Ik ga zometeen bloedprikken voor mijn schildklier. Sinds t laatste traject slik ik medicatie om de waarde lager te krijgen, dat is gelukt. Maar nu moet ik in de zwangerschap elke 4 weken bloedprikken, om te kijken of de dosering aangepast moet worden. Hopelijk is alles gewoon nog goed!
Goedemorgen dames, en welkom alle nieuwe dames Kon het vanmorgen toch niet laten (want 6 uur wakker).. even testje op 21DPO Vandaag precies 5 weken
20 dagen Maar dat vind ik wel vol te houden. Ik vind het echt lastiger als je eenmaal die eerste echo hebt gehad. Dan wil ik steeds kijken en dan duurt de tijd tussen de echo’s zo lang!
Zijn er nog bij wie de banner blijft hangen? Ik heb gisteren voorzichtig een banner durven zetten onder mijn handtekening, maar die is vandaag blijven hangen op 4w5d.
Ja, dat is vaak met dat zwangerschapspagina ding. Beter eentje bij lilipie aanmaken. Die werken eigenlijk altijd en je hebt een hoop leuke keuzes. Edit: banners van lilipie werken niet meer
Helenaal goed. Ik wil ook zo een knaller zien dan ben ik pas gerust. Zometeen bellen voor uitslag hcg in bloed. En ondanks dat ik schreeuwde dat ik niet meer ging testen heb ik toch getest. Zien jullie oploop? 1ste is gister 2de vandaag Alleen is die 1ste wel al opgedroogd dus ietswat donkerder geworden.
Bij mij verspringt hij altijd rond 09:00uur Knaller!! Nice! Hahaha. Hier kan ik me wel in vinden. Nog nooit een echo gehad, maar nu al uitkijkend naar het verloop.
Ik zie wel oploop tussen 1-2, maar dit blijft wel licht voor je termijn. Als ik deze vergelijk met mijn kv testen, zou dit bij mij 11/12 zijn. Ik hoop dat je bloedtest een betere uitslag geeft. Aan een bloeduitslag heb je weinig voor de oploop, maar ik zou dit wel ook met je huisarts bespreken.,
Ik zou ge Ik zie wel oploop en ik herken wel heel erg de onzekerheid en het blijven testen. Bij mij wil het ook allemaal niet echt donker worden.
Klopt ik heb dit wel besproken maar zij zeggen weer dat sommige gewoon geen donkere lijnen krijgen of pas veel later. Dus iknweet het ook niet verloskundige zegt gewoon niet meer testen t maakt je onzeker terwijl je misschien wel niet zo ver bent of gewoon weinig hcg aanmaakt.
Dat ja vooral als je testen van andere wel ziet knallen denk je huh dit klopt niet. Ik denk dat ik pas stop als ik een knaller heb
Hi! Wat een drukte in de eerste week van november! Gefeliciteerd allemaal!! Even een update. Ik heb net een echo gehad en het was gelukkig een complete miskraam. Ik hoef dus gelukkig niet aan de medicijnen of een curettage. We zijn heel opgelucht en gaan gewoon weer door voor de volgende ronde! Hele fijne tijd tijdens jullie zwangerschap en daarna! Ik ga bij deze de groep officieel verlaten. jammer! Het was een gezellig groepje! Liefs Guusje❤️