❤️ Uitgerekende datum ❤️ 1 oktober TanteLien - 33 jaar - 4e kindje 2 oktober 3 oktober Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje 4 oktober bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 5 oktober 6 oktober Alasse - 36 jaar - 3e kindje 7 oktober Plukdedag24 -33 jaar - 3e kindje Funfetti - 33 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober BizzyBijtje - 28 jaar - 2e kindje 13 oktober Mee123 - 28 jaar - 2e kindje 14 oktober MomtobeW- 31jaar - 1e kindje 15 oktober ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: Februari 16/02 Dolyko - 1ste echo zh 20/02 Plukdedag24- 1ste echo 27/02 BizzyBijtje - 1ste echo 28/02 Plukdedag24- intake vk 28/02 Dolyko - intake vk Maart 01/03 Funfetti - 2de echo 07/03 TanteLien - Termijn echo 11/03 MomtobeW - intake vk 12/03 Plukdedag24 - 2e echo 13/03 Dolyko - termijn echo
Aangezien ik een paar dagen terug ben gezet is de uitgerekende datum nu 14 oktober. Was ff bang dat ik naar een ander clubje moest hihi! termijn kan nog worden aangepast maar laat hem voor nu even staan
❤️ Uitgerekende datum ❤️ 1 oktober TanteLien - 33 jaar - 4e kindje 2 oktober 3 oktober Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje 4 oktober bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 5 oktober 6 oktober Alasse - 36 jaar - 3e kindje 7 oktober Plukdedag24 -33 jaar - 3e kindje Funfetti - 33 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober BizzyBijtje - 28 jaar - 2e kindje 13 oktober Mee123 - 28 jaar - 2e kindje 14 oktober MomtobeW- 31jaar - 1e kindje 15 oktober ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: Februari 27/02 BizzyBijtje - 1ste echo 28/02 Plukdedag24- intake vk 28/02 Dolyko - intake vk Maart 01/03 Funfetti - 2de echo 07/03 TanteLien - Termijn echo 11/03 MomtobeW - intake vk 12/03 Plukdedag24 - 2e echo 13/03 Dolyko - termijn echo
Je had anders sowieso niet naar een ander groepje moeten verhuizen hoor. Je zou altijd welkom gebleven hebben hier
Dag allemaal, ook weer even een update van mijn kant. Afgelopen tijd wel het een en ander gelezen, maar weinig tot niet gereageerd. Zie wat verdrietig nieuws langskomen, maar gelukkig ook heel veel kloppende hartjes ❤️. Wij hadden gister de eerste echo en zagen een kloppend hartje en de schatting was 6+3 (dus eigenlijk het volgende rijtje), mijn eigen schatting is was 6+6/7 (positieve ovulatie test op 21 januari, negatieve test op 22 januari). 28 maart de termijn echo. Ik voel me echt mega beroerd sinds vorige week (vandaar ook geen reacties) en heb sinds vrijdag weer 3x per dag emasafene. Dit lijkt de scherpe kantjes er een beetje vanaf te halen, maar nagenoeg al het voedsel waar ik naar kijk (maar dan groen). Fruit gaat er nog goed in en verder vette hap en avondeten (hele kleine beetjes), maar gewoon brood of yoghurt nee bedankt! Herken dit van mijn eerste zwangerschap op het avondeten na dan, dat hoefde ik toen ook niet. En moe… ik ben zo moe… zondag 3x in slaap gevallen op de bank. Hoe gaat het met jullie?
Wat naar dat je zo beroerd bent! Hier ook ontzettend moe, slaap als een blok en ga savonds gelijk naar bed als de kids erin liggen.. Misselijkheid is nog erger geworden en maakt me nog vermoeider. Ik moet de dag echt rustig doorbrengen. Ik verlang naar meer energie en minder Misselijkheid
❤️ Uitgerekende datum ❤️ 1 oktober TanteLien - 33 jaar - 4e kindje 2 oktober 3 oktober Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje 4 oktober bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 5 oktober 6 oktober Alasse - 36 jaar - 3e kindje 7 oktober Plukdedag24 -33 jaar - 3e kindje Funfetti - 33 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober BizzyBijtje - 28 jaar - 2e kindje 13 oktober Mee123 - 28 jaar - 2e kindje 14 oktober MomtobeW- 31jaar - 1e kindje 15 oktober ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: Februari 27/02 BizzyBijtje - 1ste echo 28/02 Plukdedag24- intake vk 28/02 Dolyko - intake vk Maart 01/03 Funfetti - 2de echo 07/03 TanteLien - Termijn echo 11/03 MomtobeW - intake vk 12/03 Plukdedag24 - 2e echo 13/03 Dolyko - termijn echo 19/03 MomtobeW - termijn echo
Bij jou is het volgens mij al niet heel veel beter. Ik wil inderdaad het liefst de hele dag slapen, dan ben ik niet misselijk (of merk ik het iig niet). Maar goed dat gaat natuurlijk niet. goed motto: op naar minder misselijk en minder moe (en dan vooral dat eerste).
Wat vervelend dat je je zo beroert voelt ! Gelukkig haalt de emesafene de scherpe kantjes er een beetje af. Ik zit ook sinds een week aan de meticloperamide ivm de misselijkheid. Ik zat eerst op 3 en kan langzaam afbouwen naar 2 pilletjes per dag. Daarmee inderdaad ook de scherpe randjes eraf! En over dat eten herken ik ook wel, ik heb eigenlijk heel de dag trek in niks. Brood heb ik niet meer echt gegeten. Het zijn allemaal kleine hapjes eigenlijk, een ei, een kaakje, een rijstwafel, komkommer, tomaatjes, veel fruit ook wel, maar ook dagen dat ik alleen maar ijs of koekjes wil eten Ik ga over twee weken een week weg voor een zakenreis, ik hoop dat ik me dan een beetje oké voel…
De opvang is hier al geregeld sinds ik weet dat ik zwanger was. Anders is er gewoon geen plaats meer... maar ik woon in BE. Kraamzorg regel ik pas na de termijnecho. Daar is nog genoeg tijd voor.
Pff balen zeg dat er meer dames zijn die zich zo beroerd voelen. Ik heb gisteren wel een goed gesprek gehad met de vk over mogelijke medicatie zowel voor misselijkheid als voor mijn chronische pijn. Mijn behandelingen heb ik namelijk stil moeten leggen vanwege de zwangerschap. Wat ik overigens doe met liefde. Maar ik ben nogal een doorzetter en ga regelmatig door de pijn heen. De vk zei heel lief dat teveel pijn en misselijkheid ook niet goed zijn en we altijd samen kunnen kijken naar mogelijkheden. Dat voelt wel prettig. Kraamzorg ga ik regelen na de termijnecho. Ik wil eerst navragen of de kraamhulp die we 10 jaar geleden hadden nog steeds werkt. En anders moet ik gaan speuren naar de juiste organisatie. Jullie al een organisatie of kraamhulp op het oog? Opvang is hier vooralsnog niet nodig omdat ik thuisblijfmama ben. Maar mocht het in de nabije toekomst nodig zijn, weet ik dat de wachtlijst hier niet heel lang is.
hopelijk voel je je over twee weken inderdaad beter. Een zakenreis terwijl je je zo voelt lijkt me verschrikkelijk . Laten we hopen dat we allemaal kort maar hevig misselijk zijn (zeg ik tegen beter weten in). kraamzorg inderdaad na de termijnecho, maar voor de 16 weken (althans hier). Opvang weet ik niet. Het lijkt er op dat we, met mijn werk in het onderwijs, mijn schoonmoeder die 1 dag in de week oppast én het inzetten van ons beide ouderschapsverlof ons kindje pas naar de opvang hoeven te brengen als het 11 maanden oud is. Aanmelden doen we denk ik wel al binnenkort, ook maar overleggen met de opvang waar ons zoontje nu zit wat verstandig is.
Hier weer een goede echo gehad! Op 8 weken en 5 dagen geschat (voor 6 oktober). 2 weken geleden voor 7 oktober geschat, dus het kleintje doet het goed en blijft goed groeien op schema ❤️ Binnen 2 weken weer een echo. Hij vroeg of ik mij nu al wat geruster voelde en ik tot de 12 weken echo kon wachten of binnen 2 weken opnieuw eentje wou. Ik voel mij wel al veeeeeel geruster, maar ga toch nog geruster zijn als ik binnen 2 weken weer eerst een goede echo kan zien De dag erna is het turnshow van de oudste, dus dan is het een mooie gelegenheid om het tegen mijn ouders en schoonouders te zeggen aangezien iedereen dan samen is
❤️ Uitgerekende datum ❤️ 1 oktober TanteLien - 33 jaar - 4e kindje 2 oktober 3 oktober Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje 4 oktober bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 5 oktober 6 oktober Alasse - 36 jaar - 3e kindje 7 oktober Plukdedag24 -33 jaar - 3e kindje Funfetti - 33 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober BizzyBijtje - 28 jaar - 2e kindje 13 oktober Mee123 - 28 jaar - 2e kindje 14 oktober MomtobeW- 31jaar - 1e kindje 15 oktober ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: Maart 01/03 Funfetti - 2de echo 07/03 TanteLien - Termijn echo 11/03 MomtobeW - intake vk 12/03 Plukdedag24 - 2e echo 13/03 Dolyko - termijn echo 15/03 Echo 19/03 MomtobeW - termijn echo
Hoi allemaal, Ik had dinsdag ook de 1e controle en een mooie kloppend hartje! Super blij! Uitgerekende datum blijft op 6 oktober. MAAR aangezien de jongste 4,8kg was bij de geboorte, zal ze mij waarschijnlijk niet zo lang laten lopen en zal het eerder eind september worden.. Volgend weekend ben ik jarig, vertel het vrijdag aan mijn beste vriendinnen, spannend! 20 maart de 12weken echo en de NIPT, zo spannend, dan zouden we al snel weten wat het geslacht is. Mijn man hoopt erg op een meisje na 2 jongens, maar we zien wel Opvang wordt hier ook volop gezocht, echt heel moeilijk in België, je zou al van voor je zwangerschap een plaatsje moeten hebben bij manier van spreken. Ik ben de hele dag door aan het kokhalzen maar gelukkig tot nu toe nog maar 1x dat er echt iets uit kwam. Ik heb heel vaak honger en zodra ik eet, is de honger over. Was dit gevoel even vergeten, maar de 3e keer ben je dus inderdaad nog steeds even beroerd. Hoewel ik de vorige 2x denk ik nooit zo vaak gekokhalsd heb..
❤️ Uitgerekende datum ❤️ 1 oktober TanteLien - 33 jaar - 4e kindje 2 oktober 3 oktober Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje 4 oktober bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 5 oktober 6 oktober Alasse - 36 jaar - 3e kindje 7 oktober Plukdedag24 -33 jaar - 3e kindje Funfetti - 33 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober BizzyBijtje - 28 jaar - 2e kindje 13 oktober Mee123 - 28 jaar - 2e kindje 14 oktober MomtobeW- 31jaar - 1e kindje 15 oktober ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: Maart 01/03 Funfetti - 2de echo 07/03 TanteLien - Termijn echo 11/03 MomtobeW - intake vk 12/03 Plukdedag24 - 2e echo 13/03 Dolyko - termijn echo 15/03 Echo 19/03 MomtobeW - termijn echo 20/03 Alasse - 12wk + NIPT
❤️ Uitgerekende datum ❤️ 1 oktober TanteLien - 33 jaar - 4e kindje 2 oktober 3 oktober Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje 4 oktober 5 oktober 6 oktober Alasse - 36 jaar - 3e kindje 7 oktober Plukdedag24 -33 jaar - 3e kindje Funfetti - 33 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober BizzyBijtje - 28 jaar - 2e kindje 13 oktober Mee123 - 28 jaar - 2e kindje 14 oktober MomtobeW- 31jaar - 1e kindje 15 oktober ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: Maart 01/03 Funfetti - 2de echo 07/03 TanteLien - Termijn echo 11/03 MomtobeW - intake vk 12/03 Plukdedag24 - 2e echo 13/03 Dolyko - termijn echo 15/03 Echo 19/03 MomtobeW - termijn echo 20/03 Alasse - 12wk + NIPT[/QUOTE]
[/QUOTE] Ik zie dat bubblybaby in het dpo clubje zit en opnieuw zwanger is en uitgerekend is in november dus heb haar er af gehaald van de lijst hier.
Ik zie dat bubblybaby in het dpo clubje zit en opnieuw zwanger is en uitgerekend is in november dus heb haar er af gehaald van de lijst hier.[/QUOTE] Aaah, wat fijn dat ze zo snel weer zwanger is geraakt! Hopelijk gaat het dit keer goed verlopen!