Heerlijk dat je nog van koffie kan genieten! Benauwd gevoel is dan weer minder. Ik ben ineens de hele tijd rond 8 uur wakker. Als ik geen wekker zet. Moet ik helaas wel als de kinderen hier zijn dan zal ik er toch uit moeten voor ze naar school te brengen (ik heb co ouderschap met hun vader)
ik merk dat ik er wel heel erg onzeker van word omdat ik in het begin op NOD die flinke veeg bloed heb gehad zonder verklaring. Daarna nog een paar keer roze/bruin, maar dat was dan na de sex dus verklaarbaar, maar niet goed voor mijn onrust
Nou deze koekiemonster stond vanmorgen om 5 uur in de keuken droge koekjes te eten, want; Gillende honger en daardoor wiebelige maag....en kon voor geen meter meer slapen Daarna trok ik weer wat bij en heb ik nog een even kunenn slapen, haha... Nu shinen op de zaak, en morgen onze eerste echo! Zooooo spannend
Wat een super leuk idee! Ik denk ook dat dit het is. Natuurlijk is iedereen welkom die wilt aansluiten.
Het is allemaal zo verschillend qua zwangerschappen en bloed verlies.... Om echt onzeker van te worden dat snap ik. Bij mijn 1e zwangerschap, geen druppel bloed verloren. Geen innestelingsbloeding, of ed. Bij mijn 2e zwangerschap paar dagen voor NOD lichte bloeding wat over ging in echt felrood, maar op zn max 3 dagen. Ik bleef raar gevoel houden, moe en pijnlijke boobs toch zwanger. De hele zwangerschap bij het "poepen" en sex hebben, altijd een lichte bloeding 9 maanden lang. Vervelend!! Nu, 5 dagen voor NOD, een lichroze bloeding van 1 dag, en tot nu toe geen bloed meer. Echt heel benieuwd hoe deze keer gaat verlopen.
dit ben ik wel met je eens! het is echt super zuur voor de meiden die deze hele moeten mee maken, maar maar wij moeten proberen toch positief te blijven en proberen te genieten ik durfde het niet te zeggen maar nu jij dit zegt durf ik ook. Het klinkt heel egoïstisch, maar zo is het niet bedoeld. Er zijn nu bij zoveel dames mis gegaan dat het statistisch gezien goed moet gaan met de dames die hier nog zijn over gebleven. En ook hier is het elke keer spannend om naar de wc te gaan
Goed gezegd. Ik dacht zo gisteren ook even. Bij een paar van ons is het ook al een of meerdere keren gebeurd. Dus zoals jij zegt, statisch zou je het nu moeten slagen met de meiden die nu nog zwanger zijn.
ja bij de eerste had ik in de eerste maanden ook regelmatig een contact bloedinkje. Daar bleek later ook een soort hematoom naast het vruchtje te zitten dus was kon daardoor het vruchtje ook nog mee naar buiten komen. Gelukkig alles goed gegaan Bij de tweede had ik bloedverlies van eisprong tot 1 dag voor NOD toen hield het op. Dat was vreemd want 2 maanden er voor had ik altijd bloedverlies van eisprong die overging in ongi dus ik dacht al het is bekeken zaak tot die dag voor NOD dus. Toen dacht ik nog zal morgen wel komen, maar niets. Toen dacht ik dan zal het morgen wel komen, weer niks. Toen werd mijn man een beetje gek van me want onzeker en durfde niet te testen. Ja zegt hij het enige wat je kunt doen is dat dus ga naar boven en ga gewoon even een test doen. Tja 2 dikke strepen natuurlijk hihi. Is overigens ook de enige maand dat ik pas na NOD heb getest En nu dus bloedverlies na eisprong die steeds minder werd en af en toe wel en af en toe niet en toen die flinke veeg bloed op NOD (11 DPO) terwijl ik al op 7 dpo positief had getest dus een innestelbloeding kon het niet zijn in mijn ogen. Dus dacht foute boel, maar het zit er nog steeds in....als het goed is....hoop ik en dan die contact bloedinkjes weer
1 dag voor op 5 dagen voor NOD klinkt als een innestelingsbloeding. Zeker omdat het daarbij is gebleven. Inderdaad het is niet egoïstisch bedoeld. Maar wat je zegt toch proberen positief te blijven en genieten. Ik doe dat wel. Tuurlijk gaan de sluizen open als weer iemand ons groepje moet verlaten. Maar anderzijds ben ik ook heel bewust dat dit mijn (als alles goed gaat) laatste zwangerschap zal zijn en ik nu juist extra wil genieten want bij de eerste dacht ik bij alles dit is de eerste keer wow wat mooi, heftig, spannend. Nu denk ik het zal de laatste keer zijn wat spannend, mooi, bijzonder en wat zal ik het na de bevalling gaan missen. Dus lieve meiden waarbij het mis is gegaan ik bedoel het niet naar. Ik leef oprecht met jullie mee en denk vaak aan jullie. Maar ik geniet ook oprecht juist ook omdat ik weet dat het echt een wonder is. En ik hoop dat jullie allemaal net als ons binnenkort mogen genieten van een gezonde zwangerschap. Heel veel liefde voor jullie
Jaaa, zou fantastisch zijn! Ik ben net 37 dus ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind gezien mijn leeftijd, maar heb zeker goede hoop
Wow bloeding vanaf eisprong tot NOD... Dat lijkt mij ook helemaal niet ideaal. Flinke bloeding, of alleen roze bloedverlies?
Heb jij ook niet dat met die derde je buik zo snel groeit? Ik kan mijn buik al gewoon aaien Echt bizar hoe hard dat gaat. Nu ben ik niet een van de slankste, maar het is echt rond . Ik had vanochtend echt moeite met mijn broek dicht doen en zat ook niet lekker.
Klopt! Toen wist ik het (stiekem) al! Maar bij mijn 2e was het ook een innestelingsbloeding, alleen langer
Hahaha herkenbaar ik heb een fikse darmen buik lekker rond ook. En net boven mijn schaambot voel ik een bolletje. Ik loop al sinds zondag in positiebroeken want mijn gewone broeken gaan domweg niet meer dicht of knellen zo hard dat ik er bang van wordt. Ik ben ook niet de slankste maar heb al een paar mensen zien kijken van.. zou ik het vragen?? En blijkbaar durven ze dat toch niet.