Hier waren we druk met de zolder… het is nu eindelijk klaar heel ander gezicht hoor met die vaste trap! Ben er echt heel blij mee. Fijn dat je niet meer hoeft af te bouwen en de medicatie mag doorgebruiken. Je bent veel afgevallen zeg! Hopelijk gaat het nu langzaamaan toch weer de goede kant op en kun je wat lichte dingen binnen houden.
Wat balen dat je je ineens zo slecht voelde zeg. Dan hoop je toch dat het na het eerste trimester achter de rug is he. Rustig aan! Hier gaat het goed. Alleen tijdens vorige controle was ik dus ineens best veel aangekomen. Ook door vocht. Maar dit in totaal al op +5 kilo dus heb m’n voedingspatroon aangepast, veel water en nu weer voor t eerst eens naar de sportschool geweest. Ook gewoon goed voor m’n bekken om een beetje in beweging te blijven. Wandelen op de loopband en wat kracht oefeningen. Gisteren ook de baby kleertjes van m’n dochter uitgezocht. Had al best wat verkocht en ik heb na 2 jaar alweer een andere smaak haha. Dus ga toch maar veel op Vinted doen en wat shoppen....
Wel leuk ook, om toch wat andere kleren te hebben speciaal voor deze baby! Opeens 5kg is inderdaad wel veel, ook zelfde weegschaal? Bewegen is altijd goed Ja is behoorlijk balen, zit nu ook weer bijna aan de max met mn medicatie, en toch weer echt snel misselijk. Raak t wel zat nu. Wil ook wel eens lekker gaan genieten en energie hebben voor de babykamer enzo!
Nee is niet ineens, is sinds start zwangerschap. En idd weegschaal bij de vk... ik ben andere zwangerschappen 20-24 kilo aangekomen dus probeer wel echt ff meer pas op de plaats te doen, ook omdat ik me fijn wil voelen in de zomer
Deze derde zwangerschap heb ik echt zo’n gevoel alsof het pas vanaf 24 weken ‘echt’ wordt. Gek hè? Echt die grens van dat de levensvatbaar zijn.. deze weken sluipen echt voorbij ook...
@Mell0408 grappig hoe je het ervaart! Ik juist het tegenovergestelde!! Ik vind deze weken voorbij vliegen! We zitten gewoon al bijna op de helft!
Vandaag mijn 17 weken dansje!! Wat een mijlpaal weer Vandaag gaan wij lekker dagje Efteling met het gezin en zoonlief neemt een vriendinnetje mee, dus die vermaken zich wel. Ben benieuwd hoe ik het ga volhouden zo lang lopen haha. Ben ook vooral heel benieuwd hoe dochter het gaat vinden Fijne zondag dames!
Hier vliegt ook de tijd aan de ene kant en aan de andere kant duurt elke slechte dag lang en vliegen de goeie snel voorbij. Veel plezier in de efteling! Lijkt me wel pittig dat slenteren en stilstaan! Maar ook genieten! Gelukkig is het niet meer steenkoud zoals vrijdag! Hoop dat je dochter het ook leuk vind @DCG
Kan ik me voorstellen dat je de dagen die niet zo lekker gaan echt haast niet om lijken te gaan… dan moet je natuurlijk extra genieten van de goede dagen en die vliegen dan voorbij…. Lijkt mij ook wel ff bikkelen straks idd dat geslenter en dan die wachtrijen Maar als de kids het naar hun zin hebben dan hebben wij dat ook Zonnetje schijnt hier al lekker dus hopelijk blijft het vandaag zo, haalt toch ff de kou er wat meer vanaf. Gelukkig idd niet zo koud als afgelopen dagen!
Oehhh @DCG jaloersssss! Ik ben dol op de Efteling en toevallig probeer ik mijn man al een paar dagen te overtuigen van een nachtje in het efteling hotel met onze dochters, ergens in mei! Laat even weten hoe met name je jonsgte het vind/vond, ben heeeeel benieuwd!
We komen net precies thuis! Heerlijke dag gehad Ben nu wel echt kapot! Kreeg met name op die hellingen echt even flink last van m’n heupen, maar we leven nog Wat superleuk dat je naar het Efteling hotel wilt gaan! Ik moet zeggen, ik ben echt stomverbaasd hoe goed dochter het heeft gedaan!! We zijn eerst het sprookjesbos in gegaan, daarna in droomvlucht geweest, carnaval festival en in de grote carrousel, nou ze vond alles even mooi en heeft echt nog niet één keer gehuild ergens om. Ze vond alles heel interessant om te bekijken en het is me dus echt 100% meegevallen. Verder ook geen drama met terug de kinderwagen in gaan en ook in de wachtrij netjes geduldig geweest. Nu haar gauw onder een warme douche zetten want haar beentjes zijn nog steeds niet opgewarmd (eigenwijsje trapte steeds de voetenzak los)
Oh super leuk! Nou, hoop dat je morgen nog een beetje kan lopen! Maar soms is zoiets t waard! Alleen die wachtrijen.... Wij zijn vorig jaar naar sprookjeswonderland geweest door de weeks. Heerlijk! Konden achter elkaar overal in, nergens wachten! De kleine man had t snel door. Was eerst even drama toen hij t autootje uit moest, maar toen mocht hij weer er in haha! En die lieveheersbeestbootjes zijn zijn zoooo schattig!
Gisteravond toen de kinderen op bed lagen kakte ik behoorlijk in! Hebben even een bakkie gedaan en daarna ook maar het bed in. Vannacht wakker geworden van flinke buikpijn kon me niet eens meer normaal omdraaien. Maar vandaag weer fris en fruitig en alleen nog wat brandende voeten van al het lopen. De wachtrijen vielen reuze mee hoor! Op de app stond bij carnaval festival 30min, maar we waren binnen het kwartier al binnen. Ook droomvlucht stond op 45min en zaten we in 20min al in het karretje meevaller dus! Sprookjeswonderland ken ik nog niet! Zal ik ook eens naar neuzen, daar heeft dochter dan wrs wat meer te doen dan in de Efteling
Is in enkhuizen. Echt leuk voor leeftijd 2-6 jaar ofzo. Vanaf 2 jaar mogen ze in de lieveheersbeestjes, en je kan in heel veel dingen samen. Zoals op een baantje met hobbelende paarden, samen erop, zo leuk! Ook nog een beste speeltuin en een sprookjesbos met tientallen huisjes met sprookjes. Er rijd ook een treintje etc.
Efteling is een goede tip om eens met onze dochter te doen! We wonen er een uurtje van. Voelen jullie de baby al? Ik sinds enkele dagen. Placenta ligt nochtans voor dus vind het wel speciaal. Ik durf nog niks te shoppen, nog altijd bang dat er toch iets mis gaat lopen
Ik wacht ook 20w echo af hoor, dan weet ik ook wat t is! Ik voel de baby nu echt dagelijks en heel soms zelfs vanaf de buitenkant
Ik heb Corona en ik ben er zó ziek van.... 39.1 koorts, overgeven en de gebruikelijke symptomen (behalve snotneus en hoesten - gek hè) maar dus 0 energie. Vanmiddag bijna flauw gevallen.... vk zegt veel rusten en iedere 6 uur paracetamol om de koorts te onderdrukken.....
Oh blegh!! Zo ellendig voelde ik mij toen ook (maar goed toen was ik 6 weken zwanger) ben er zelf ook lang zoet mee geweest. Ik hoop dat je snel opknapt!