Veel succes met de echo's vandaag!!! @MB91 mooie test Hier tel ik de dagen ook af naar de echo. Nog een weekje. Ik denk dat ik het na de echo (die week) bekend ga maken aan familie. Eerst nog even afwachten. Mega spannend allemaal...
@MB91 mooie test!! Werd hier wakker zonder gespannen/pijnlijke borsten.. helemaal in de stress natuurlijk.
@virgo88 succes en veel plezier met je echo vandaag meid ! @MB91 jaaa super meid! Heerlijk gevoel hè Hier ook aan het aftellen naar de echo. Bij L hadden we al een echo met ruim zes weken, nu 7.2 weken. Nog 1,5 week! Kan echt niet wachten. Wij gaan het de gezinnen wel het t weekend na de echo vertellen. Ik vind het lastig dat sommige collega’s het al weten en mijn ouders bijv niet. Verder wachten we even af wanneer we de termijnecho hebben. Soms heb je deze al met ruim tien weken. Tussen 10 en 12 weken zit een verschil natuurlijk. Mocht het nou met 10 zijn vertellen we het de rest van de familie na de termijnecho. Als de echo pas met 12 weken is dan weet ik het nog even niet
Dat gaat op en af hoor! Gewoon vertrouwen! Je hcg stijgt niet iedere dag. Je lichaam kan ook ‘wennen’ en dan na een stijging worden je kwaaltjes even erger. Ik ben daar heel gevoelig op. Misselijkheid gaat super nu. Maar ongeveer eens in de twee dagen heb ik het een paar uitjes slecht. Ik link dit aan het stijgen van het hormoon
Ik kan ook niet wachten op de echo. Nog nooit gehad, maar kijk er zo naar uit. Waarschijnlijk over-romantiseer ik het in mijn hoofd, maar ik heb er echt zin in. Qua kwalen doet dit groepje het volgens mij best goed tot nu toe, of niet dan? Bij mij lijken ze af te nemen. Hongerklop is wat gesust nu ik beter en in porties eet. (Ik at voorheen weinig tot slecht ), enkel dat vroeg wakker heb ik nog 4/7 dagen. En wat moe overdag, maar savonds is dat weg @Stokstaartje86 wat had jij vroeg knallers zeg. Ik denk dat jij wel wat verder bent dan wellicht nu lijkt... Kunnen ze dat op je eerste echo al zien? @LenaMill hoe voel je je vandaag? Onwijs verdrietig voor de dames met aflopende testen en vroege miskramen. Hopelijk gaat het goed met jullie en de verwerking van dit verdriet. Mijn hart gaat uit naar jullie ❤️ @Madame01 hoe gaat het met jou? Strijd is nog niet gestreden toch? Wees extra lief voor jezelf. Kus lieve meiden, ik ga me weer door een werkdag heen slepen.
Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje 05 november Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje LenaMill - 35 jaar - 2de kindje Wondertjes1992- 3e kindje 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje 07 november 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje Limburgmama - 34 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3de kindje 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje 11 november Mies123 - 33 jaar - 3e kindje 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje 13 november Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje 14 november Sassafras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje Babyaapje - 29 jaar - 1 kindje Afspraken: Virgo88 - 9 maart - eerste echo Bloem36 - 11 maart - eerste echo Ninah83 - 12 maart - eerste echo LenaMill - 12 maart - wekelijkse opvolgecho Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Essie28 - 22 maart - eerste echo Limburgmama - 23 maart 13.00 - intake + eerste echo MB91 - 23 maart 14.30 - intake + eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo Milkyway7 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 25 maart intake + echo Daisy2890 - 29 maart - eerste echo Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Jetje1991 - n.t.b. Wondertjes1992- 7 april - eerste echo ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 ⭐ Essie28 ⭐ Winderig80 ⭐ Madame01 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------
Nog steeds bruinverlies en streepje rood erbij. Ik vind het heel moeilijk om hoopvol te blijven nu. Zou het nu mislopen doordat ik 2 nachten enorme stress heb gehad met ons zoontje dat 40 graden koorts maakte. Ik heb 2 nachten ook amper geslapen. Stress is niet goed zeggen ze...
Ik kan ook niet wachten op de echo. Wij mogen als ik het goed zag op dezelfde dag ik net ander half uur voor jou. Wil echt weten of alles goed is. Al is het een vroege echo en geeft het nog niet alle garantie maar toch dan zien dat alles tot zover in orde is is gewoon wel heel fijn. Vanochtend op gestaan met 0 kwaaltjes heb er even van genoten en was maar goed ook. Inmiddels kapot misselijk maar ook dat hoort erbij. Inmiddels wel een zwangerschapsbh aan en dat is echt super fijn. Minder last van mijn borsten is een uitkomst.
Stress is wellicht niet goed, maar ik verwacht niet dat je met 2 dagen een vroege zwangerschap beïnvloed. Elk mens heeft wel eens stress, dat moet kunnen. Ik snap dat je je onwijs gespannen en twijfelend voelt meid, zeker met jouw voorgeschiedenis,... Maar hoe moeilijk het ook is, probeer hoop te houden en wees extra lief voor jezelf vandaag. Hoe is het met je zoontje? Gaat het beter? Ja super leuk! Zelfde dag echo, hopelijk beide goed nieuws (en een kloppend hartje! ) Heb jij al andere bh's nodig joh? Ik bestudeer de elke dag, en buiten dat ze zachter voelen en de tepelhoven wellicht iets groter zijn, zit er nog 0.0 verschil in lucky you! (Of beter gezegd: geluk voor je man )
Ik heb weer hetzelfde. Super stom. Heb ik vaker gehad deze zwangerschap. Even afwachten vanmiddag met de echo. Vervelend, want je maakt je toch steeds zorgen he?
Ik denk dat ik me hier ook mag aansluiten! Gisteren had ik een test met heeeel licht streepje (en ik zat al op 16/17 dpo) en ben toen alvast dit topic gaan bijlezen. De ClearBlue test vanochtend geeft wel echt zwanger aan (wel nog maar 1-2 weken, terwijl ik in week 3 zit volgens hun telling. Gangbare telling week 5 dus). Dit was voor mij de 2de ronde IUI. Na de vorige mislukte IUI met 3 eitjes en gezien ik al 2,5 jaar bezig ben, had ik er nu voor het eerst echt helemaal geen vertrouwen meer in. Ben nog steeds wel erg voorzichtig/onzeker. Maar dit is een begin Oh zou iemand me trouwens op de lijst willen zetten? Ik ben 31 jaar, we proberen voor ons eerste kindje en als het goed is ben ik op 13 november uitgerekend. Zie hierbij nog voor de tests van gisteren en vandaag:
Ja echt al nodig, groeien als kool. En lucky voor mijn vriend nope! Hij mag er nog niet eens naar kijken zo pijn doen ze af en toe. Al wil hij ook niet. Hij is bang dat als we intiem worden het mis gaat. Ik begrijp het wel maar is soms wel lastig. Hopelijk de 23e goed nieuws en durft hij wel
Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje 05 november Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje LenaMill - 35 jaar - 2e kindje Wondertjes1992- 3e kindje 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje 07 november Mye1234 - ? - ? 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje Lavendelmeid - 34 jaar- 2e kindje Limburgmama - 34 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje 11 november Mies123 - 33 jaar - 3e kindje 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje 13 november Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje Opnaareenwondertje - 34 jaar - 1e kindje 14 november Sassafras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: Virgo88 - 9 maart - eerste echo Blondina1993 - 9 maart - eerste echo Bloem36 - 11 maart - eerste echo Ninah83 - 12 maart - eerste echo LenaMill - 12 maart - wekelijkse opvolgecho Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Essie28 - 22 maart - eerste echo MB91 - 23 maart 14.30 - intake + eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo Milkyway7 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 25 maart - intake + echo Daisy2890 - 29 maart - eerste echo Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Wondertjes1992- 7 april - eerste echo Jetje1991 - n.t.b. ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 ⭐ Essie28 ⭐ Winderig80 ⭐ Madame01 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------ Moet nog op de lijst maar heeft nog geen uitgerekende datum doorgegeven: Chantale08 Silani Blondina1993