Welkom meis! Fijn dat het verhuizen klaar is. Die dagen zijn altijd stressvol en vol frustraties, emoties en vermoeidheid. Nu weer lekker voor jezelf (laten) zorgen in jullie nieuwe stekkie!
Pfff mijn testen lopen zoooo traag op haha ik wil niet twijfelen maar het is zooo moeilijk als je testen hebt liggen
Hier 2 megaslechte nachten gehad. Zoontje is de nacht van vrijdag op zaterdag ziek wakker geworden met een zeehonden blafhoest. In België noemen we dit valse kroep. Afgelopen nacht kwam daar dan 40 graden koorts bij, die we amper omlaag kregen. Vanaf 5u heb ik een beetje kunnen slapen. Vorige nacht ook maar een uurtje of 2. Ik weet niet hoe ik dit blijf trekken. Was vrijdag al doodmoe door de beginnende zwangerschap. Seffens mijn eerste echo om 9u45. Mijn gyn is van wacht en stelde zelf voor om vandaag te komen. Eigenlijk maak ik me dus nu druk om 2 kids. Eentje in de buik en eentje in zijn bed.
Wat naar meid! En je trekt het uiteindelijk wel wat slaapgebrek betreft hoor! Hier een mama die negen maanden lang, hooguit drie hoor op een nacht sliep. Verbaasd hoe veerkrachtig je wordt van mama zijn. Snap dat het mentaal allemaal even pittig is, hopelijk straks duidelijkheid door de echo!
[ Je hebt aan het begin natuurlijk minder hcg dat kan verdubbelen. Dan lijkt het zoooo traag te gaan, maar geloof me, zolang je oploop ziet en geen bloed, no worries. Rond de 14 a 16 dpo heb je een omslagpunt en dan gaat het echt in een rap vaart omhoog. Het is idd slim dat als je wilt testen je dit 1x per 2 dagen doet, of als je dat echt niet kan (ik kon dat niet ) 1x per dag en dan vergelijken door er een test tussenuit te halen. Mag ik je oploop zien? Ow meis wat vervelend! Allereerst beterschap met je kleintje! Hopelijk knapt hij snel op, zodat jij die zorgen ook los kan laten. Succes zo bij de echo! Fijn dat je wel snel langs mocht ik even te checken, hopelijk zo een geruststelling. En misschien vanmiddag kijken of je wellicht een klein slaapje kan doen? Sterkte! Wauw meis, gefeliciteerd!! eindstation met testen bereikt zo te zien.
Ik ben net terug van de echo. Het zit gelukkig in de baarmoeder. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen we al uitsluiten. Voorlopig alles goed voor deze termijn (5w2d). Vruchtzakje gezien. Volgende week vrijdag kijkt ze nog eens of het dooierzakje ook ontwikkeld is. Normaal zou je dat op 6 weken moeten kunnen zien. De week erop dan het hartje op 7 weken. Spannend! Covid vaccin mag ik van haar zetten vanaf 12 weken zwangerschap, na een controle bij haar. Ik ga dus even moeten uitstellen.
WAT FIJN! Goed nieuws, heerlijk meid! Hopelijk 1 stress minder, nu je weet dat je baby op de goede plek zit. ❤️
Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november Rowandhh - 32 jaar - 1e kindje 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje 05 november Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje LenaMill - 35 jaar - 2de kindje Wondertjes1992- 3e kindje 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje 07 november Essie28 - 30 jaar - 3de kindje 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3de kindje 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje 11 november Mies123 - 33 jaar - 3e kindje 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje 13 november Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje 14 november Sassafras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje Babyaapje - 29 jaar - 1 kindje Afspraken: Virgo88 - 9 maart - eerste echo Bloem36 - 11 maart - eerste echo Ninah83 - 12 maart - eerste echo LenaMill - 12 maart - wekelijkse opvolgecho Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Essie28 - 22 maart - eerste echo MB91 - 23 maart 14.30 - intake + eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo Milkyway7 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 29 maart intake + echo Daisy2890 - 29 maart - eerste echo Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Jetje1991 - n.t.b. Wondertjes1992- 7 april - eerste echo ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 derde kindje ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------[/QUOTE]
Ohhh wat fijn van je echo @LenaMill . Dat zal vast flink geruststellen. En beterschap met je zoontje!
Fijn van je echo @LenaMill Hier ook onzekerheid maar meer omdat ik dit niet ken van mn vorige zwangerschap. Soms met afvegen nihil klein puntje of sliertje bruin maar weet dus niet of dit kwaad kan? Heb nog steeds last van weeeig gevoel in buik en onderrug en mega moe en pijnlijke borsten. Is dit normaal bij 4 weken zwangerschap dat bruinig? Zolang het geen veel bloed en rood van kleur is isnt goed toch?