Ik werk 32 uur en dat blijf ik doen. Ik werk vanuit huis, tenminste, zolang we niet op kantoor kunnen werken, en dat gaat prima. We moeten straks wel iets anders met oppas gaan regelen, maar dat zien we wel. Ik werkte eerst 28 uur, maar meestal kwam ik uit op 32 en nu werk ik ze ook betaald. Vond dat een betere deal.
Zojuist toch verloskundige gebeld over bruinverlies. Ze zijn echt onwijs lief daar. Ik mag morgen voor een inwendige echo ipv over een week. Heel goed wetende dat er dan wellicht nog geen hartje is, maar ik zou er toch geruster op zijn te zien of er wat zit of dat het mis is.
Wilde het zelf dit keer niet... De eerste miskraam ging het mis voor we een echo hebben gehad, dus ik weet niet hoe ver we toen waren. De tweede keer ging het ineens na een week mis nadat we net een redelijk positieve 6 weken echo hadden gehad met een kloppend hartje. Dus het zegt me gewoon niet zoveel meer. Ik wacht liever iets langer zodat we meer duidelijkheid hebben.
Snap ik goed. Ik vind zelf een echo na 8 weken ook prima. Dat voelt ook 'veiliger' voor mij. Dan is er meer te zien en ben je dichter bij de 12 weken grens en is de kans dat het misgaat ook weer kleiner. Ik vind het wachten nu lastig, maar op zich wel prima te doen, omdat ik het kleintje nog niet gezien heb. Ik vond het wachten tussen 8 en 11 weken veeeeeeeeeeeeel langer duren.
♡ Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje ❤ 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje ❤ Chantale08 - ? - 1e kindje 05 november Clueless01 - 27 jaar - 2e kindje Wondertjes1992 - 28 jaar - 3e kindje 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje ❤ Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje 07 november Mye1234 - ? - ? 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje Lavendelmeid - 34 jaar- 2e kindje Limburgmama - 34 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje 11 november Mies123 - 33 jaar - 3e kindje Lieve86-34 jaar- 3e kindje 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje MissDee - 36 jaar - 3e kindje 13 november Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje 14 november Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Virgo88 - 22 maart - 2e echo 8 weken MB91 - 23 maart 14.30 - intake + eerste echo Ninah83 23 maart - 2de echo 7+5 weken Limburgmama - 23 maart 13.00 - intake + eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo Milkyway7 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 25 maart - intake + echo Bloem36 - 25 maart - 2e echo 8 weken Lieve86 - 25 maart - 1e echo Daisy2890 - 29 maart - eerste echo Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake MissDee - 30 maart eerste echo / 31 maart intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Sassefras01 - 1 april - eerste echo Wondertjes1992- 7 april - eerste echo Jetje1991 - n.t.b. ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 ⭐ Essie28 ⭐ Winderig80 ⭐ Madame01 ⭐ Blondina1993 ⭐ LenaMill ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Soms twijfel ik wel eens hoor, of ik niet toch bijv. volgende week (dan 6 weken, mijn wisseldag is nu in het weekend, weet het namelijk niet helemaal precies) iets meer duidelijkheid wil om te zien of er iets zit... maarja, wat voegt het toe is dan weer mijn andere kant...
Voor mij doet het niks, die echo met 6 weken. Je ziet heel weinig, je hoort misschien geen hartje en het is een momentopname. Met 8 weken is er al veel meer te zien, hoor je het hartje en zit je (en das voor mij dan weer een dingetje) ook weer dichterbij je termijn echo. Maar het is voor iedereen anders. Ik snap ook wel dat sommige vrouwen die geruststelling willen hebben, zeker na een miskraam en zeker ook bij BBZ.
Voor mij is die echo echt heel belangrijk, na zo’n lange traject ben ik t vertrouwen in m’n lichaam wel een beetje verloren. Plus dat we nog een spannende tijd tegemoet gaan met genetische testen etc. Bovendien ben ik ook nog eens benieuwd of t er 1 of 2 zijn. over echo gesproken, ik hou t echt niet meer, ga vanavond al IPv morgen
Snap ik ook wel hoor! Spannend! Heel veel succes! Mijn vroege miskramen zijn allemaal tussen de 4-5 weken en toen liepen mijn testen ook echt af en was er bloed. Die weken ben ik al voorbij, dus dat stelt mij toch enigszins gerust. Over 1 of 2, dat is op dit moment mijn enige ‘zorg’. Als het er twee zijn komen we er ook wel uit en t belangrijkste is dat ie t doet en dat ie gezond is (of dat ze gezond zijn), maar ik knijp m wel een beetje voor 2 hoor
Aah wat spannend! Ik hoop dat er een mooi beebje met hartje te zien is ❤️ heel veel succes, laat je ons weten? Selfnote: Mijn bruinverlies lijkt iets af te nemen Zal je net zien, kom ik morgen bij de verloskundige en heb ik nergens meer last van (laten we het natuurlijk hopen!) Achteraf voel ik me wel ietwat een overdreven chick met al die gevoelens en emoties vanochtend. Heb wel even gehuild ook na mijn gesprek met de VK hoop dat ik niet zo blijf... Schaam me een beetje, want morgen is er grote kans dat er nog geen kloppend hartje is, en dan zal je zien,... Zit ik weer in de rats. echt mijn hormonen zijn wel echt een dingetje .. all over the place. #armeman Op de dames die op mijn werk vraag gereageerd hebben, super lief! Ik ga ze vanavond allemaal even op m'n gemak lezen, nadat mvm weg is. Vandaag ging m'n gesprek ivm drukte niet door, dus hoop woensdag (want morgen neem ik de middag vrij). Ik laat het jullie sowieso weten ❤️
Goed dat de dames die dat nodig hebben aan de bel trekken! Daar zijn ze voor en stress is ook niet goed voor de kleine bieb! Hier een echo met 7.2 weken. Ze rekenen dit als de acht weken echo. Vind het wel spannend het daarna aan familie te vertellen, meer om hun mening over ‘vroeg’ vertellen. Maarja een kloppend hartje op dat termijn betekent nog maar 2 procent kans op een miskraam. Vroeger was er alleen een 12 weken echo, dus snap ergens wel waar die 12 weken en pas vertellen vandaan komen. wat doen jullie? Hier ook bang voor een tweeling. O wat klinkt dit erg... maar heb wel eens verteld dat wij heel klein wonen voor nu max 1,5/2 jaar. 60m2, echt heel klein. Vakantiehuisje idee. Maarja om daardoor nu te wachten met een tweede, we weten dat we héel groot gaan wonen (200m2). Dus de kleine komt bij ons op de kamer het eerste jaar (hoop dat dit goed gaat), maar mocht het een tweeling zijn dan weet ik oprecht niet hoe we dat praktisch gaan doen.
Spannend, nog een weekje wachten dus wij hebben het beide families eigenlijk gelijk verteld...met zelf ontworpen en gedrukte rompertjes. We wilden en konden het niet geheim houden...ze wisten al langer van onze wens Op 60m2 is het wellicht wat klein, zeker als het er 2 blijken te zijn...maar niet onmogelijk ik zou ervoor gaan en als het goed voelt, gewoon vertellen. Het is fijn om deze ervaring te kunnen delen...en mocht het echt mis gaan, dan zijn je ouders er natuurlijk ook voor je P.s. een tweeling lijkt ons echt geweldig