♡ Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 31 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje❤️ 01 november 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje ❤ 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje 04 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje ❤ Chantale08 - 30 jaar - 1e kindje ❤ 05 november Clueless01 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ❤️❤️ Wondertjes1992 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje ❤ Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje 07 november Mye1234 - ? - ? 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje Lavendelmeid - 34 jaar- 2e kindje Limburgmama - 34 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje 11 november Mies123 - 33 jaar - 3e kindje Lieve86-34 jaar- 3e kindje 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje MissDee - 36 jaar - 3e kindje 13 november Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje 14 november Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: Ninah83 23 maart - 2de echo 7+5 weken Limburgmama - 23 maart 13.00 - intake + eerste echo Mamavantwee37 - 24 maart - intake + eerste echo Milkyway7 - 24 maart - eerste echo Stokstaartje86 - 25 maart - intake + echo Bloem36 - 25 maart - 2e echo 8 weken Lieve86 - 25 maart - 1e echo Clueless01 - 26 maart - 3e echo fertiliteit MB91 - 29 maart 16:40 - intake + 2e echo Daisy2890 - 29 maart - eerste echo Dwaallichtje - 29 maart - eerste echo + intake Clueless01 - 29 maart - gyneacoloog Intake MissDee - 30 maart eerste echo / 31 maart intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Sassefras01 - 1 april - eerste echo Babyaapje - 6 april - eerste echo Wondertjes1992- 7 april - 2e echo 9+5 Schorpioen86 - 7 april- termijnecho Wolkje1994 - 9 april - termijnecho Clueless01- 9 april - NIPT Jetje1991 - n.t.b. ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 ⭐ Essie28 ⭐ Winderig80 ⭐ Madame01 ⭐ Blondina1993 ⭐ LenaMill ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
@Clueless01 en @virgo88 wat fijn een goede echo! Geniet ervan! @blondina1993 wat een intens verdrietig nieuws, het is je zo gegund. Sterkte meid !
Hier op en af last van kwaaltjes. Vooral intens moe. Ik zal misschien wel raar zijn, maar ik ben iedere keer blij wanneer ik geen kwaaltjes heb. Ook al voor de echo, denk door t sterke gevoel dat t goed zit. ik ben er trouwens van overtuigd dat het een jochie is
@blondina1993 wat een verschrikkelijk nieuws. Houd hoop! Het is je gegund ❤ @virgo88 supermooie echo, Gefeliciteerd! @Limburgmama @Ninah83 veel plezier vandaag @wolkje1994 hier ook vanochtend iets minder misselijk als gister, maar zal in de middag wel weer toenemen. Ook heel sterk het gevoel dat het een jongetje is, mijn vriend denkt een meisje.
@blondina1993 zo oneerlijk wat jullie allemaal door moeten maken voor een beebje. Heel veel sterkte! @virgo88 whoehoe! Superfijn dit! Dames met een echo vandaag: heel veel plezier! Ik ben heel druk aan het aftellen tot de mijne @geslacht: als ik naar de misselijkheid kijk of naar de vele afwezigheid er van zou het een jongen moeten zijn. Dat zou ik echt supergaaf vinden en een kers op de taart. Maar we hebben 2 meiden en de statistieken zeggen dat je na 2 meiden iets meer kans hebt op nog een meid. Dus daar ga ik maar vanuit. Heb beide keren gedacht dat het een jongen was en toen bleken het meisjes. Dus mijn gevoel hebben we helemaal niks aan whaha. Volgens mij kunnen wij gewoon geen jongens maken whahaha
Leuk om te lezen wat jullie denken qua geslacht Ik had het ook allebei de keren goed... Nu denken manlief en ik aan een meisje... Bij mijn tweede dacht ik aan een jongen, maar was wel stomverbaasd toen ze echt een piemeltje zagen. Ik had verwacht dat ik een typische meidenmama zou worden! Ik vond het ook heel vreemd om een jongen te krijgen. Maar man o man, wat een liefde heb ik voor dit ventje. Het klopt echt dat jongens, mama's kindjes zijn haha! Wij hebben echt een intense band samen. Mijn man heeft dit met onze dochter heel sterk. (Ze lijken ook heel erg op elkaar, dus botst wel ook soms stevig). Dus heel benieuwd wat dit druifje gaat worden en op welke van de 2 hij/zij gaat lijken. Heerlijk om hier over weg te dromen. We hebben tot nu toe alleen meisjes namen hahaha.....
@blondina1993 wat kut meid heel veel knuffels en sterkte! @virgo88 mooie echo!!! @Limburgmama @Ninah83 genieten vandaag en heel veel plezier met de echo`s!! @mamavantwee37 lastig he met die oppas. Hier is mijn dochter wel meegeweest naar de eerste echo en intake maar dat was niet echt een succes. Mevrouw kan geen seconde stilzitten heeft alles van de tafel gepakt en had er na 10 min al geen zin meer in. Dus niet echt een succes De termijn echo is een stuk korter dus dan maar even kijken of we haar meenemen of niet. Het blijft lastig hier om een oppas te vinden helaas... Zijn er hier dames die een doppler hebben of angelsound? Bij de eerste niet gehad maar nu twijfel ik een beetje. Lijkt me best leuk. Alleen onder de 12 weken kan het nog wel schadelijk zijn las ik dus liever niet voor nu maar eventueel erna...
Hoe is het met jullie symptomen? Het is mijn 1e en had een heel ander idee bij 'zwanger zijn'. Ik had verwacht alleen maar boven de wc te hangen en tot nu toe valt mij dat reuze mee. Ik heb wel bij sommige dingen (poep van mijn hond opruimen, urine opvangen voor moeders voor moeders bijv.) dat ik moet kokhalzen. Ook heb ik s'avonds wat last van maagzuur. Afgelopen week enorm zware borsten maar deze zijn sinds gisteren ook weer minder gevoelig. Al en met al maakt me dat enorm onzeker en daarom ook benieuwd of het kan dat je 'niet zoveel voelt' van zwanger zijn. Benieuwd naar jullie ervaringen!
Nou ik voel mij ook laatste dagen uitstekend. Ik slaap super goed, dus dat scheelt! Ik kan alles lekker eten, geen misselijkheidsgevoel.... (Vrijdag was laatste dag dat ik er echt naar op mijn maag van werd). Alleen aan mijn borsten merk ik echt dat ik zwanger ben, en hormonen hahaha. * Edit Bij mijn andere 2 kindjes, ook nooit hoeven spugen...
Deze zwangerschap heb ik de minste kwaaltjes. Het is mijn derde maar ben er niet minder onzeker van! Ik ben ook bang dat het niet goed zit omdat ik zo weinig klachten heb. Bij mijn eerste had ik een trage hcg opbouw dus kon ik de weinig kwaaltjes nog wel beredeneren maar bij de tweede had ik een snelle hcg opbouw (op 4+5 al een CB3+) en vanaf 5.5 week vriendjes geweest met de wcpot tot een week of 11. En nu had ik al een CB3+ op 4+4 en net een klein weekje wat misselijkachtig geweest en nu sinds gister weer weg dus. Verder heb ik ook weinig last van andere kwaaltjes. Op zich heel fijn want ik zou niet weten hoe ik de 2 kids naar school moet brengen als ik eerst eej half uur moet staan te kotsen. Maar dat is praktisch gezien. Psychisch ben ik doodsbenauwd dat het niet goed zit
@Stokstaartje86 Dat snap ik! Ik had op 5+1 een CB 3+ en dacht YES nu stop ik met testen. Maar sinds gisteren slaat de onzekerheid weer toe. Ik hoop dat je een mooie echo hebt donderdag. Laat je het ons weten? @MissDee Dus spugen hoeft helemaal niet? Mijn schoonzus loopt een paar weken voor mij en zegt dat de verloskundige zegt; hoe meer je spuugt hoe beter en dat maakt me zó onzeker.. Ik heb wel wat steekjes en prikjes in mijn buik en s'avonds een mega opgezette buik dus er is wel wat gaande, maar toch... haha.
Hoera, 8 weken dansje vandaag Al moet ik echt heeeeeeeeeel voorzichtig dansen, want ik ben ontzettend aan het spugen Ik voel me zo beroerd erdoor. Het is eten spugen, eten spugen, eten spugen... Morgen echo en intake en dan even kijken wat we gaan doen. Ik zag het werk alweer enorm gaan opstapelen en das best een dingetje. Ik hoop echt snel weer aan de slag te kunnen, maar voor nu op de bank met een deken en een emmertje... Geslacht: ik heb twee jongetjes, dus we krijgen een derde jongetje, want dat is logisch. De naam zijn we ook al uit en daar ben ik heel blij mee, want dat is nogal een ding bij ons, aangezien manlief alles veto-ed en zelf met belachelijke suggesties komt (Bertje, Krijntje, Kuifje ). Maar ik had een lijst van 16 namen, nummer 1 en 2 bleven over. Nummer 1 is mijn favo, die van hem nummer 2, maar hij vindt nummer 1 ook goed. Dus het wordt nummer 1 (en er zijn in de loop der jaren al zoveel leuke namen afgevallen omdat hij het niks vindt of er een bepaalde associatie mee heeft). Ik zei gisteren tegen manlief dat het ook een meisje kon zijn en toen viel hij haast flauw. Ik denk dat ie dacht aan alle toekomstdrama’s met vriendjes etc. Hij was heel resoluut en zei dat het geen meisje kon zijn En mijn meisjesnaam vindt hij niks... Mocht het een meisje zijn, dan heeft hij heel veel tijd om eraan te wennen, want ik veto echt alle andere opties
Die opmerking heb ik nog nooit gehoord! Mijn beste vriendin is opgenomen geweest in het ziekenhuis door 6 maanden lang alleen maar spugen... Zo sneu voor haar, en ook van alles extra toegediend te krijgen. Zij heeft dit bij alle drie haar kinderen gehad, en alle drie de keren een vervelende zwangerschap NIET genoten. Nee hoor trek je er alsjeblieft niets van aan. Mijn kinderen blaken van gezondheid, en zijn inmiddels 7 en 10 jaar.
Dat is echt onzin wat die verloskundige zegt. Spugen is een symptoom en die komt bij veel zwangere vrouwen voor, maar niet bij alle en de vrouwen die het niet hebben, krijgen ook gewoon een kind. Die eerste weken zijn hartstikke onzeker of je nu symptomen hebt (je kunt hartstikke veel symptomen hebben en toch een mk krijgen) of niet, maar uiteindelijk moet je je vasthouden aan goede echo’s en straks trappelende babyvoetjes
@Schorpioen86, ik heb een Doppler. Heb m bij de jongste gebruikt vanaf 15 weken tot 21 weken, omdat ik hem toen pas voelde. Toch fijn als je even onzeker bent dat je even kunt luisteren. Ja, normaal kan ik altijd wel oppas regelen, maar dan zou ik nu daar al om half 8 moeten zijn en dat zie ik met die misselijkheid niet zo zitten. Het haasten en geregel en de stress eromheen. Dus nu maar alleen en manlief blijft dan bij de jongste.
@ourbigdream hopelijk blijft het daarbij alleen maar fijn als je weinig kwaaltjes hebt zou ik zeggen! Ik voel me echt hondsberoerd. Slaap super slecht en dus misselijk. Heb totaal geen energie en dat in combinatie met een dreumes die rondloopt + werken vind ik het soms echt wel pittig. Maja ik weet ook wel dat het vanzelf een keer beter wordt. Voor de dames met echo’s vandaag veel plezier @blondina1993 heel veel sterkte. Ik leef met je mee X