Hoi dames Wie kan mij geruststellen haha, ik heb best wel buikpijn beetje t idee als je ongesteld moet worden. Kan dit kwaad? Vandaag erachter gekomen dat ik dus 4 weken zwanger ben zo blij!
Zolang je geen bloed hebt, geen zorgen maken. Het kan al banden pijn zijn, dat het wat aan het oprekken is daar beneden
Welkom! Ik had dit dus vanavond met mijn broertje (hij is 14, met het syndroom van down, verstandelijk 3 jaar.) zegt hij ‘ahh baby in de buik!’.
Welkom aan alle nieuwe dames en wat fijn te lezen dat de waardes ook omhoog gaan bij sommige! Hier een drukke werkdag gehad en morgen nog één, vrijdag ben ik dus weer actiever. Maar zo leuk om te zien dat er steeds meer dames bij komen !
Nee hoor, hoort er allemaal bij. Het rommelt daarbinnen ontzettend, ook al heeft het nog de grootte van een maanzaad korreltje. Zolang er geen bloed is of de buikpijn extreme vormen aan neemt, hoef je je geen zorgen te maken.
Ja hoor ik heb ook een paar dagen nog best wat krampjes gehad en nu nog steeds een beetje een drukkend gevoel. Is heel normaal en had ik ook bij mijn vorige zwangerschap.
Ah dan ben je dus misschien wel gewoon wat verder dan je denkt? Misschien vroege eisprong gehad? Overigens heb ik bij mijn vorige groepje gezeten bij iemand die ook vrijwel gelijk heel donker testte en het klopte ook niet echt met haar cyclus. Bleek haar laatste "menstruatie" een soort innestelingsbloeding te zijn geweest (gewoon 3 dagen bloedverlies gehad). Zij werd dus ineens 2,5 week vooruit gezet bij de echo. Kan ook nog...
Yeah ik mag mee schrijven! Vandaag een positieve test. Het is nog super vroeg, maar volgens mijn eigen berekening ben ik 14 of 15 november uitgerekend. Iedereen gefeliciteerd. Is toch wel heel bijzonder om zwanger te zijn. Ik ga de komende tijd hier bijlezen zodat ik iedereen een beetje leer kennen! Dan heb ik meteen een vraag. Ik heb een supermooie banner gemaakt op Lillypie, maar krijg hem niet in mijn handtekening. Wie kan me helpen ?
Ik heb volgens mij gewoon de image url gebruikt. Dus bij de laatste stap het tabje "image url" kiezen en dan bij het maken van je handtekening gewoon een plaatje toevoegen en dan daar die url in plakken. Je kan altijd even op voorbeeld klikken in je handtekening. Dan kan je even zien of het werkt voordat je hem opslaat.
Mijn vorige menstruatie was zoals anders 5 eigenlijk. Kan altijd natuurlijk . Ml zei al dat het misschien twins zijn.
Ja die url is goed, alleen moet je eerst even op het afbeeldingsicoontje drukken (die bergjes) en dan daar die url in plakken! Ik zie je bezig zijn met je handtekening.
Ja maar wel redelijk wat generaties terug. Mijn overgrootvader was een twin. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon 1ntje is. Van 2 naar 4 lijkt me iets te heftig.
Ook ik mag meeschrijven, vandaag een duidelijke positieve test. volgens berekening ben ik uitgerekend op 15 november. Na mijn vmk hoop ik deze keer op een plakkertje.