf ik ze nu ook niet te doen . Predictors zijn echt belachelijk duur
Ik ben wel zeker van mijn eisprong ik gebruikte ovulatietesten. Maar desondanks toch pas 11 dpo licht positief daarom dacht ik late innesteling. Maarja we zien het wel zolang ik geen bloed zie is t goed.
Ik zat net in de auto en kreeg ineens intense baarmoeder krampen en rugpijn. Kwam uit het niet opzetten en duurde een minute of 5. Ik dacht dit is een miskraam. Normaal als die krampen beginnen, bloed ik direct. Net naar de wc gegaan maar niks. Het was echt best heftig en pijnlijk. Hebben jullie dit weleens gehad?
Ik had dit gisteren avond. Ik dacht je lap ze komen door, en vanmorgen had ik een positieve test. Denk dat het onze baarmoeder is die beetje uitzet fzo. ♀️
Ovulatietesten geven alleen geen garantie van dat je ei ook binnen 2 dagen springt hè. Dus het kan wel dat je gewoon een trager ei hebt gehad. Vaak heb je dan een 2e piek een paar dagen later wel, dus ik weet niet of je na ei nog lang hebt doorgetest.
Ik nu nog niet zo heftig, wel veel krampen maar lichtjes. Vorige zwangerschap wel heftige krampen gehad. Volgens mij de baarmoeder die uitzet. Nooit bloedverlies gehad verder
ja heb ik ook, maar niet zo lang. Maar voelen we als flinke menstruatie krampen. Groeien van je baarmoeder
Hier is hcg van donderdag 76 naar maandag (gisteren) 170 gestegen. Ik heb nu ook bruinverlies. Ga uit van een vierde biochemische zwangerschap op rij.
wow dat wist ik niet. Heb ik vorige keer niet gehad, maar toen was de embryo met 8 weken zo groot als een 5 weken oude embryo. Hopelijk goed nieuws. Het was heel snel. Fijn zo’n forum!
Hopelijk heb je gewoon een iets latere eisprong gehad als dat je zelf dacht? Mijn testen liepen ook niet super snel op deze keer.
Dat meen je niet wat droevig ik ben er geen expert in maar hij is wel flink gestegen toch? Is dat dan niet hoog genoeg? Is het bruinverlies niet van de innesteling?
Volgens huisarts is hcg genoeg gestegen. Fertiliteitsarts wil het ook nog afwachten. Ik ga morgenvroeg terug hcg laten prikken en mijn huisarts belt me s avonds al op met de resultaten. Ik hoop echt dat dit een innestelingsbloeding is en dat hcg wel blijft stijgen. Anders heb ik 4 biochemische zwangerschappen na elkaar. Dat kan ik echt niet meer aan...
Goedemorgen dames, Ik lees al een tijdje mee, maar durf pas sinds de test van vanochtend ook mee te schrijven. Na 2 jaar en 2 maanden proberen zwanger te worden (waarvan 7 mnd mmm) afgelopen donderdag een voorzichtige positieve test. Aangezien ik nog nooit een positieve test heb gehad, had ik behoorlijk wat twijfels gelet op de matige oploop in het begin. Vandaag 4.5 week zwanger en begin er nu vertrouwen in te krijgen.
Wat betreft de twijfels over de oploop bij sommige. Kijk anders naar mijn oploop (foto te vinden op mijn profiel). Ik begon met 6/7 dpo, mij valt ook echt op hoe lang het kan duren voordat er een knaller van een test is