Wat fijn dat je in ieder geval geen medicijnen of curettage hoeft. Ik duim op een mooi plakkertje voor jullie. Heel veel succes!
Verdrietig maar goed nieuws! ❤️ Heel veel succes lieverd in de nieuwe maand. Hopelijk snel een plakkertje.
@Guusje39 ik hoop dat de volgende ronde jullie ronde is. Blij dat al die ellende van pillen etc bespaard is gebleven!
Gelukkig dan een complete miskraam wel erg verdrietig veel sterkte Hoop op een voldragen volgende zwangerschap
Hier zal het ook elke week een echo worden. Als mijn hcg morgen goed is, vanaf volgende week opvolging met echo's. Ik vind het zo spannend. Bij ons zoontje was ik 40 weken ongerust gebleven.
@Guusje39 Ben blij dat het negatieve toch een positieve draai heeft gekregen. Succes met de volgende ronde en je snel hebt wat je wilt.
bij de verloskundige, bij de kliniek en in het ziekenhuis bij de genetica. Dat zijn er al behoorlijk wat. Als er dan toch een “lege” week bij zit dan boek ik een pretecho
Yeaay altijd leuk die oploop op de cb ik heb er ook nog eentje liggen maar ik wacht nog een week of 2
Neemt iemand van jullie ook Amelgen? (Zoiets als utrogestan) Mijn progesteron lijkt bij iedere bloedname te verminderen, terwijl hcg blijft doorstijgen volgens hun curve. De fertiliteitsarts heeft net gebeld dat de progesteron nog hoog genoeg is voor haar, maar dat ik als ik me daar geruster bij voel, een amelgen extra per dag mag opsteken. Ik merk dat deze niet zo goed blijven zitten en er komt echt veel plakkerig spul terug uitlopen.
Meiden, ik ben echt zo ongelofelijk moe is dit normaal in 4 weken zwangerschap? Ergens voelt het wel erg vroeg, maar kan amper wakker blijven vandaag. Meer last van?