Uitgerekend 1 - 15 november 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door virgo88, 21 feb 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB91

MB91 Fanatiek lid

Heb ergens gelezen dat droog voedsel kan helpen. Dus...droge crackers of misschien drinkboullion? (Zit veel zout in, dat is goed bij veel braken).

Ik merk dat ik goed ga op vet eten, maar geef er minimaal aan toe. Merk ook dat ik als ik een lege maag heb, ik dacht niet goed wordt..maar eet ik wat, dan zit ik weer zo vol o_O gelukkig is het spugen me nog bespaard gebleven...koffie heeft er helaas al wel aan moeten geloven. Dat lust ik niet meer :$:(

MissDee vindt dit leuk.
  2. Limburgmama

Limburgmama Actief lid

5 mrt 2021
    119
    135
    43
    Vrouw
    Hi meiden,

Sorry dat ik schitterde van afwezigheid de laatste dagen. Heb voornamelijk met zware medicatie (in overleg met VK en huisarts en gyn dus geen zorgen) op de bank gelegen met een kaak ontstekening. Nu 2 tandarts bezoeken, 2 stips paracetamol en een paar heftige pijnstillers lijkt het beter te gaan. Maar wat een weekend. Ben blij als het morgen is en beebje goed gekeurd word vind het echt mega spannend. Sorry voor mijn ego berichtje :oops:

MissDee vindt dit leuk.
  3. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    virgo88 vindt dit leuk.
  4. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Sterkte! Hoop dat je er snel vanaf bent!!

5. Ninah83

Ninah83 Actief lid

2 okt 2020
    443
    460
    63
    Vrouw
    Pffff meiden, ik ben zooooo misselijk, krijg geen druppel vocht zowat binnen.. tips? Brrrrrrrrr

6. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Bouillon? Geen idee. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb de hele ochtend alleen maar boven het toilet gehangen en heb me afgemeld voor mijn werk. De boel lijkt van binnen nu iets rustiger. Net een cracker naar binnen gewerkt en ben ontzettend aan het hopen dat die gewoon blijft zitten.

7. Ninah83

Ninah83 Actief lid

2 okt 2020
    443
    460
    63
    Vrouw
    Heb het met je te doen! Wat een ellende haha...

Ik heb vriendlief opdracht gegeven voor gember thee en gemberkoekjes, wie weet helpt dat.

8. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik hoop het voor je. Bij mijn vorige zwangerschappen was cola mijn redmiddel, maar dat doet nu ook niks

9. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    @Limburgmama hopelijk snel wat beter!

Succes met de echo's vandaag meiden!

Ow.... wat lijkt me dat misselijk zijn verschrikkelijk! Dat je zelfs niet kan werken enzo....
    Gelukkig heb ik hier geen last van, ook bij de 2 boys niet. Dus helaas geen tips.

Hier is het weer rustig. Dit weekend ook best wat helder rood bloedverlies gehad. Zonder buikpijn, zonder stolsels.
    Ik wacht maar geduldig af. Buiten wat hoofdpijn en moe geen klachten, maar dat had ik vorige zwangerschappen ook niet dus kan niet inschatten of t niet goed is of wel.
    Ben er inmiddels rustig onder, kan er toch niks aan veranderen.

Sterkte met alle kwaaltjes..... hopelijk is iedereen na de 12 weken weer topfit!

MissDee vindt dit leuk.
  10. Limburgmama

Limburgmama Actief lid

5 mrt 2021
    119
    135
    43
    Vrouw
    Bouillon kan helpen evenals gewoon water blijven drinken. Geen hele glazen naar binnen gieten maar slokje voor slokje (zoals je ook zou doen bij griep). Soms kan ook fruit helpen. En dan voornamelijk fruit met veel sap zoals mandarijnen. Hopelijk wordt het vlug beter dames.

11. Limburgmama

Limburgmama Actief lid

5 mrt 2021
    119
    135
    43
    Vrouw
    Tot nu toe lijkt het de goede kant op te gaan. Vanacht om 3 uur laatste paracetamol gehad en tot nu toe geen pijn. Wel beurs maar goed dat is geen reden om weer medicatie te pakken.
    Heb zelfs korstjes van de boterham kunnen eten dat kon ik gisteren nog niet dus super overwinning vind ik. Nu hopen dat het deze lijn blijft volgen

12. Ninah83

Ninah83 Actief lid

2 okt 2020
    443
    460
    63
    Vrouw
    Zaterdag kwam MvM langs! Tadaaaaaa... ik kon niet achterblijven natuurlijk :)

Bijgevoegde bestanden:

• MvM.jpg
      MvM.jpg
      Bestandsgrootte:
      41 KB
      Weergaven:
      36
    MotorMeisje, Clueless01, MB91 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    @virgo88 @Clueless01 @blondina1993 veel succes met de echo's. Ook spannend weer.

Ik ben wel misselijk maar niet tot spugen aan toe overgeven gelukkig.
    Vrijdag was het wel heel erg, maar dit weekend weer helemaal niet. Inderdaad met veel slaap, gaat het een stuk beter qua hormonen/moeheid/en zwakke maag.

Borsten zijn wel echt heel pijnlijk elke dag. Niet te doen.

De dagen naar de echo duren echt nog zooooo lang. Blehhh.
    Nog even doorbijten!

Manlief stuurde ineens wel allemaal leuke namen naar mij door. Dat is super lief!
    Dan smelt ik wel even hoor, en is het ineens allemaal werkelijkheid.

Hebben jullie een voorgevoel qua jongen/meisje?

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  14. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    He bah wat naar, beterschap!
    En snap de spanning voor morgen... nog heel even geduld.... ;)

15. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Hoe laat heb je een echo?

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  16. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw

Tip! Wij slapen met een ventilator. Is heerlijk om die geluidjes mee te camoufleren. :)
    Ik merk indd als ik erg moe ben of te veel gedaan heb, dat ik slechter voel.

17. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
  18. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Goedemiddag dames

Ook ik heb ontzettende last van misselijkheid helaas :( . Echt werkelijk eten op zich alleen al staat me erg tegen. Nergens trek in. Ik lees dat er meerdere last van hebben. Pfff is me wat hè!
    Heb gisteren de cola geprobeerd dat leek iets te helpen en af en toe een pepermuntje.
    Heb de huisarts gebeld voor medicatie want vorige zwangerschap heel lang last van gehad en daar heb ik nu echt geen zin in...

Veel plezier tijdens de eerste echo’s voor de dames die dit allemaal gaan krijgen!

@Limburgmama beterschap!

19. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Echo gehad! Het gaat goed met de tweeling, mega goed gegroeid en alles zag er prachtig uit. Ze lagen allebei wel goed verstopt dus ik zag ze niet meteen, kreeg echt n hartverzakking. Maar so far so good!

eentje is gemeten op 7.3 en ander op 7.4

rust houden ivm grote eierstokken van ivf punctie, heb meteen een verwijzing voor de gyneacoloog, daar ga ik maandag heen.

20. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ohja! 9 april heb ik de nipt in Antwerpen gepland staan!

Schorpioen86, MB91 en MissDee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina