Ik ben zo vrij geweest om de datums van de afspraken even chronologisch en met de datum aan de voorzijde te zetten. Dan kun je veel makkelijker zien wie wanneer aan de beurt is @Arretjescake ontzettend veel plezier en succes vanavond! Ik ga duimen voor een mooie echo foto voor je!
Hoi. Ik voeg me hier ook eventjes toe. Ik ben Ailey, 32 jaar eind deze maand. En dit wordt mijn 3de kindje. Ik ben gisteren bij de huisarts geweest om bloed te laten trekken en mijn hcg stond op 3600 ( en een beetje, exacte getal weet ik niet meer) ze zei dat het neerkwam op 5a6 weken. Wel zei ze van dringend te starten met foliumzuur en vit d omdat die laag stonden. Dus daar morgen eerst en vooral om. Ook bel ik morgen naar de gyn om een afspraak te maken. Ik hoop dat het dit keer blijft plakken want heb ondertussen al 3x een mk gehad. Gefeliciteerd aan alle dames en arretjescake fijn met een mooie echo
Welkom in dit uitgerekend groepje voor zwangeren met uitgerekende datum tussen 1 en 15 november 2022! ♡ Uitgerekend: 1 - 15 november 2022 ♡ --------------------------------------------- 1 november 2 november 3 november 4 november 5 november 6 november 7 november 8 november 9 november Arretjescake- 24 jaar- 1e kindje 10 november Loessie91 ~ 31 jaar ~ 2e kindje Voila86 - 35 jaar -1e kindje 11 november 12 november rainbowbabynovember22 - 25 jaar - 1ste kindje cappuchino - 34 jaar - 3e kindje Ailey - 32 jaar - 3e kindje 13 november 14 november 15 november ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (5) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 16 maart - Arretjescake- vroege echo met 6+0 weken 25 maart - Voila86- 1e echo 7+1 28 maart - rainbowbabynovember22 - 1ste echo 30 maart - cappuchino - 1e echo 31 maart - Ailey - 1e echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijzigingen op te slaan)
Wordt precies niet zo veel gezegd hier. Ondertussen zijn we zo misselijk als iets en heb ik aan de dr een voorschiftje voor primperan gevraagd zoals ik vorige zwangerschappen ook heb gekregen. Nu hopen dat het helpt. Ook altijd boterhammetjes met kaas bij de hand liggen. Al is dat niet gemakkelijk om rap te eten aan de kassa . Hoe gaat het bij jullie?
Hey dames, inderdaad wat stiller hier! Ik ben vol onrust aan het uitkijken naar maandag, eerste echo ondertussen veel aan het werk, niet heel misselijk gelukkig! Wel heel hard buiten adem om het minste hoe gaat het bij de rest?
Herkenbaar! Ik ben ook heel snel buiten adem. Ik ben een paar dagen heel misselijk en beroerd geweest maar voel mij nu weer oké!
Hier ook misselijk maar is de ene keer erger dan de andere keer. Verder gespannen en pijnlijke borsten, lage rugpijn en een kokhalsreflex incl rilling zodra ik over mijn buik of rug strijk . Afgelopen zondag nog mijn lunch uitgespuugd op de parkeerplaats van de Jumbo. Niet met honger ( en dus misselijk) gaan autorijden was de les die ik toen leerde . Voortaan dus eerst pakje toastjes opeten voor ik ga rijden. Vandaag als bijrijder 100 km naar Rotterdam gereden en dat ging prima met dank aan fruit en toastjes. ik ben ook enorm snel buiten adem maar omdat ik twee weken terug corona heb gehad is het voor mij niet duidelijk of dat komt door de zwangerschap of door de corona. Aangezien jullie dat ook allemaal heb en gok ik toch de zwangerschap . Overmorgen de echo. Ik ben zo benieuwd of er inderdaad een kloppend hartje te zien is, of toch een lege vruchtzak net als de vorige keer. Ook toen had ik volop kwaaltjes dus daar kan ik helaas niet op vertrouwen. Maar dan weten we ( voorlopig) waar we aan toe zijn. Fingers crossed , nog 2 nachtjes slapen.
Bij mijn vorige zs met mk tot gevolg was ik ook misselijk enzo, maar had ik een ieniemienie bloeding/ bruinverlies. Dit heb ik tot nu toe niet ( hout vasthouden) dus sta ik er een beetje hoopvoller in. Volle zware gespannen borsten hier ook aanwezig. Ben al niet klein geschapen daarboven maar dit erbij doet niet echt deugd. Wat ik wel bog heb is redelijk wat krampen en dan wil ik telkens naar het toilet of te kijken of er geen bloed is. Herkenbaar?
Welkom in dit uitgerekend groepje voor zwangeren met uitgerekende datum tussen 1 en 15 november 2022! ♡ Uitgerekend: 1 - 15 november 2022 ♡ --------------------------------------------- 1 november 2 november 3 november 4 november 5 november 6 november 7 november 8 november 9 november Arretjescake- 24 jaar- 1e kindje 10 november Loessie91 ~ 31 jaar ~ 2e kindje Voila86 - 35 jaar -1e kindje 11 november Mariannetje - 36 jaar - 2e kindje 12 november rainbowbabynovember22 - 25 jaar - 1ste kindje cappuchino - 34 jaar - 3e kindje Ailey - 32 jaar - 3e kindje 13 november 14 november 15 november ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (6) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 16 maart - Arretjescake- vroege echo met 6+0 weken 25 maart - Voila86- 1e echo 7+1 28 maart - rainbowbabynovember22 - 1ste echo 30 maart - cappuchino - 1e echo 31 maart - Ailey - 1e echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijzigingen op te slaan)
Ik kan mij ook aanmelden Na 4 jaar proberen en uiteindelijk MMM, zijn we geheel onverwacht spontaan zwanger geworden na een onzekere tijd van wat bloedverlies en afnemende sypmtomen, vandaag bij de gynaecoloog een heel mooi kloppend hartje gezien! Geschatte termijn is nu op 6+6 (dacht zelf 7+6) maar kan overigens ook kloppen… Nu over 3 weken termijnecho!
Ik meld me hier af meiden. Helaas bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. waarschijnlijk 2... 1 in baarmoeder en 1 in mijn eierstok. Vind het nog een beetje vreemd allemaal maar feit blijft dat mijn eierstok op flinke spanning staat, het hcg elke dag zakt en er geen goede zwangerschap is... helaas. Ik hoop dat het voor jullie beter afloopt. Veel succes!!