Dit is wel echt een duidelijke afloop Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer een positieve test in je handen hebt!
Oef oke komt best overeen met mijn action test van gisteren dan heb jij op een week tijd echt een mooie oploop gehad als ik jouw test van 18 dpo zie!!
Dankjewel meid, jij ook hou moed en hopelijk krijgen jullie snel weer een nieuwe kans ❤ ik volg je in ieder geval
Ik wilde trouwens niemand onzeker maken met mijn 2-3 test op mijn NOD. Ik heb juist de ervaring dat ik rond mijn NOD ook gewoon 1-2 test op een clearblue, dus no worries! Iedereen is anders.
Ja gaaf hè! Het zegt natuurlijk niets want alles kan, ook met oplopende testen..., maar voor je gevoel zegt het toch alles maar pin je niet teveel vast op de oploop van een ander. Het variabele bij iedere vrouw is hoe snel hcg aangemaakt wordt.
Help me!! Ik ging net naar t toilet voor een grote boodschap, maar bij het afvegen dacbt ik wat bruin verlies te zien of het was slijm. Vervelende wc papier hier kon ik t niet goed zien. Kan dit kwaad??
Ik zou je graag gerust willen stellen, maar heb hier geen ervaring mee. Ik ga duimen voor je dat het oud bloed was nog van de innesteling, bloedvaatje of van de grote boodschap!
Ja had gelezen dat het een contact bloeding kan zijn maar t was echt nihil weet ook niet of t echt bruin was of slijm Potverdorie maak mezelf nu druk.
Lastig, maar het zegt helemaal niets. Kan prima komen als je druk hebt gezet en er een vaatje is geknapt. Alles is gewoon veel beter doorbloed. Als het bruin was, is het oud bloed. Gewoon even afwachten.
Hallo lieve iedereen, Ik heb me best gedaan zoveel mogelijk bij te lezen. Sorry voor de dames die op rood gaan of bang zijn dat het eraan zit te komen. Inmiddels zitten we in de nieuwe woning. Ik heb slecht voor mezelf gezorgd. Niet genoeg gegeten en gedronken. Ik heb geen dozen de trappen opgetild, maar wel op de grond gezet/verplaatst en aan de kant geschoven met in en uitpakken. Heb dus al om al echt wel wat kilo’s “getild”. Daarnaast heb ik ook een paar keer een uitbarsting gehad. Heb wel goed geslapen. Vanaf nu ga ik weer helemaal op alles letten. Hopelijk wordt de baby er sterk van qua symptomen echt alleen nog mijn borsten af en aan en af en toe een opgeblazen gevoel. Niet meer plassen (misschien omdat ik nauwelijks gedronken heb) Oh ja ik zit onder de puistjes en onzuiverheden, echt niet normaal.
Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november Rowandhh - 32 jaar - 1e kindje 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje 05 november Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje LenaMill - 35 jaar - 2de kindje Wondertjes1992- 3e kindje 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje 07 november Essie28 - 30 jaar - 3de kindje 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3de kindje 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje 11 november Mies123 - 33 jaar - 3e kindje 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje 13 november Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje 14 november Sassafras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje Babyaapje - 29 jaar - 1 kindje Afspraken: LenaMill - 7 maart - eerste echo (mijn gyn is van wacht dit weekend...) Virgo88 - 9 maart - eerste echo Bloem36 - 11 maart - eerste echo Ninah83 - 12 maart - eerste echo Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Essie28 - 22 maart - eerste echo MB91 - 23 maart 14.30 - intake + eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo Milkyway7 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 29 maart intake + echo Daisy2890 - 29 maart - eerste echo Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Jetje1991 - n.t.b. Wondertjes1992- 7 april - eerste echo ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 derde kindje ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------