Heeft hier iemand al een naam? Nog erg pril natuurlijk, maar genoeg mensen die een naam al voor de zwangerschap hebben. hier nog geen naam. Vind het nu ook lastig. Onze dochter heeft een naam die weinig voorkomt. Er komt dus geen top 10 naam naast
Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november Rowandhh - 32 jaar - 1e kindje 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje Guusje39 - 39 jaar - 3e kindje 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november 05 november Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje 06 november Bloem 36 - 2e kindje 07 november Essie28 - 30 jaar - 3de kindje 08 november 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3de kindje 10 november 11 november 12 november 13 november 14 november 15 november Afspraken: Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Guusje39 - 18 maart- eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 29 maart intake + echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Voor een meisje heb ik al een naam. Die naam heb ik langer in mijn hoofd dan dat ik mijn man ken en dat is al 100 jaar voor een jongen wordt het weer lastig, want we liggen daarin niet echt op een lijn en de twee leukste namen hebben we al gebruikt hoor onze zoons. Dus we moeten er maar weer eens voor gaan zitten, want ik ga toch wel uit van een derde ventje
Welkom nieuwe dames super gezellig. En wat bekende van het nod groepje Namen hier nog geen idee eigenlijk. Voor een jongen vind ik het ietsjes makkelijker als een meisje. Mijn meest mooie naam voor een meisje hebben we al aan mijn dochter gegeven dus als het een meisje word extra lastig! Heb trouwens dit keer ook geen echte voorkeur heb nog zoveel leuke kleertjes van mijn dochter die bij een nieuw meisje ook zo leuk zouden staan en 2 zusjes lijkt me zo lief. Maar wij willen 2 kinderen dus dit is als het goed is de laatste dus een jongen zou ook wel cool zijn haha en jullie?
Hi meiden! Ik heb nog even getwijfeld, omdat ik pas gister positief getest heb (10dpo) en nog enkele dagen voor m'n NOD zit (dinsdag) maar na mijn digitale test vanochtend zou ik me toch graag aansluiten. Denk dat ik +- 8 november uitgerekend ben, maar moet nog bellen met de verloskundige. Ik heb de afgelopen 8 pagina's gelezen en het is super leuk om meiden in deze groep terug te zien die eerder in hetzelfde NOD groepje zaten!! Qua symptomen heb ik veel honger, dorst (continue droge mond) en begin ik bepaalde geuren echt veel sterker te ruiken al. Verder wat ms gevoel maar that's it. Hoe gaat t met jullie?
Hee gezellig!!! Super leuk dat er zoveel roze mee komt uit de groep! Hier niet echt symptomen enige wat een beetje opvalt is idd de honger en afgelopen week wat moe verder niet echt iets
Leuk dat je mee komt kletsen! Zet je jezelf op de lijst? Hier al best wel wat kwaaltjes, vooral veel rugpijn en misselijkheid. En ben ook zooooooo moe. Zeker in de middag kan ik mijn ogen soms niet open houden.
welkom meid ! Hier ook echt wel klachten, misselijkheid is wel gezakt na iets van de homeopaat. Maar verder héel veel hoofdpijn en rugpijn. Vind dag ergens maar raar om nu rugpijn te hebben. Had dit ook niet bij mijn eerste zwangerschap.
Oh ik voel ook wel wat hoor! Al wisselt t ook wel per dag (helaas, word ik n beetje bang van). Misselijk, dood moe maar slecht slapen, bandenpijn in m’n liezen en schaambot.. bij mij begon de misselijkheid al 2 dagen na terugplaatsing dus 7 dpo. Echt enorm vroeg. Zo spannend die eerste echo straks..
Super leuk dat je aansluit!! Zelf heb ik gevoelige borsten, vaker trek, snel een droge keel als ik praat of iets actiefs doe, moe-er en een opgeblazen buik. Ps ik be Rowandhh (heb mijn naam veranderd)
Soms extreem moe zonder iets speciaals gedaan te hebben. Vandaag toch een vlaagje misselijkheid... ben bij mijn vorige zwangerschap 20 weken misselijk geweest... dus ergens wel een goed teken. Borsten beginnen vervelend aan te voelen... Maar het kan ook allemaal in mijn hoofd zitten natuurlijk :s Morgen tijdens ochtenddutje van mijn kleine man wat testjes doen ^^ ( en ook een dutje denk ik )
O wat fijn dat ik niet de enige ben in m'n beginnende symptomen en dankjulliewel voor het warme onthaal. M'n man lacht er maar hard om als ik hem meld weer te verhongeren. Er is niet tegenop te eten... hij en ik snappen het beide niet, want innesteling was pas echt 8dpo (toen testte ik nog omo wit). Daarbij hoop ik niet dat ik de 9 maanden misselijkheid van m'n ma ge-erft heb, want dan wordt t nog wat binnenkort. Geen symptomen lijkt me inderdaad wat raar @Essie28, maar als je ze straks hebt dan was geen toch ook wel fijn denk ik geniet er dus nog maar even van. Je bent zwanger, that's all that matters. @virgo88 ik ken jou zeker wel onder je vorige naam droge keel heb ik dus ook last van (en dat besef kwam pas toen ik het bij jouw post las). Drink de laatste dagen veel, maar m'n mond blijft kurkdroog voelen. Ach we gaan het wel zien. Nu lekker slapen, er ligt alweer een testje klaar voor morgen om de oploop te testen. Fijn dat ik in zo'n leuk groepje zit ❤️
Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje 01 november Rowandhh - 32 jaar - 1e kindje 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje Guusje39 - 39 jaar - 3e kindje 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november 05 november Clueless 01 - 27 jaar - 2e kindje 06 november Bloem 36 - 2e kindje 07 november Essie28 - 30 jaar - 3de kindje 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3de kindje 10 november 11 november 12 november 13 november 14 november 15 november Afspraken: Schorpioen86 - 16 maart - eerste echo Clueless01- 16 maart - eerste echo Guusje39 - 18 maart- eerste echo Wolkje1994 - 19 maart - eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 29 maart intake + echo MB91 - n.t.b. ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------