Uitgerekend 1 - 15 november 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door virgo88, 21 feb 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madame01

Madame01 Actief lid

28 jan 2021
    339
    240
    43
    Vrouw
    Maak je niet druk!! Als je streepje donker is betekend het denk dat het wel goed zit? Mijn streepje was echt licht. Kan alleen wel dat je veel hcg in je lichaam hebt zitten waardoor t streepje donker blijft! Had je vandaag een echo?

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Was het echotoestel wel kwalitatief genoeg om zo'n prille zwangerschap te kunnen zien? Er is echt veel verschil in die apparatuur

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nee ik weet vrijdagochtend pas meer, helaas

4. OpNaarEenWondertje

4 feb 2021
    27
    27
    13
    Vrouw
    Ah wat een naar nieuws hier allemaal vandaag :(

Helaas heb ik (nog geen 10 minuten nadat de echo was ingepland) ook een bloeding gekregen. Het ziekenhuis zegt dat het nog een innestelingsbloeding kan zijn, maar dit lijkt me laat. En daarnaast was het bloed echt rood/licht van kleur, dus ik vrees voor het ergste.

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Pfff wat is dat toch met ons hier? Er hebben precies zoveel last van bloed momenteel? Grrrr ik haat het echt!

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @OpNaarEenWondertje he kak nee toch jij niet ook al! Net wat lenamill al zegt, wat ontzettend veel met bloedverlies en dat het fout gaat.

Mijn bloedverlies is na die ene keer niet weer terug gekomen gelukkig. Behalve nadat we seks hadden, maar dat was lichtroze en verklaarbaar dus. Maar ik heb toch het gevoel dat ik die sex maar even laat zitten tot de echo nu het voor de 2de keer gebeurde

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik vond dit op internet. Een website van een gynaecoloog...

Bloedverlies in de eerste 12 weken van de zwangerschap komt voor bij 1 op de 5 zwangere vrouwen.

• Bij de helft van deze vrouwen houdt het bloedverlies na enkele dagen vanzelf op en gaat de zwangerschap door. Dit heeft geen invloed op de verdere zwangerschap.
    • Bij de andere helft neemt het bloedverlies toe en ontstaat er een miskraam. Dat betekent dat het vruchtje niet meer leeft en door de baarmoeder wordt afgestoten. Het vruchtje komt dan met bloed en bloedstolsels via de vagina naar buiten.
    Het bloedverlies en/of de buikpijn kan ook een teken zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het vruchtje groeit dan buiten de baarmoeder. Bijvoorbeeld in een eileider.

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja ik probeer me dus vast te houden aan het eerste stipje en de paar keer lichtroze zijn verklaarbaar door contactbloeding door sex. Maar ergens ben ik wel bang voor een missed abortion. En dat leeft weer op door de ervaring van blondina, al had zij geen MA natuurlijk

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    oh virgo88 ik zit de hele tijd aan je te denken. Ik hoop zo dat je ons zometeen goed nieuws komt brengen

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  10. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook kwam er expres even voor spieken:D

Stokstaartje86 vindt dit leuk.
  11. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik ook, kwam er ook even voor kijken. Wat heftig allemaal zeg :(

12. MB91

MB91 Fanatiek lid

Me 2... @virgo88...succes ❤️

13. Limburgmama

Limburgmama Actief lid

5 mrt 2021
    119
    135
    43
    Vrouw
    Vorig jaar bij mijn MK testte ik een knaltest. Pas na de MK werd het minder en 9 na MK toen het bloedde stopte had ik een witte test.
    Dus is bij iedereen anders meer durf ik er ook niet over te zeggen. Wou dat ik je duidelijkheid kon geven.

14. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Ooh :( ik hoop dat het toch niets blijkt te zijn dames , dat het gewoon een gesprongen addertje was fzo .
    @virgo88 hoe was je echo?

15. MB91

MB91 Fanatiek lid

Zo wat is er veel geschreven hier zeg, ik ben maar even achter de pc gekropen, want op mijn mobiel is dit niet afdoende te beantwoorden vind ik.

@OpNaarEenWondertje, gefeliciteerd met de prille zwangerschap. Hopelijk gaat de test mooi oplopen :)

:cry: Dit is vreselijk nieuws, ik leef onwijs met je mee. Wel raar dat jouw hcg gestegen blijkt te zijn, terwijl ze niets konden zien. Zou er wel op aandringen dat ze BBZ checken bij je meid... :$ Ik hoop dat al deze ellende je bespaard blijft en je snel verder kan. Wees extra lief voor jezelf,... virtuele knuffels!!

:( Fijn dat je zelf het positieve er ook aan ziet, maar toch mag je best even treuren hoor. Je had toch hoop door de test, en het is vreselijk dat dit nu een nasleep blijkt te zijn. :( Sterkte meid. Hopelijk zien we je snel terug in een uitgerekend groepje... we gunnen het je zo!

Welkom en alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik deel je angst zeker wel een gedeelte hoor, ook eerste kindje en je weet gewoon niet wat je te wachten staat. Toch probeer ik, en wil ik iedere vrouw aanraden, hoop en positiviteit te houden. Zolang je geen echte signalen van je lichaam krijgt dat het niet goed zit, gewoon ervan uitgaan dat het goed zit. ❤ Mogen wij je testen wellicht zien? Volgende week ben jij 7 weken +-? (toch? :$) Spannend hoor, eerste echo. hopelijk kan je daarna wat meer rust vinden. :)

@virgo88 Hoe is het afgelopen met je echo? Hoe is het met jou??

Ik lees dat je testen donker blijven, hopelijk duid dat op een zwangerschap die blijvend is, en geen zakkende hcg en beginnende miskraam. Bloed schijnt wel voor te komen in de zwangerschap bij dames, sommige worden zelfs (wonder boven wonder) ongesteld. Ik zou het nog niet opgeven tot vrijdag, hopelijk wordt je dan onwijs gerustgesteld. Voor nu zou ik aan zelfpampering doen. Dekentje, kruikje, chocolade en een lieve man die je overlaad met kusjes. Sterkte!

Heel veel sterkte met het verlies meid. Mijn hart gaat uit naar je. ❤

Nee, nee, nee. Klaar nu. Ik lees van zoveel dames dat ze bloeden, dit mag niet. Ik ben echt ontdaan. Hopelijk stopt het snel!! En wel gewoon je afspraak laten staan, want het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn. Alles is nu beter doorbloed, dus het kan eigenlijk ook van al het andere zijn, maar ga enkel van de positieve dingen uit. (Tot het tegendeel bewezen is). Lopen je testen op? :$

16. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    hebben ze inwendig gecheckt?

17. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Hey iedereen,

We hebben een embryo gezien met een hartslag. Het is maar 1.5mm en dat is (van wat ik gelezen heb klein) De verloskundige zegt dat het prima is. Ik weet het niet. Jullie ervaring met een 6 weken echo?

Bijgevoegde bestanden:

Chantale08 vindt dit leuk.
  18. MB91

MB91 Fanatiek lid

Even een vraagje aan de dames, en geloof me, ik schaam me bijna dat ik dit vraag...maar ik weet het echt niet.

Ik ben momenteel wat droger down under en echt flink warmer dan normaal (hoge temp) en wil graag seks met mijn man. Nu hebben we het 1x zonder condoom gedaan, maar dat werkte niet echt (stroef, en ik was blijkbaar echt bloedheet rondom zijn joystick :roflmao::rolleyes:) dus nu hebben we het afgelopen week met condoom gedaan en dit werkt fantastisch voor beide "issues".

Maar, nu komt het.... nu las ik ergens dat er glijmiddel met zaaddodend middel aan de buitenkant zit. Logisch ook, maar was ik helemaal vergeten. Maakt dit voor zwangere dames nog uit? Want een goede zwangerschap wil ik niet in de weg zitten :$

19. MB91

MB91 Fanatiek lid

O meid, gefeliciteerd! Geen idee of dat klein is, maar in mijn opinie, het hartje klopt en het zit op de goede plek, dus ik zou me echt geen zorgen maken!!! Echt blij met dit nieuws voor je. Hoe ben je er zelf onder? Opgelucht?

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    thank god! hartslag op deze termijn is al heel mooi meis!

virgo88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina