Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Cup a soup is wel goed idd, vaak veel zout en meteen voldoende vocht dus dat je dat binnen houdt is al een goed teken. Je kan evt tekorten ook aanvullen met bijvoorbeeld aa drank, zitten veel suikers en mineralen in. Hopelijk kun je voldoende uitrusten, lijkt me geen pretje zo beroerd te zijn met 2 kids en zwanger :(

2. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Pfoe! Hopelijk knap je snel weer op!

3. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Ohhh @Mell0408 wat een horror joh, zeker met twee van die kleintjes om je heen. Heb je opvang voor ze zodat jij gewoon je bed in kunt...

Duurt ook best lang hè of zie ik dat nu verkeerd:(

@DCG hieper de piep! Ps: prachtige buik en volgens mij ook leuk jurkje zover ik kan zien. Ik word ongelukkig van mijn gadrobe, kan niets leuks vinden. Spijkerbroeken lubberen bij mijn benen en billen maar zitten dan wel goed bij mijn al grote buik. Ga nu in jurkjes door 't leven maar vind panty's ook niet meer fijn. Tijd voor zon, dan koop ik een lading jurkjes en laat ik de spijkerbroeken gewoon links liggen.

DCG vindt dit leuk.
  4. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    @Mell0408 beterschap!
    Naar om zo ziek te zijn!

@DCG is je dochter al wat opgeknapt?

Ik draag ook alleen jurkjes. Al flubberen nu ook mn leggings van het vele afvallen.
    Gelukkig gaat t nog steeds goed sinds dat ik vorige week zo beroerd was en uitgedroogd was. Huisarts nam mij nu ook serieus, dat is wel fijn!
    Vrijdag 20w echo! Op de lijst staat opeens weer dat die de 12e is, maar t zkh heeft hem verzet. Duurt lang!!

DCG vindt dit leuk.
  5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Jaa, van het weekend moest vriend werken en toen hebben opa’s en oma’s ze opgevangen. Nu naar school en kdv. Dus ik duik zo terug mijn bed in voor de rest van de dag. Ga vandaag wel proberen wat meer te eten, kleine beetjes. Ja het is nu vanaf woensdag dat ik zo ziek ben dus energie raakt gewoon op ook. Vandaar dat ik me ook zo mega duizelig voel

6. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Fijn dat het wat beter gaat inmiddels! Oh de 20 weken echo. Ineens bedenk ik me, nu voelt het zo echt ofzo... Almost half way there!!

DCG vindt dit leuk.
  7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Dankjewel :)
    Jurkje had ik met kerst gekregen, maar vind em pas nu mooi staan met die dikke buik haha heb em op een legging gedragen hoor, ik kan persoonlijk niet goed tegen panty’s of blote benen. Ik zal idd ook blij zijn als het zomer is, dan draag ik in de zwangerschap vaak zo’n ondersteunend leggingbroekje onder mijn jurkjes, heerlijk!
    Het is zeker lastig om de perfecte outfit te vinden met een dikke buik, de zwangerschapsjeans vind ik zelf ook niet echt lekker zitten. Ben wel heel benieuwd geworden naar jouw babybuik hoor!

8. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Fijn om te lezen dat het nu de betere kant op gaat! Spannend moment weer hè, die 20wk echo. Maar ook fijn om weer even te kunnen spieken.

Lief dat je het vraagt, dochter is helaas nog steeds verkouden (geen koorts meer gelukkig) maar er komen echt vieze groene proppen uit haar neusje, dus zal vandaag aan de anesthesist moeten melden dat het woensdag echt niet door kan gaan.
    Beter enkele weken uitstellen zodat ze weer helemaal fit is om de narcose aan te kunnen.

9. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Goed om te lezen dat je voldoende rust kunt pakken! Had je de huisarts nog gebeld?

10. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Het hele weekend lopen stressen omdat ik na het bloed prikken vrijdag vandaag ineens een belafspraak had staan..
    Keek gisteravond in het systeem haha gaat het om een afspraak met de diëtist :roflmao:

bloeduitslagen zijn nog helemaal niet binnen

11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Haha nou gelukkig geen zorgwekkende afspraak dan!

12. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Hier zojuist telefoon gehad van de anesthesist. Die was het helemaal met me eens dat we het risico niet moeten nemen om haar onder narcose te brengen.
    Over 2 weken wordt er weer gebeld of ze goed is opgeknapt en aangesterkt zodat ze dan weer ingepland kan worden en goed fit de narcose in kan.

Flops vindt dit leuk.
  13. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Fijn dat er word gewacht tot ze helemaal opgeknapt is en het aankan! Lijkt me super spannend!!

Belafspraak met de diëtist achter de rug, ik krijg bijvoeding én moet vooral doorgaan met zoveel Mayo eten en proberen 2x per dag glas chocomel te nuttigen... ben benieuwd!

DCG vindt dit leuk.
  14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Oei, is er dus nog niet heel veel aan gewicht bij gekomen?
    Moet je ook nog steeds zo vaak overgeven?
    Hopelijk kun je 2 glazen chocomel binnen houden en mayo is idd een goeie om wat extra aan te komen… bananen zijn ook een goeie, maar die mag je niet teveel per dag ivm hoge kalium…

Ik ben ook blij dat ze er hetzelfde over denken als ik…. Liever een voorspoedige narcose dan spelen met risico’s :|

15. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ik houd gewoon 3 maaltijden binnen en snacks maar kom gewoon niet in de buurt van de kcal die ik nodig heb per dag... heb een motiliteitsstoornis en veel allergieën dus valt veel af wat ik kan eten helaas. Zit nu elke dag rond de 2000-2100 kcal maar dat is niet genoeg (om aan te komen/voor de groei van de baby)

dus hopelijk gaan de tips helpen, over 2 weken weer een belafspraak met de diëtiste

DCG vindt dit leuk.
  16. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Fijn dat je bijvoeding krijgt! Hopelijk geeft dat het gewenste effect :)

17. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik had alvast een paar dingen via vinted besteld :rolleyes: alles maat 50/56. Links moet nog een wit broekje bij en rechts een zwart maillotje.

Bijgevoegde bestanden:

ClaireUnderwood, DCG en Flops vinden dit leuk.
  18. Bumblebeetje

29 mrt 2022
    78
    85
    18
    Vrouw
    Vandaag de "groei" echo gehad.
    Echter was de groei echo niet nodig omdat we binnenkort de 20 weken echo hebben.
    We gingen dus voornamelijk (erg belangrijk) voor controle schildklier (de tabbletten worden nu opgehoogd) was iets aan de hoge kant. Maar de kleine lied mooi zijn kontje zien en de maag was goed gevuld (geen groei echo maar ff snel tussendoor). Toch weer fijn om hem/haar even te zien. :)

DCG vindt dit leuk.
  19. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Spannend! Willen jullie het geslacht weten?
    Wel fijn hè altijd even extra kunnen spieken

Bumblebeetje vindt dit leuk.
  20. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Iemand tips qua wasbare zoogkompressen?
    Had vanmorgen een vlek in m'n shirt :|
    Bh voelde van de week ook wel beetje crusty... lekker vroeg

Mell0408 en Bumblebeetje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina