Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november Rowandhh - 32 jaar - 1e kindje 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje 05 november Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje LenaMill - 35 jaar - 2de kindje Wondertjes1992- 3e kindje 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje 07 november Essie28 - 30 jaar - 3de kindje 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3de kindje 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje 11 november Mies123 - 33 jaar - 3e kindje 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje 13 november Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje 14 november Sassafras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje Afspraken: LenaMill - 7 maart - eerste echo (mijn gyn is van wacht dit weekend...) Virgo88 - 9 maart - eerste echo Bloem36 - 11 maart - eerste echo Ninah83 - 12 maart - eerste echo Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Essie28 - 22 maart - eerste echo MB91 - 23 maart 14.30 - intake + eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo Milkyway7 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 29 maart intake + echo Daisy2890 - 29 maart - eerste echo Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Jetje1991 - n.t.b. Wondertjes1992- 7 april - eerste echo ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 derde kindje ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------[/QUOTE]
Nee joh Wat ontzettend balen dit zeg! Heel veel sterkte. Bloed hoeft overigens niet altijd het einde te zijn. Kan ook een vaatje zijn, of oud bloed nog van het innestelen. Bij mijn oudste in week 6 ook bloed verloren, bleek ook niets te zijn. Maar dat kun je t beste zelf beoordelen.
Ik vind het ook hele ingewikkelde materie. Maar leg het vertrouwen maar neer bij het ziekenhuis en de huisarts op wat goed moet zijn...
Ik heb net een CB digital gedaan, de eerste. Ik zou vandaag of morgen mijn NOD moeten hebben, dus ik had een 1-2 weken wel verwacht. Zou dus nu precies of ongeveer 4 weken moeten zijn. Maar hij zit al op 2-3 weken!
Oh gelukkig want heb geen bloed gezien dus dat is goed toch? Haha.. Merk dat ik t nu mss spannender vind dan bij mn eerste toen voelde ik niks nu nog pijnlijke borsten en steekjes en krampen in buik haha
Het blijft spannend denk ik. Je wil het zo graag en zo graag goed doen... Maar inderdaad, geen bloed is goed. En die symptomen, die horen er helemaal bij.
Ligt aan de innesteling en de concentratie van je urine. Het is een indicatietest, dus exact kun je het nooit weten. Hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Wauw dat is echt snel. Hoop voor je dat dit wel een voldragen zwangerschap wordt. En ik ga ook gewoon ovulatietesten gebruiken. Trouwens dit was de test van gister.
Jaa ergens wist ik al dat t fout zat. Maar hoopte dat ik een uitzondering was die gewoon lichte testen had. Dank je well heel lief. Jammer dat de volgende ronde niet meer in dit groepje is.
Ooh okee snap het ik denk inderdaad dat dat t geval zou zijn. Mijn hcg is nooit echt hoog geweest. Verklaard dat waarom het nu lijkt alsof ik gewoon ongesteld ben. Ik heb geen krampen of erge bloedverlies. Eigenlijk zoals een normale ongesteldheid.
Als je volgende ronde zwanger bent, ben je wel nog steeds welkom hoor lieverd hier, maar weet niet of dat voor jezelf leuk is... ik blijf je wel volgen
Ik heb sea Bands gekocht tegen de misselijkheid. T lijkt wel een beetje te helpen. De echte enorme misselijkheid is er nu (nog) niet. Wel nog zo’n weeïg naar gevoel in m’n buik