Heeft hier iedereen een vroege echo? En zo ja is er een medische speciale reden voor? Leek er wel op toen ik in jullie lijstje afspraken keek!
Ja ik, ivm IUI traject, daarom krijg ik al een echo met 6 weken. Alleen ik verwacht er nog niet heel veel van omdat het nog super vroeg is. Grote kans dat ik een week later nog een keer moet terugkomen
Nee het is ook weer weg. Ik heb nogal hard gepoetst deze morgen. Me goed moe gemaakt. Ik moet volgens mij meer rustig aan doen de eerste weken. Me wat inhouden. Mijn kapster kreeg ook veel miskramen en moest van de gyn veel platliggen de eerste weken. Zal toch iets van waarheid inzitten.
Oh gelukkig! Ja denk ik ook hoor.. geloof daar wel in! Hier is t ook echt mini minimaal... maar mn angst is terug helaas
Ik heb s nachts ook dorst, wat gevoelige borsten, veel honger en snel terug honger, moe moe moe en af en toe diarree. Dat laatste had ik de eerste weken bij de zwangerschap van ons zoontje ook. Oh ja ik moet ook veel plassen. Maar stiekem is dat ook om mijn wc papier te checken.
Ik pas na 8 weken. Kon wel een weekje eerder, maar ik vind met 8 weken prima. Dan is het ook al beter te zien en te meten
Hier is vanochtend de misselijkheid echt begonnen. Exact op dezelfde termijn als bij mijn jongste zoontje. Bij hem duurde het tot 23 weken vanochtend met spugen, nu alleen nog het gevoel misselijk te zijn. Eten werkt, maar ja, ik kan niet de hele dag blijven eten En ik heb ineens veel pukkeltjes, terwijl ik toch echt al een eeuwigheid uit de puberteit ben
Ohh nee!! Wil je niet bang maken maar ik had dit ook een aantal dagen en nu helaas toch echt bloed.. Hopelijk is t bij jou gewoon een oude bloeding! Ik ga voor je duimen.