vanmorgen de ballon erin gekregen. Ben benieuwd. Voel het wel, af en toe een wee gevoel als aan het begin van een bevalling Ze wouden ineens geen badbevalling omdat ik de vorige keer een schouderdystocie/moeizame schouder had. Althans dat werd afgeraden omdat ze dan moeilijker in kunnen grijpen. Na een heel gesprek en wat argumenten van mijn kant hebben we nu afgesproken dat als alles oke is en er van tevoren niet al tekenen zijn een moeilijke bevalling dat ik dan 15 min mag persen in bad. Is de baby dan nog niet geboren dan is het jammer maar helaas. Maar dan heb ik het wel geprobeerd
Ik mag ook geen badbevalling tijdens de uitdrijving. Dat is wel jammer. Zou me zo ontzettend fijn lijken om in bad te bevallen. Fijn dat ze toch een beetje water bij de wijn doen en je tegemoet komen in je wensen. Mag jij wel naar huis na ballon plaatsing? Zet hem op en hoopt dat het wat gaat doen voor je.
Hier ook idd geen badbevalling vanwege fluxus. Dus moet op bed. Succes @Stokstaartje86 einde in zicht! En fijn dat ze meedenken. Wat moet je toch op je strepen staan hè..
@Stokstaartje86 spannend! Mag je misschien onder de douche ? Wij hebben een regen douche naast het bad staan hier .
Even kort: ik ben vandaag (donderdag) bevallen van een gezonde zoon T.ygo I.ngmar 3300 gram. Rest vertel ik later even
Hoe gaat het hier met iedereen? Allemaal laatste loodjes! Ik ben vandaag 38 weken en wij hopen eind volgende week onze dame (gepland) te verwelkomen (mits ze eerder komt natuurlijk).
Hier is er helaas nog weinig actie. Klinkt misschien heel stom, maar zou het fijn vinden als ik alvast een datum heb waarop ze de kleine uiterlijk gaan halen. Ik zit nu echt af te wachten, kan amper lopen of zitten dus het leuke is er wel vanaf. @Silani bij jullie is het een geplande ks als ik me niet vergis toch?
Ja de laatste zware loodjes! Ben er wel echt klaar mee fysiek! Poeh poeh. Ik heb woensdag gesprek met gynaecoloog over inleiden. Ga niet verder dan 41 weken lopen heb ik besloten en eerst volgend weekend proberen te strippen. Hoop dat het kan en dat anders de kleine zich aandient nog voor de inleiding. Wachten duurt lang hè… hoe Dan ook volgende week of week erop zullen we onze baby’s in onze armen hebben met dat vooruitzicht kan ik ook ‘prima’ leven (voor nu nog)
Ik heb dinsdag normaal mijn inleiding. Moet eerst om half 8 aan de monitor een half uur en dan gaat hij zien. Ik hoop eigenlijk dat de kleine dit weekend nog spontaan wil komen. Heb al 2weken op en aan voorweeën maar ze zetten niet door. We zullen het zien.
Hier ook nog geen actie, althans niet wat leidt tot geboorte. Wel veel klachten. Zo ben ik vanavond nog opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ik heel erg uitgedroogd was door het vele spugen, waarschijnlijk veroorzaakt door buikgriep. Heb 2 liter vocht met zouten en suikers gekregen en wat tegen de misselijkheid. Mocht wel weer naar huis en nu thuis aansterken. Dinsdag moet ik weer op controle, maar de kleine lijkt het nog prima te hebben en ik hoop ook dat hij nog even blijft zitten zodat ik kan aansterken. Slapen doet wel goed, maar helaas ook nog steeds last van rusteloze benen, dus dat blijft lastig.
Poeh dat is ook heftig zeg! Zou fijn zijn als je inderdaad even wat kan aansterken en dan fitter de bevalling in! Veel beterschap in ieder geval.
Ja klopt, geplande KS hier. Heb gisteren nog in het ziekenhuis gelegen, had last van wat kwaaltjes die konden duiden op een zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig niks aan de hand, alles was goed (ctg, bloed, urine, etc). Dus we zitten de dagen naar het einde van de week uit!