Uitgerekend 1 - 15 november 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door virgo88, 21 feb 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw

Dit is echt heel erg naar. Misschien blijft het hierbij. You never know. ❤️

2. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw

Bedankt!!

3. MB91

MB91 Fanatiek lid

Oelala, mooie testen! :D

MotorMeisje vindt dit leuk.
  4. MB91

MB91 Fanatiek lid

O meissie toch, ik vind dit niet leuk! We gunnen het je allemaal zo erg dat dit plakkertje blijft. Hopelijk zet het bloeden niet door... :(

5. MB91

MB91 Fanatiek lid

Voor de meiden met een vroege echo morgen:
    Veel plezier en succes!
    ❤️

Ninah83, virgo88 en blondina1993 vinden dit leuk.
  6. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @LenaMill oh wat een stress dit. Ik duim voor je

7. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    @LenaMill, ik hoop zo voor je dat het niet verder doorzet en dat het gewoon een geknapt vaatje is. Heel veel sterkte. Ik duim voor je!

@blondina1993 en @virgo88, jullie heel veel succes morgen met jullie echo’s!

virgo88 en blondina1993 vinden dit leuk.
  8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb net uit stress een clearblue gedaan en die geeft 3+ aan. Stelt me voor nu eventjes gerust. Ik hoop echt zoooooooo dat het niet doorzet en dat vrijdag alles nog in orde blijkt.

virgo88, mamavantwee37 en MB91 vinden dit leuk.
  9. Daisy2890

Daisy2890 Actief lid

17 jan 2021
    144
    218
    43
    Vrouw
    @LenaMill misschien wat bloedverlies door inwendige echo? Ook in wat andere fora gelezen dat dames hier last van hadden.. 3+ is in ieder geval een goed teken! :thumup:

virgo88 vindt dit leuk.
  10. Chantale08

2 mrt 2021
    58
    66
    18
    Fijn!! Ik hoop het zo voor je.

LenaMill vindt dit leuk.
  11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat is precies wat mijn man ook net zei. Door inwendige echo... Ik dacht ik doe even een test en als die nu nog steeds 2-3 aangaf of zelfs al 1-2 wist ik waar ik voor stond. Nu probeer ik maar positief te blijven.

12. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ja joh, dat is waarschijnlijk van je echo. Het is hartstikke doorbloed. Kan me herinneren dat ik dit bij mijn jongste zoontje ook had. Was niet heel veel, klein beetje roze bij afvegen.

13. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Hier bruinverlies gestopt gelukkig.. als ik nu terug denk was het echt minimaal.. maar goed, de angst zit er nu eenmaal door mn miskraam.. hopelijk goeie echo morgen! Ik laat het jullie weten!❤️

wolkje1994, LenaMill en MB91 vinden dit leuk.
  14. Melis94

Melis94 Actief lid

2 aug 2020
    295
    290
    63
    Vrouw
    Ik denk dat je de verkeerde hebt getagd haha

Melisa96 vindt dit leuk.
  15. Melisa96

Melisa96 Actief lid

27 jan 2021
    161
    306
    63
    Vrouw
    Ik denk dat ze mij bedoelde :p

Aan de dames die een echo hebben deze week: ik duim zo voor jullie dat alles oke is. ❤

Meiden waar het rood kleurt, hou moed! Been there en het is echt geen pretje al die stress :( hopelijk toch plakkertjes, heb het vaak genoeg gelezen dat meiden zelfs stolsels verloren maar toch een prachtig kindje gebaart hebben!

Ik probeer voorlopig niet meer te testen en wacht geduldig mijn nod af, probeer zo lang mogelijk niet te testen zodat ik ofwel een knaller beet heb ofwel weet waar ik aan toe ben. Het kan alle kanten opgaan na mijn mk, daar ben ik heel nuchter in. Maar hey, op hoop van zegen. :oops::rolleyes:

wolkje1994 vindt dit leuk.
  16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Guusje39 neeeee:cry::cry: heel veel sterkte meis en wees lief voor jezelf

@Essie28 neeee jij ook al:cry::cry: heel veel sterkte en wees lief voor jezelf

@Winderig80 neee niet nog iemand:cry::cry: ook jij heel veel sterkte en wees lief voor jezelf

@Madame01 neee nog een miskraam:cry::cry:ook jij heel veel sterkte en wees lief voor jezelf

Woow dames wat kunnen jullie schrijven zeg! Ik ben een weekje vooral aan het mee lezen geweest. Ik voel me eigenlijk super goed. Alleen moe, zere borsten af en toe, koud als ik zit en warm zodra ik in beweging kom en dorst/droge mond. De typische zwangerschapskwaaltjes:rolleyes: Drink bijna alleen maar water op een dag en dat is voor mij heel gek hahaha. Niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoor was even niet leuk. Ik had zulke mooie oplopende testen en op NOD ineens een flinke veeg helderrood bloed met stukken stolsels donkerrood bloed. Ik dacht dit is game over klaar finito. Maar daarna niks! Geen pijn/krampen, geen ongi en geen bloed meer alleen roze wat over ging in bruin en testen bleven oplopen. Na 2 dagen gestopt met testen en door de weinig symptomen dacht ik het zal vast toch nog mis zijn gegaan. Dus ik deed afgelopen zaterdag nog een test en toen had ik een knaller. Daarna de cb gedaan en daar kwam zelfs al 3+ op. Dus nu probeer ik er weer vertrouwen in te hebben tot de echo. Deze testen had ik op 4+4

Welkom voor de nieuwe dames!

@virgo88 ik snap je onzekerheid zeker met licht bloedverlies en jou eerdere ervaringen. Ik had ook ineens minder symptomen, maar toch lijkt het voor nu hier goed te gaan

@Vertellen van het baby nieuws: ik zit ook al op iets leuks te broeden. Ten eerste om het straks te vertellen aan de grote zussen. Die zijn 7 en 4 jaar dus maken het echt bewust mee straks. En dan nog hoe we het gaan vertellen aan de buitenwereld. Ik wou eigenlijk de kids het laten vertellen alleen de jongste is nogal flapuit dus ik ben dan bang dat als de deur open gaat ze direct roept...mama is zwanger of we krijgen een baby etc:roflmao::roflmao::roflmao:

@Wanneer vertellen baby nieuws: bij de eerste pas wel 12/13 weken verteld. Behalve mijn moeder die wist het een dag later al haha. Bij de tweede met 8 weken na een goede echo verteld met het idee als we het verliezen dan zijn dat toch de mensen die we dicht bij ons willen hebben. Nu weet ik het echt niet. Heb ineens het gevoel weer tot 12 weken te willen wachten en aan de andere kant wil ik het van de daken schreeuwen. Ben ook bang voor de reacties van familie omdat die in het verleden wel duidelijk hebben laten merken dat ze het niet verstandig vonden een derde door mijn postnatale depressies

@Testen: ik haal ook echt troost/houvast aan het testen, totdat er een keer een mindere tussen zit en ik compleet in de rats zit:rolleyes: het is het enige zichtbare waar je in elk geval 'iets' aan kunt zien

@geslacht: ik dacht bij de eerste dit is een jongen alles er op, mijn gevoel en alle bakerpraatjes klopten ook. Eerst wou ik het niet weten en toen toch met 27 weken overstag gegaan en kregen we een dame! Maar goed dat ik dit tijdens de zwangerschap had want ik moest echt even heeeeel erg wennen. Anders had ik dit in de kraamweek gehad. Bij de tweede wist ik het zeker dit is een jongen, want de zwangerschap stond qua klachten haaks op de eerste. En wat denk je weer een dame. Dus ik ga nu ook maar weer uit van een dame hahaha. Al hoop ik stiekem wel op een jongetje. Maar gezondheid is het allerbelangrijkste natuurlijk. Ik zeg altijd als gezondheid geen issue zou zijn dan zou ik het heel tof vinden als ik iig van elk geslacht 1tje heb. Maar we gaan voor een kindje en niet voor een jongen of voor een meisje

@kamertje: wij hebben nog een zolder over waar we mee bezig zijn om te isoleren en weer netjes af te werken met agnes plafond platen. Dit zal dan de kamer van de oudste gaan worden. De jongste zal dan naar de kamer van de oudste gaan en de baby dan tzt naar de kamer van de jongste. Tzt omdat wij eerst een cosleeper wiegje gebruiken totdat de baby daar niet meer in past haha

@Vroeg wakker: check! dat was 1 van mijn eerste symptomen direct de ochtend na de innesteling. Ik ben namelijk een nachtbraker dus vroeg wakker zijn is echt totaal niet mijn ding. Normaal hoorde ik de wekker van mijn man bijna nooit en nu ben ik er al voor aan wakker. zijn wekker gaat om 6 uur

@coronaprik: ik wacht tot na de bevalling sowieso

@Mvm's: ik heb vanavond de intake gehad en donderdag komen ze de spullen brengen en dan mag ik vrijdag beginnen op 5+3

@tweeling: hier zitten 2 eiïge tweelingen wel in de familie dus who

@virgo88: alles wat op waterbasis is mag je zelf mee verven

@Clueless01: wauw wat dankbaar dat jullie pleegouders zijn!

@MB91: whoehoe stap 1, innesteling op de juiste plek: Check!:roflmao:

@Dwaallichtje ik ben dus zo'n 1e ronder:oops: eerst al zwanger zonder dat ik het wist en achter gekomen door miskraam (we waren er nog niet voor bezig) Eerste kindje eerste ronde, tweede kindje derde ronde, maar volgens de gyn moest lichaam 2 maanden herstellen na de minipil dus eigenlijk ook eerste rond en nu dus weer. MAAAR ik ben we zeer zeker bewust van hoe moeilijk het kan gaan en ben zeer dankbaar voor mij vruchtbaarheid en om die reden doe ik dus ook elke keer de volle periode mee aan MvM's, omdat ik zo hoop dat mijn HCG andere stellen hun wens kan laten uitkomen.

@LenaMill: doorstijgende HCG: check! Beeb op juiste plek: Check! Looking good girl! Tot nu toe lijkt het bruinverlies dus nog niets te betekenen al snap ik je echt heeel goed met je voorgeschiedenis. Maar bruinverlies kan komen door het opsteken van de progesteron en dan heb je ook nog 3x perdag dus vaak kans om een bloedvaatje te beschadigen. Ik had bij de eerste gezonde zwangerschap ook regelmatig een keer roze verlies door niezen, hoesten, grote boodschap, sex, dingen waar veel druk van onder bij kwam kijken dus. Ik duim voor je!

LenaMill, wolkje1994, MB91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡

31 oktober

Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje

01 november
    Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje

02 november
    Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje

03 november
    Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje

04 november

Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje

05 november
    Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje
    LenaMill - 35 jaar - 2de kindje
    Wondertjes1992- 3e kindje

06 november
    Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje
    Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje

07 november

08 november
    MB91 - 29 jaar - 1e kindje
    Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje

09 november
    Stokstaartje86 - 34 jaar - 3de kindje

10 november
    Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje

11 november

Mies123 - 33 jaar - 3e kindje

12 november
    MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje

13 november
    Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje

14 november

Sassafras01 - 36 jaar - 2e kindje

15 november
    Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje
    Babyaapje - 29 jaar - 1 kindje

Afspraken:
    Virgo88 - 9 maart - eerste echo
    Bloem36 - 11 maart - eerste echo
    Ninah83 - 12 maart - eerste echo
    LenaMill - 12 maart - wekelijkse opvolgecho
    Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo
    Clueless01- 16 maart - eerste echo
    Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo
    Essie28 - 22 maart - eerste echo
    MB91 - 23 maart 14.30 - intake + eerste echo
    Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo
    Milkyway7 - 24 maart - eerste echo
    Stokstaartje86 - 25 maart intake + echo
    Daisy2890 - 29 maart - eerste echo
    Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake
    MotorMeisje - 31 maart - eerste echo

Jetje1991 - n.t.b.
    Wondertjes1992- 7 april - eerste echo

⭐⭐⭐
    ⭐ Guusje39
    ⭐ Essie28
    ⭐ Winderig80
    ⭐ Madame01
    ------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
    ------------------------------------------

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Men vroeg nog naar vergelijkingsmateriaal
    Dit is kruidvat, first response (predictor) met CB 1-2 op 9 dpo

Bijgevoegde bestanden:

MB91 vindt dit leuk.