Uitgerekend 1 - 15 november 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door virgo88, 21 feb 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik vind t n mooie oploop hoor! Vooral 15/16 dpo is echt n mega verschil

2. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik kan niet echt sporten. Ik heb enorme banden pijn/pijn nog van de punctie. Ik hou het voor nu bij wandelen en fietsen. Als ik straks wat verder ben en minder last heb (en de sportscholen open zijn), ga ik mom-fit weer doen. Super leuk

3. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Een aantal avonden helaas. Echt heel pijnlijk. In de meeste gevallen hoort het er gewoon bij. Vaak ook een teken dat je een beetje rustig aan moet doen.

4. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Wat ontzettend lastig dit. Ik duim gewoon ontzettend dat je morgen goed nieuws krijgt!

5. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ook voor jou hoop ik dat het gewoon goed zit. Kan ook nog liggen aan een late innesteling, dan mag je wel 16 dpo zijn, maar als het laat innestelt, dan is je hcg ook nog niet zo hoog.

6. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Je oploop op de predictor van 15 naar 16 is toch hartstikke prima? Ik zou me hier echt nog geen zorgen over maken. Ik blijf bij de combi late innesteling en zwangerschappen zijn niet te vergelijken. De enige zwangerschap waarbij ik echt heel snel een knaller had (al met 11 dpo), knalde net zo hard naar een vroege miskraam. Gewoon twee testen vergelijken en het beste is nog er eentje tussenuit te halen, want oploop hcg is tussen de 48-72 uur gemiddeld en niet altijd gelijk.

7. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ze lopen op meis. Misschien maak je langzamer hcg aan? Ik zou je persoonlijk wel aanraden met goedkopere Kv testen verder te testen...die predictors zijn knap duur :$

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik had nog steeds 1-2 op mn clear blue daarom werd ik onzeker. Maar ik denk dus ook dat ik een late innesteling heb gehad. Want normaal gesproken test ik echt al 8 dpo positief. En nu 11 dpo super super licht.
    Ik heb nu kruidvat testen gehaald en action haha inderdaad een vermogen uitgegeven aan 3 clear blues en 5 predictors:confused:

MB91 vindt dit leuk.
  9. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik wilde vandaag de cb proberen voor de 3+ alleen nu was mijn pakketje dus vertraagd o_O

En toen sloegen de zenuwen ineens toe. En alleen nog een ovu test over. Die toch maar gedaan en niet alleen een smiley maar ook deze teststreep :D dus het lijkt me dat het nog steeds goed zit. Al kun je daar natuurlijk niet teveel op vertrouwen, maar ik ben weer een beetje gerust gesteld.

morgen komt mvm met de test. Doe die vrijdag. Dan mag ik ook starten.

Bijgevoegde bestanden:

Mies123 en MB91 vinden dit leuk.
  10. MB91

MB91 Fanatiek lid

Wauw, talk about a knaller!!!

virgo88 vindt dit leuk.
  11. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Zegt ook niks hè. Ik denk echt dat je als je naar de vk gaat voor je echo en je testen blijven gewoon goed doorlopen, je misschien wel iets teruggezet wordt qua termijn. En vorige zwangerschappen zeggen echt niets. Ik heb zes keer positief getest voor een zwangerschap en alle oploop was verschillend. Ik verloor bij mijn oudste bloed (daarom dacht ik aan een menstruatie) en mijn tweede vroege miskraam testte ik met 8 dpo al een hele duidelijke streep, en dat was 8 dagen na de seks, dus misschien niet eens 8 dpo. Die test knalde als een malle en dat werd helemaal niks. Bij mijn vroege miskraam in december testte ik op 11 dpo een bijna zelfde streep als bij deze zwangerschap, alleen was ie op 13 dpo nog niks opgelopen. Ik had op 13 do wel de 1-2 op de cb en daar ben ik aan vast blijven houden Ik ben toen gestopt met testen (op een ovu test op dinsdag na, die negatief was) en zou die zondag pas weer testen met een cb, omdat er dan echt 2-3 zou moeten staan op de cb. Op donderdag ging ik bloeden en testte ik met de kruitvat een minimale streep. Op zaterdag witte test. Bij mijn middelste testte ik met 13 dpo met predictors (die waren toen nog goedkoop) en had ik een redelijke streep. Die liep heel geleidelijk op. Niet traag, maar gewoon zoals je zou verwachten.

Wat het meest belangrijk is, is dat er oploop is en zeker in het begin is dat gewoon niet altijd duidelijk. En soms heb je pas wat oploop na 72 uur, dus ook met 2 dagen geen oploop is er nog niet perse iets aan de hand. Pas als je testen echt gaan aflopen en het niet ligt aan de concentratie van je urine, dan zouden er bij mij ook zorgen ontstaan. Gewoon vertrouwen hebben en er vanuit gaan dat als je geen bloed ziet, het goed zit. Ik weet hoe moeilijk het is. Het grijpt me regelmatig naar de keel, maar het is zo zonde om deze prachtige periode zo in angst en onzekerheid te leven. Het duurt maar zo kort :) Sterkte en we gaan er gewoon vanuit dat je heel snel die knaller hebt!

Winderig80 en MB91 vinden dit leuk.
  12. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ja, die vond ik wel even leuk. Of er zijn nu 500 eitjes aan het groeien :roflmao: Ik heb dit zelfs nog nooit gehad als positieve ovu test en ik had vorige week al een ovu test voor de check gedaan, toen ook een smiley, maar toen waren de lijnen ongeveer gelijk.

MB91 vindt dit leuk.
  13. MB91

MB91 Fanatiek lid

Dat zit wel goed met jou kleintje. Heel benieuwd of het er 1 of 2 zijn op de echo :D

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wat een lief bericht echt door jouw bericht heb ik weer hoop. Moest net echf even janken dacht dat het niet goed zat.
    En zoals je zegt elke zwangerschap is anders en ook qua oploop.
    Ik zie tot nu toe geen terugloop alleen wat trage oploop.
    Je hebt echt gelijk we moeten gewoon genieten van deze tijd.
    Ik ga morgen nog even bloedprikken en als dat goed is denk dat ik daarna stop met testen. Ik merk dat ik daar echt onrustig van wordt.
    Dank je wel voor je lieve berichtje.

15. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Die is echt knal inderdaad.
    Wat grappig dat je ook met ovulatietesten kan checken..

16. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Hoho, niet zulke enge dingen zeggen :eek::eek::eek: ik weet niet of we er twee aankunnen hoor! Mijn broer heeft een tweeling en mijn opa is een deel van een tweeling (naast nog 2 tweelingen in dat gezin). Ik vind dat een heel spannende gedachte :roflmao: :roflmao::roflmao: Dan ben ik wel in een klap recordhouder in mijn vriendenkring met 4 kids :cool: Maar nee, gewoon eentje die toevallig heel erg reageert op cb testen.

MB91 vindt dit leuk.
  17. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    geen dank en ik denk dat je onzekerheid voor de meeste van ons herkenbaar is. Ik heb wat afgehuild de afgelopen jaren rondom zwangerschappen en testen. Zo mooi als het beeld altijd wordt gegeven in series, zo is het in werkelijkheid gewoon niet. Het zou gewoon heel fijn zijn als je met een zwangerschap een soort deurtje ontwikkelde zodat je af en toe even kon spieken.

Lekker je bloedtest afwachten en dan je echo.

Ovulatietesten knallen vaak bij een zwangerschap ook, als je al wat verder in de zwangerschap bent en voldoende hcg aanmaakt. Die reageert op hetzelfde hormoon.

18. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat dit wel goed zit. Jouw testen waren inderdaad pas "laat" positief en je begon ook gewoon met hele lichte testen. Je loopt qua testen ongeveer gelijk met mij. Ik had afgelopen zaterdag ook de zwanger 1-2 en de dag ervoor een licht testje (en de dag daarvoor een tuurlijn die niet iedereen hier kon zien).

Ik denk dat je of een late innesteling hebt gehad of dat je eisprong toch zo'n 3 dagen later was dan je dacht.

19. MB91

MB91 Fanatiek lid

+1 precies dat! Elke ochtend als ik opsta dan slaat de twijfel weer toe. Om gek van te worden. Ik denk dat we allemaal meer rust vinden na doe succesvolle 1e echo :$:)

20. MB91

MB91 Fanatiek lid

:roflmao::roflmao: lijkt ons heel stiekem geweldig, een tweeling. Helaas nergens in de families dus kans is klein. Maar toch... :)

Maar snap dat 2 extra voor jou wel echt in 1 klap vol huis is :roflmao:

mamavantwee37 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina