O meissie toch, ik vind dit niet leuk! We gunnen het je allemaal zo erg dat dit plakkertje blijft. Hopelijk zet het bloeden niet door...
@LenaMill, ik hoop zo voor je dat het niet verder doorzet en dat het gewoon een geknapt vaatje is. Heel veel sterkte. Ik duim voor je! @blondina1993 en @virgo88, jullie heel veel succes morgen met jullie echo’s!
Ik heb net uit stress een clearblue gedaan en die geeft 3+ aan. Stelt me voor nu eventjes gerust. Ik hoop echt zoooooooo dat het niet doorzet en dat vrijdag alles nog in orde blijkt.
@LenaMill misschien wat bloedverlies door inwendige echo? Ook in wat andere fora gelezen dat dames hier last van hadden.. 3+ is in ieder geval een goed teken!
Dat is precies wat mijn man ook net zei. Door inwendige echo... Ik dacht ik doe even een test en als die nu nog steeds 2-3 aangaf of zelfs al 1-2 wist ik waar ik voor stond. Nu probeer ik maar positief te blijven.
Ja joh, dat is waarschijnlijk van je echo. Het is hartstikke doorbloed. Kan me herinneren dat ik dit bij mijn jongste zoontje ook had. Was niet heel veel, klein beetje roze bij afvegen.
Hier bruinverlies gestopt gelukkig.. als ik nu terug denk was het echt minimaal.. maar goed, de angst zit er nu eenmaal door mn miskraam.. hopelijk goeie echo morgen! Ik laat het jullie weten!❤️
Ik denk dat ze mij bedoelde Aan de dames die een echo hebben deze week: ik duim zo voor jullie dat alles oke is. ❤ Meiden waar het rood kleurt, hou moed! Been there en het is echt geen pretje al die stress hopelijk toch plakkertjes, heb het vaak genoeg gelezen dat meiden zelfs stolsels verloren maar toch een prachtig kindje gebaart hebben! Ik probeer voorlopig niet meer te testen en wacht geduldig mijn nod af, probeer zo lang mogelijk niet te testen zodat ik ofwel een knaller beet heb ofwel weet waar ik aan toe ben. Het kan alle kanten opgaan na mijn mk, daar ben ik heel nuchter in. Maar hey, op hoop van zegen.
@Guusje39 neeeee heel veel sterkte meis en wees lief voor jezelf @Essie28 neeee jij ook al heel veel sterkte en wees lief voor jezelf @Winderig80 neee niet nog iemand ook jij heel veel sterkte en wees lief voor jezelf @Madame01 neee nog een miskraamook jij heel veel sterkte en wees lief voor jezelf Woow dames wat kunnen jullie schrijven zeg! Ik ben een weekje vooral aan het mee lezen geweest. Ik voel me eigenlijk super goed. Alleen moe, zere borsten af en toe, koud als ik zit en warm zodra ik in beweging kom en dorst/droge mond. De typische zwangerschapskwaaltjes Drink bijna alleen maar water op een dag en dat is voor mij heel gek hahaha. Niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoor was even niet leuk. Ik had zulke mooie oplopende testen en op NOD ineens een flinke veeg helderrood bloed met stukken stolsels donkerrood bloed. Ik dacht dit is game over klaar finito. Maar daarna niks! Geen pijn/krampen, geen ongi en geen bloed meer alleen roze wat over ging in bruin en testen bleven oplopen. Na 2 dagen gestopt met testen en door de weinig symptomen dacht ik het zal vast toch nog mis zijn gegaan. Dus ik deed afgelopen zaterdag nog een test en toen had ik een knaller. Daarna de cb gedaan en daar kwam zelfs al 3+ op. Dus nu probeer ik er weer vertrouwen in te hebben tot de echo. Deze testen had ik op 4+4 Welkom voor de nieuwe dames! @virgo88 ik snap je onzekerheid zeker met licht bloedverlies en jou eerdere ervaringen. Ik had ook ineens minder symptomen, maar toch lijkt het voor nu hier goed te gaan @Vertellen van het baby nieuws: ik zit ook al op iets leuks te broeden. Ten eerste om het straks te vertellen aan de grote zussen. Die zijn 7 en 4 jaar dus maken het echt bewust mee straks. En dan nog hoe we het gaan vertellen aan de buitenwereld. Ik wou eigenlijk de kids het laten vertellen alleen de jongste is nogal flapuit dus ik ben dan bang dat als de deur open gaat ze direct roept...mama is zwanger of we krijgen een baby etc @Wanneer vertellen baby nieuws: bij de eerste pas wel 12/13 weken verteld. Behalve mijn moeder die wist het een dag later al haha. Bij de tweede met 8 weken na een goede echo verteld met het idee als we het verliezen dan zijn dat toch de mensen die we dicht bij ons willen hebben. Nu weet ik het echt niet. Heb ineens het gevoel weer tot 12 weken te willen wachten en aan de andere kant wil ik het van de daken schreeuwen. Ben ook bang voor de reacties van familie omdat die in het verleden wel duidelijk hebben laten merken dat ze het niet verstandig vonden een derde door mijn postnatale depressies @Testen: ik haal ook echt troost/houvast aan het testen, totdat er een keer een mindere tussen zit en ik compleet in de rats zit het is het enige zichtbare waar je in elk geval 'iets' aan kunt zien @geslacht: ik dacht bij de eerste dit is een jongen alles er op, mijn gevoel en alle bakerpraatjes klopten ook. Eerst wou ik het niet weten en toen toch met 27 weken overstag gegaan en kregen we een dame! Maar goed dat ik dit tijdens de zwangerschap had want ik moest echt even heeeeel erg wennen. Anders had ik dit in de kraamweek gehad. Bij de tweede wist ik het zeker dit is een jongen, want de zwangerschap stond qua klachten haaks op de eerste. En wat denk je weer een dame. Dus ik ga nu ook maar weer uit van een dame hahaha. Al hoop ik stiekem wel op een jongetje. Maar gezondheid is het allerbelangrijkste natuurlijk. Ik zeg altijd als gezondheid geen issue zou zijn dan zou ik het heel tof vinden als ik iig van elk geslacht 1tje heb. Maar we gaan voor een kindje en niet voor een jongen of voor een meisje @kamertje: wij hebben nog een zolder over waar we mee bezig zijn om te isoleren en weer netjes af te werken met agnes plafond platen. Dit zal dan de kamer van de oudste gaan worden. De jongste zal dan naar de kamer van de oudste gaan en de baby dan tzt naar de kamer van de jongste. Tzt omdat wij eerst een cosleeper wiegje gebruiken totdat de baby daar niet meer in past haha @Vroeg wakker: check! dat was 1 van mijn eerste symptomen direct de ochtend na de innesteling. Ik ben namelijk een nachtbraker dus vroeg wakker zijn is echt totaal niet mijn ding. Normaal hoorde ik de wekker van mijn man bijna nooit en nu ben ik er al voor aan wakker. zijn wekker gaat om 6 uur @coronaprik: ik wacht tot na de bevalling sowieso @Mvm's: ik heb vanavond de intake gehad en donderdag komen ze de spullen brengen en dan mag ik vrijdag beginnen op 5+3 @tweeling: hier zitten 2 eiïge tweelingen wel in de familie dus who @virgo88: alles wat op waterbasis is mag je zelf mee verven @Clueless01: wauw wat dankbaar dat jullie pleegouders zijn! @MB91: whoehoe stap 1, innesteling op de juiste plek: Check! @Dwaallichtje ik ben dus zo'n 1e ronder eerst al zwanger zonder dat ik het wist en achter gekomen door miskraam (we waren er nog niet voor bezig) Eerste kindje eerste ronde, tweede kindje derde ronde, maar volgens de gyn moest lichaam 2 maanden herstellen na de minipil dus eigenlijk ook eerste rond en nu dus weer. MAAAR ik ben we zeer zeker bewust van hoe moeilijk het kan gaan en ben zeer dankbaar voor mij vruchtbaarheid en om die reden doe ik dus ook elke keer de volle periode mee aan MvM's, omdat ik zo hoop dat mijn HCG andere stellen hun wens kan laten uitkomen. @LenaMill: doorstijgende HCG: check! Beeb op juiste plek: Check! Looking good girl! Tot nu toe lijkt het bruinverlies dus nog niets te betekenen al snap ik je echt heeel goed met je voorgeschiedenis. Maar bruinverlies kan komen door het opsteken van de progesteron en dan heb je ook nog 3x perdag dus vaak kans om een bloedvaatje te beschadigen. Ik had bij de eerste gezonde zwangerschap ook regelmatig een keer roze verlies door niezen, hoesten, grote boodschap, sex, dingen waar veel druk van onder bij kwam kijken dus. Ik duim voor je!
Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje 05 november Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje LenaMill - 35 jaar - 2de kindje Wondertjes1992- 3e kindje 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje 07 november 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3de kindje 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje 11 november Mies123 - 33 jaar - 3e kindje 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje 13 november Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje 14 november Sassafras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje Babyaapje - 29 jaar - 1 kindje Afspraken: Virgo88 - 9 maart - eerste echo Bloem36 - 11 maart - eerste echo Ninah83 - 12 maart - eerste echo LenaMill - 12 maart - wekelijkse opvolgecho Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Essie28 - 22 maart - eerste echo MB91 - 23 maart 14.30 - intake + eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo Milkyway7 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 25 maart intake + echo Daisy2890 - 29 maart - eerste echo Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Jetje1991 - n.t.b. Wondertjes1992- 7 april - eerste echo ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 ⭐ Essie28 ⭐ Winderig80 ⭐ Madame01 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------
Men vroeg nog naar vergelijkingsmateriaal Dit is kruidvat, first response (predictor) met CB 1-2 op 9 dpo