Dan zou je em idd wel kunnen inplannen dat zijn altijd de leuke dingen van het zwanger zijn, dat dagdromen hoe die kleine eruit ziet en dan gewoon daarna echt kunnen zien hoe die eruit ziet met 3D… Hier placenta echt over de gehele voorkant, zeiden ze bij de 20wk echo, dus beter maar zo snel mogelijk… binnenkort ook nog maar even m’n zwangerschapsmassage inplannen, had ik een bon van gekregen voor m’n verjaardag Eerst even kijken hoe vlot het gaat lopen met de babykamer en dan even heerlijk genieten van een ontspannen massage
Ohhhh heerlijk zo'n massage! Ben benieuwd hoe jullie 3D echo word! Hier 2x geprobeerd (20 weken echo en daarna bij een familielid) maar ga m niet boeken want pff 90 euro is best royaal
Ja het kost idd wel wat… misschien een troost dat als het (nog) niet lukt je gratis terug mag komen?… Bij m’n dochtertje had ik de veel duurdere 4D HD echo genomen (levensecht beeld) nou, kwam ik ff bescheten thuis! Beelden waren veel onduidelijker dan de 3D echo van m’n zoontje, dus nu weer gewoon de ouderwetse 3D echo….
Ik heb zo’n 3D eigenlijk alleen bij mijn zoontje laten doen. Wel leuk! Ik ben een beetje mijn eerste aankopen aan het doen qua kleertjes. Zag dat ik in 50 en 56 bijna alle leuke dingen wel verkocht had, dus even wat nieuw ingeslagen.. Ik weet niet wat het is maar ik ben gewoon zó niet met de komst van de kleine bezig... terwijl ik dat wel wil hoor, maar is denk ik pas als ik ook de grote dingen ga doen en dat wil ik pas in m’n verlof doen... zoals kamertje, box... ik heb over 5,5 week al verlof haha. Met 31 weken. Tot die tijd ook nog veel vrije dagen dus aftellen gaat beginnen hoor!!!
Leuke kleertjes!! Heerlijk dat panterprint! Droeg mijn dochtertje ook vaak Voor een jongen vind ik het wel wat lastiger, de meisjeskleren zijn nou eenmaal veel leuker en makkelijker…. Heb toevallig gisteravond nog een leuke set van mats en merthe besteld! Deze en dan met de bijbehorende overslagtrui. Bekijk bijlage 725880 Het schiet al op hè met je verlof! Aftellen geblazen Als zometeen de kamer en box staan dan wordt het ook weer wat echter hè…. Dan zul je je vast wel bewuster worden van de komst van die kleine Hier juist heel erg ermee bezig, ben ook een beetje gestresst dat het gewoon niet opschiet met de kamer
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 september 2 september Milanatje - 33 jaar - 2e kindje - Jongen 3 september 4 september Foalan - 35 jaar- 2e kindje - Jongen 5 september 6 september 7 september Goldband - 36 jaar - 1e kindje 8 september ClaireUnderwood - 3e kindje - 33 jaar - Jongen 9 september LunaKyra - 33 jaar - 1e kindje - Meisje Bumblebeetje - 33 jaar - 1e kindje ** - Verrassing 10 september Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - Meisje 11 september Eliana01 - 33 jaar - 3e kindje - Meisje DCG - 35 jaar - 3e kindje - Jongen 12 september SweetBlossom - 36 jaar - tweeling 13 september 14 september Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - Jongen Flops - 26 jaar - 3e kindje ** - Meisje 15 september ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken 3 juni - Bumblebeetje - groei echo 13 juni - Bumblebeetje - 3D pret echo 14 juni - Bumblebeetje - Controle suikerwaardes / schildklier
Ik voel me vaak echt zo buiten adem als ik lang moet zitten. Kan me niet herinneren van de andere dat dat zo vroeg al was joh.. ik word er ook helemaal duizelig van. iemand anders ook last van? Laatste dagen ook mega veel banden pijn.
Heel herkenbaar! Maakt niet uit of ik nou wel of geen inspanning heb, ben echt buiten adem en heb veel last van hartkloppingen. Merk dat het met warmte erger word. Vandaag ook behoorlijk last omdat het hier best warm is, zo’n staat constant op de achterkant, dus dat tikt wel aan. Bandenpijn ook flink last van, soms zelfs krampende pijn onder in m’n buik. Vannacht slecht geslapen door de krampen en vele harde buiken die al een paar dagen echt flink aanwezig zijn. Denk dat het een beetje bij de termijn hoort en omdat dit natuurlijk voor ons allebei de 3e al is dat we het extra voelen…
Oh ‘goed’ om te lezen dat het herkenbaar is! Ja dat warme weer vind ik ook heftig hoor haha, heb natuurlijk 2 winter baby’s... ik slaap nooit naakt maar nu al zoveel in m’n blootje geslapen met enkel een laken, wat moet dat met een hittegolf straks
Haha dat wordt een airco aan en een windwaaier Bij m’n zoontje was het warme weer makkelijker te doen dan bij m’n dochtertje moet ik zeggen… daarom dus 2jr geleden een vaste airco boven laten plaatsen en wordt dit jaar weer een lekker zwembad opzetten anders hou ik het echt niet vol met de warmte… vandaag de airco ook aan gezet, tussendeur open en hoppa, heerlijk verkoeling in de woonkamer dan is het goed vol te houden…
Ohh ja wij hebben ook een airco maar ik zet die dus nooit aan omdat ik er niet goed tegen kan. Super snel stijve nek en verkouden enzo...
hier ook dezelfde klachten! Kan me ook echt niet herinneren dat ik het ook zo heb ervaren bij de eerste 2… Het voelt nu ook alsof ik in de laatste weken zit terwijl ik nog echt wel tot september moet
Blij te lezen dat ik niet de enige ben met onprettige harde buiken, zere rug en kortademigheid. Man, ben kapot van niks doen. Of nou ja, ik werk nog gewoon en met een 2 en 3 jarige om mij heen heb ik geen seconde rust maar het is niet dat ik zwaar lichamelijk werk heb ofzo. Poeh. Ik vind het echt zwaar worden, en ik/we moeten nog even
De man hier in huis werkt achter de computer en vrouwlief bouwt nog steeds met ruim 26 weken als monteur veranda’s en tilt daarbij best zwaar Zolang je volhoud waarom ook niet. Vandaag groei echo gehad en de kleine was al flink gegroeid was al lekker aan het sabbelen op zijn/haar handje
Nou dat snap ik helemaal hoor! Je hebt natuurlijk ook echt twee jonge kindjes die nog veel zorg nodig hebben. Mijn oudste kan een hoop wel zelf.. het zwaar voelen is bij mij gelukkig nog niet overheersend. Ik probeer echt te doseren en ik merk nu dus vooral last van zitten (kortademig) en de warmte. Ik dacht dat een zomer baby wel fijn zou zijn
Hahaha. Het enige wat ik tot nu toe heerlijk vind is dat ik al weken lekker in jurken en rokken loop. Ik haat broeken in de zwangerschap! Maar ik vrees dat ik in augustus kan drijven, zonder luchtbed....
Wat draagt een zomer / september baby qua kleren? Neem aan vooral lang. Maar de teddy pakjes zullen niet nodig zijn de eerste maand?? Doe je ze een zomerjurken aan al ofzo?