Goed idee, morgenvroeg nog een keer. Zelf heb ik gemerkt dat ik beter test met de tweede urine. Dus als je wakker bent plassen en een halfuur-uur daarna opvangen voor de test.
Ja precies, ben vaak in de nacht al wakker ga ik dan plassen en dan tweede keer als ik weer moet doe ik de test pff wwl frustrerend dit, maar mss heb ik wel een late innesteling gehad. Gok ik zo dit was overigens mn dipstick afgelopen woensdag weet ook niet hoe die t meten was een sensitest
die is volgens mij best donker. Volgens mij zijn die minder gevoelig dan de kv. Dus het is wel een beetje raar dat die kv nu 4 dagen later niet knalt.
Ja die kun je niet vergelijken. ik probeer vanaf een uurtje of 10 niet meer te drinken en dan rond 12:30 uur te testen. Dan heb ik voor mij de meest geconcentreerde urine. ik hoop gewoon dat je morgen oploop ziet op je kruitvat.
heb ik ook gebruikt, maar de kv is 2x zo gevoelig. Ik heb ze samen gebruikt in het begin van deze zwangerschap. De sensitest was bijna niet zichtbaar.
Ik ook, Ohhh haha, geen idee! Doe het morgen gewoon met ochtend urine en dan gaan we t zien. Maar je hoeft niet altijd knal strepen te hebben toch?
Ik ben mezelf denk ik gewoon gek aan het maken haha! Ik heb vandaag een kv 2v5 gedaan, en heb mezelf voorgenomen pas na woensdag terug te testen denk ook dat ik veel vroeger ben dan ik denk, ook zo moeilijk te tellen na mijn mk
Oke dan is het gewoon wat afwachten. Normaal zou die donkerder moeten worden de volgende dagen. Als het zo licht blijft of lichter wordt, of als de clearblue op 1-2 blijft hangen is het natuurlijk mis. Dan zou het een biochemische zwangerschap kunnen zijn. Ik hoop voor jou dat je gewoon minder ver bent en dat de testjes heel binnenkort mooi oplopen. Een hcg bloedtest om de 2 a 3 dagen zegt nog meer en geeft meteen duidelijkheid. Hcg zou om de 2 a 3 dagen moeten verdubbelen.
Inderdaad, heb ook zo'n test gehad vorig jaar en dat was mis destijds. Ik hoop dat het bij jou anders zal zijn.
Jaa ben er echt beroerd van durf niet naar de wc te gaan. Is t de bedoeling dat t nu heviger gaat worden kan iemand me dat vertellen
Toen ik een chemische zwangerschap had, begon het rustig en werd het met de dagen meer rood en wat intensiever dan een normale menstruatie.