Dat tweeling gevoel ken ik! Ik hoop volgende week maar 1 vruchtje te zien en niet 2. Klinkt egoïstisch maar geen idee waar ik 2 extra kindjes moet laten. 1 erbij kan net.
Even heel ego.. Net een CB digitale gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Hij deed er echt heel lang over. Dit maakt me zo onzeker! Hoop dat de test van MvM wel knalt woensdag. Iets in me zegt dat het misschien niet goed zit en dat maakt me een beetje bang...
Begrijpelijk. Maar cb is echt een indicatie. Ik hoop echt dat alles ok is! Niet teveel piekeren hoe moeilijk ook. Je bent een sterke dame.
Hey meis, ik denk dat je test tegen de 3+ weken Aanhikt en dat ie er daarom lang over deed. Mocht je toch blijven twijfelen kan je bijv. Over 2 dagen nog een digitale test doen. Mogelijk springt ie dan net over die drempel heen
Ik zat ook te denken dat ik misschien net op die grens hang.. en toen dacht ik: of de grens met 1-2. Ahhh Nee ik ga echt geen digitale meer doen, iets met appels en peren na die kv testen. En inderdaad het blijft een indicatie... Hoop dat ik morgen kotsmisselijk wakker wordt
mijn MvM test geeft mij wel even een boost zelfvertrouwen. Test streep stond er voor de controle streep en knalt van de test af zowat!
Nou dit dus. Ik heb t nu uitgedacht voor +1 en niet +2 niet dat we er eentje weg zouden doen, maar het wordt best een dingetje dan
Ik hoop met je mee. Ik sta soms ook op met huh ben ik wel zwanger? Een uur en 2 toiletbezoeken verder denk ik ja ik ben echt zwanger
En mag ik vragen hoe jullie wonen? nou ik heb dus altijd geroepen dat ik zo graag een tweeling zou willen krijgen. Is echt praktisch... Twee kinderen is al behelpen. Laat staan drie
Inderdaad niet dat er dan 1 weg moet of minder van gehouden wordt. Maar het wordt wel extreem passen en meten.
Hahaha dat wens ik je niet toe hoor. Wacht maar, als het je echt overkomt dan wil je dat het zo snel mogelijk weer verdwijnt
Wij wonen in een huis met 2 mini slaapkamers, 1 ruime slaapkamer en 1 bergkamer. Wij hebben geen zolder en geen schuur. En een badkamer van 6m2
Kijk en daar komt het bij ons dan nog goed. Dit wordt ons eerste kindje (of eerste kindjes). Haha. Snap dat als je er al 1 of 2 hebt het toch een minder grote wens wordt om een tweeling te krijgen maar het belangrijkste: gezond, gezond, gezond. daar gaan we allemaal voor.
Zwanger stond er na een minuut. Geen idee of dat snel is? Bij mijn dochter duurde het ook zo lang geloof ik.
Wij zouden direct moeten verbouwen om het mogelijk te maken. Wij naar zolder, die opdelen in 2 en een tweeling op onze kamer. Maar ik wil helemaal nog niet verbouwen. De prijzen voor verbouwingen zijn op dit moment gigantisch en lopen op tot 40.000 euro. Echt bizar. waar vinden jullie huizen van 200m2? Hier in onze regio gemiddeld 115 m2 en daar leg je al 350.000 voor neer wij hebben een 5 kamerwoning van 135m2.
Dat is snel. Denk echt dat je naar 3+ gaat. Misschien met iets meer geconcentreerde urine. 1-2 zou er echt sneller staan, want daar heb je niet zoveel hcg voor nodig.
Ook nog geen last van Maar dat had ik na 40 weken ook niet echt. Ik heb wel wat moeilijker ontlasting en ben moe, dus ik vestig mijn hoop daar maar op. En ik wil net zo'n knaller als jij vanavond hebt! Oh ja, ik heb ook tweelingangst, maar geloof dat het wel mee valt nu na die test
ohh vergelijkbaar met ons! Hier ook een mini woonkamer met aangrenzende keuken en eettafel. Heel klein. Maar wij weten wel dat het over 1,5 jaar heel anders gaat worden, dat scheelt merk ik