Weet iemand vanaf welke hcg waarde de clearblue 3+ aangeeft? Hcg is niet bij iedereen op zelfde termijn even hoog, toch? Ik vind niks over de hcg waarden die clearblue hanteert. Lijkt me perfect mogelijk dat iemand die bijvoorbeeld zwanger is van een tweeling, meer hcg aanmaakt en misschien sneller 3+ haalt, bijvoorbeeld al op 4 weken zwangerschap.
Die waarden zijn wel op internet te vinden, maar niet helemaal accuraat. Volgens mij reageert de 3+ bij 2000 of meer, maar er zijn vrouwen die 3+ halen waarbij hcg lager is (blijkend uit bloedtest). Met een tweeling maak je wel meer hcg aan, maar dat kun je niet echt uit die test halen. Het blijft een indicatie en over het algemeen zijn vrouwen die 3+ halen 5 weken of meer zwanger.
Oké, dank je. Weet je bij welke hcg de clearblue 2-3 aangeeft? Ik had gisteren nog steeds 2-3, terwijl ik bang ben dat het misschien weer misloopt. Zaterdag had ik voor het eerst 2-3 en afgelopen donderdag was hcg nog maar 76.
Of het echt klopt, weet ik niet, maar ik las: 20-200 1-2 weken 200-2000 2-3 weken 2000+ 3+ Er zit wel een verschil tussen hcg in urine en in bloedtesten. Ik zou niet aan het niet hebben van de 3+ de conclusie verbinden dat het niet goed gaat hoor. Het kan net de concentratie van je urine zijn dat ie net nog doortikt naar de 2-3. Ik had ook de 3+ nog niet. Zit er wel dicht tegenaan en ik denk dat ik m vandaag zou hebben met 5+1, alleen bezorger is nog niet geweest met mijn testen Zou je vandaag de uitslag van je hcg krijgen? Edit: op een amerikaanse site vind ik deze waarden van hcg: 3 weeks 5–72 mIU/mL 4 weeks 10–708 mIU/mL 5 weeks 217–8,245 mIU/mL 6 weeks 152–32,177 mIU/mL Dus met 76 zou je ergens tussen de 3-4 weken zwanger zijn.
Ooh nee die waardes komen niet overeen met mijn bloedwaardes. Ik haalde zaterdag en gisteren de 2-3 en had maandag hcg 170. Dus zaterdag gaat het nog minder geweest zijn. Op 5 weken zwangerschap al boven hcg 2000 komen is wel moeilijk. Dat haalde ik zelfs bij ons zoontje niet op die termijn. Ik krijg vanavond mijn hcg waarde te horen ja. Ik hoop echt dat mijn wereld weer niet instort.
Heeeeey wat leuk! Was jij niet ook degene met die helderziende 2-jarige dochter? Dat zij op 2 dpo al zei dat jij een baby in je buik had?
Oh wow. Heb je ovulatietesten gebruikt of getempt? Ik reken ook vanaf mijn ovulatie + 2 weken omdat de meeste vrouwen gewoon niet netjes op dag 14 eisprong hebben.
Hey iedereen. waw wat een hoop nieuwe dames. Van harte gefeliciteerd❤️. Iedereen heeft andere symptomen, er is geen touw aan vast te knopen. Wij hebben de sleutel vandaag gekregen. We gaan morgen over. Best stressvol allemaal. Als ik de komende dagen even niet zo veel laat horen, weten jullie waarom. Ik gun ons allemaal rust. Die stomme testen moesten verboden worden.
De stijging is goed zegt mijn huisarts. Meer weet ik ook niet. Ken er ook niks van. Het varieert in ieder geval anders dan bij de biochemische zwangerschappen Toen was hcg nu al aan het dalen.
Laat ons hopen!! Ik heb in totaal al 4 biochemische zwangerschappen gehad en 1 vroege miskraam. Het is welletjes geweest. X
Wat een goed nieuws!! Hopen op een goede zwangerschap!!! @virgo88 succes met verhuizen , wij zijn er net vanaf "gelukkig"