Zo dat klinkt als een niet zo’n fijne periode idd zeg. Hopelijk nu wat meer rust idd. Ben benieuwd naar het resultaat!
Mijn God zeg. Ik was even vergeten dat je rond dit termijn veel lichter gaat slapen en snachts wakker zijn de normaalste zaak bande wereld is. Ik vind dat zo’n ellende he, wel moe zijn maar niet kunnen slapen. Nu maar even netflixen. Gelukkig vrijdag verlof dan kan ik ook veel overdag een dutje doen.
Irritant he? Ik slaap ook nauwelijks nog. Nu komt dat ook omdat ik de 1e helft van de nacht rechtop slaap omdat mn maag omhoog komt. Dus misselijk, oprispingen...gelukkig brand t niet, omeprazol helpt goed tegen maagzuur. En mn zoontje is al een week ziek, dus paar keer per nacht naar hem toe om hem gerust te stellen. @DCG klinkt lekker stressvol! Ben benieuwd hoe t resultaat wordt!!
@DCG dat klinkt als een stressvolle periode. Niet fijn als het niet loopt zoals je plant. Ik slaap ook super slecht. Ben soms echt een slechtgezind mens Ocharme de mensen in mijn omgeving! Straks weer naar de gyn. Ik hoop zo dat onze reus toch ietsje kleiner is deze keer
@Foalan is je zoontje inmiddels opgeknapt? Altijd ellendig als de kids wat mankeren @Milanatje hoe was je groeiecho?? Is de kleine reus wat “gekrompen”? @Mell0408 rottig hè, die nachten. Dat is alvast de voorbereiding op de “slapeloze nachten” als de kleine er straks is. Hier gister doopfeest van m’n petekindje gehad. Was supermooi gedaan en heel gezellig. Waren 20:30 thuis en toen begon het…. Weeen! Volgden elkaar op zo’n 3min. Voelde ook bij elke wee een behoorlijke druk van onderen Uiteindelijk nog een redelijke nacht gehad na magnesium en een pcm, maar werd wel een paar keer wakker van pijn. Vandaag ook weer heel veel harde buiken met soms een pijnlijke tussendoor. Hebben jullie ook al lekkende borsten?? Hier begint het al behoorlijk eruit te komen
Oei dat is schrikken! Vandaag vk nog gebeld? Nee geen lekkende borsten gelukkig nog. Zal vast nog komen. Ik heb wel echt weer teveel gedaan vandaag, met het oog op het hete weer komende 2 weken..... mega bekken pijn nu. Snel een warm bad en naar bed
Lekkende borsten ja... behoorlijk... en hele dikke opgezette aders er op voelt ook flink gespannen denk dat er al best wat word geproduceerd.. En oei, weeen... doe je rustig aan? Wel laten checken of het nog niks doet met je baarmoedermond lengte?
Weet je waar ik wel last van heb? Ik heb sowieso al best grote borsten maar nu al helemaal. En ik ben gewoon oprecht snachts benauwd omdat het voelt alsof ze in mijn nek liggen ofzo. Dit klinkt raar. Mega irritant wel.
De baby zit nu op p80. Hopelijk gaat ie nog naar p70 ofzo Hier geen lekkende borsten. Gelukkig nog niet! Wel heel veel last van heupen/rug. Bleighhh
We komen echt aan t eind hé, "kwaaltjes" veranderen in serieus vervelende dingen, het gaat zo geleidelijk en in ene lees ik het bij iedereen, voelt toch een soort als gedeelde smart is halve smart Hier nog altijd in dwars of stuit ligging, wordt niet goed van dat getrap op mijn rechterribben. Maagzuur is aan, bekkenpijn lijkt aardig onder controle. En zo hobbelen we naar het einde.... Eind deze week zomervakantie, dat is fijn. En dan pas maart 2023 weer aan het werk, wihoeeee! Klinkt oneindig ver weg! Heb je de weeën activiteiten nog laten checken @DCG ? Tikkie aan de vroege kant. Hier trouwens geen lekkende borsten, wil ook flesvoeding geven dus van mij mag t wegblijven. Krijg deze keer gelukkig dostinox tegen de stuwing want de vorige twee lag ik jankend van de pijn in bed, voor nope want ik wil geen BV geven. Hebben jullie nog vakantieplannen? Wij gaan naar Zeeland eind deze week, we gaan een warme week tegemoet
Klinkt heerlijk om naar Zeeland te gaan, zal vast wat koeler zijn dan hier in het binnenland! Alvast heel veel plezier gewenst! Ik wil ook geen borstvoeding gaan geven, tepels zijn al pijnlijk van zichzelf door de borstvergroting van enkele jaren terug….
Ik herken dat wel van die borsten @Mell0408 hier zijn ze ook giga en staan gewoon op knappen! Ik kan ook echt niet meer relaxed op m’n rug liggen…
Ik had de vk hier niet voor gebeld idd… was vandaag op harde buiken na niet echt pijnlijk ofzo, maar nu sinds een uurtje begint het weer te rommelen met krampen en pijnlijke harde buiken, zit nu in elk geval geen regelmaat in! Dus nog geen alarmsignalen. Deze problemen heb ik dus bij de vorige keren ook meegemaakt, mag nu nog niet klagen, laatste keer lag ik al met 26wk opgenomen… herken nu sowieso wel wanneer het serieus word… Donderdag groeiecho en meteen injectie anti-D dus ga gelijk navragen of er evt reden is om te kijken of dit “voorwerk” wat gedaan heeft. Al verwacht ik dat ze niet gaan kijken omdat dat vaak alleen maar voor nog meer gerommel zorgt… heb al pcm genomen en nu maar hopen dat ik nog wat kan slapen…
Wat was je nog laat wakker haha.. spannend hoor zo vroeg weeen. Hopelijk kijken ze wel ivm het eventueel kunnen geven van longrijpers mocht het niet goed zijn
Jeetje zeg. Die draaiende baby’s, alsof ze zich voor iedere cm draaien helemaal afzet aan beide kanten. Alsof ze uit gaat breken vanmorgen was t boven en onder, nu links en rechts.
Hier ligt het kindje in de juiste positie dus hoop echt dat hij zo gaat blijven liggen Wat is de inschatting qua gewicht bij jullie kindjes op dit moment? Gewoon ter vergelijk. Hier schatten ze 2,2 kilo op 32 weken en 2 dagen.
Ik wil ook graag borstvoeding geven. Is me bij de eerste goed bevallen en hopelijk gaat het nu weer goed.
1540 gram met 30w6 Had vanmorgen weer een groei echo... nu dus echt minimaal elke 2 weken incl Doppler en als ze het niet vertrouwen ctg. doorverwijzing voor de cardioloog en anesthesist voor mezelf (heb een cardioloog in een kliniek maar ze willen het liever in hetzelfde ZH en anesthesist omdat de ruggeprik vorige keer niet goed werkte dus bespreken wat als in geval van keizersnede enzo) Gyn zei dat ik witjes zie, HB was 6.3 2 weken geleden en ferritine 3 dus als het over 2 weken niet beter is krijg ik een infuus Afgesproken niet over de 40 weken heen te gaan, zelf zegt de gyn te hopen op 38 weken en misschien zelfs iets eerder afhankelijk van hoe baby groeit, ze denken dat de placenta niet optimaal werkt dus veel extra controles in het ZH 50 min van huis...
@Flops dat is wel spannend dat de placenta niet hel ermaal goed lijkt te werken meer. Wel fijn al die controles, dat ze het goed in de gaten houden, maar dat is best een eind rijden! @DCG oei dat lijkt mij toch ook niks als nu al echt wee activiteit is! Hier zit de baby op p67 ongeveer. Dus geschat op 3750 met 40 weken. Heb nu ook groen licht voor een bevalling begeleid door mijn eigen vk! Gyn vond het ook een goed idee gezien mijn slechte ervaring met mijn keizersnede. Het ziekenhuis is dan verantwoordelijk voor de ctg en krijgt gewoon updates van mn vk. Geeft mij zoveel meer rust! Nu nog 2 bevalplannen schrijven. 1 voor als alles goed gaat, 1 voor als het toch een sectio moet worden. Als er dan tijd is, wordt dit een gentle sectio. Nog geen lekkende borsten, ze zijn wel zwaar en doorbloed. Maar bij de 1E ook niet gehad, maar 2 jaar slagroom gegeven, dus komt goed! Zoontje is weer beter gelukkig. Nog wel snel dwingelandje en wat snel moe. Maar ja ziek mocht hij van alles en nu niet.
Ik heb nu dus sinds een uur al iedere 2/3 minuten een vervelend krampend gevoel met een heel drukkend gevoel naar beneden. Ze duren niet lang, zo’n 30 seconde. Ik denk indalingsween? Ik herken het niet helemaal omdat dochter niet ingedaald was en van zoon kan ik het niet herinneren eerlijk gezegd. Wel beetje het verloop van een wee maar niet zo pijnlijk dat ik krom lig ofzo.