Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Same. Drie kussens mee op vakantie. Wat een naar rotgevoel is dat zuur toch. Helemaaaaaaal klaar mee. Ik voel ook aan alles -in tegenstelling tot de vorige twee keer- dat dit de laatste is. Ik wil mijn lijf terug, vreselijk veel zin om gewone normale kleding te kopen straks na de bevalling, mijn energie weer terug te krijgen. Ik ga het afsluiten, de tijd van zwanger worden, zwangerschappen, bevallingen en kraamtijd. Beetje melancholisch is het wel, maar ik voel -nu al- dat we compleet zijn en het goed zo is!

2. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh klinkt mega naar die misselijkheid en maagzuur. Wel fijn dat je aan alles voelt dat jullie hierna compleet zijn. Ik heb dat gevoel ook wel in mijn hoofd. Maar ik heb dus zo’n mega fijne zwangerschap ten opzichte van de andere 2 dat ik er zo nog wel 10 zou willen (haha). Maar gaat vast niet gebeuren hoor.

DCG vindt dit leuk.
  3. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Zijn jullie al uit de namen? Wij twijfelen nog steeds tussen 2 namen...

Milou en Sofie

Mijn andere twee kindjes heten

Tomas en Lisa

Ik neig meer naar Milou
    Vriend meer naar Sofie

Ik vind nicknames niet leuk, dus denk dat ik het niet fijn zou vinden als mensen haar Soof gaan noemen. Is dat gek of overdreven? Vind de naam Sofie wel erg leuk.

DCG vindt dit leuk.
  4. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wij
    wij twijfelen nog over de tweede naam; Milou is het bij ons net niet geworden uiteindelijk.

Vind bij jullie beide namen wel mooi passen haha, je hebt nog even de tijd

DCG en Mell0408 vinden dit leuk.
  5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Zo, even een productief regel ochtendje gehad hoor. Kraampakket, bedverhogers, douchekrukje besteld. Afspraak voor erkenning gemaakt (jep, dit soort dingen vergeet je bij een derde haha). En ook de vk in mijn dorp even gebeld om aan te melden voor kraambed (loop t/m bevalling bij vk uit oude dorp).

Kindjes zijn tot 5 uur weg dus ik ga zo lekker in bed liggen een paar uur. :thumup:

DCG vindt dit leuk.
  6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Sorry meiden, zit hier met een ziek kind dus weinig tijd gehad om te reageren… zondag toch maar naar de hap geweest met dochter nadat ze voor de 4e dag op rij hoge koorts had; opnieuw dubbele oorontsteking en keelontsteking.
    Antibiotica is een gevecht hier, ze word zo overstuur ervan dat ze ervan gaat overgeven! Proberen het dus op een lege maag naar binnen te krijgen, wat alsnog een gevecht oplevert, hopelijk raakt ze er aan gewend zodat het makkelijker gaat…
    Verder nog tussendoor druk, morgenochtend komen ze voor een stopcontact te verleggen wat gefreesd moet worden, dus daarna kan de muur weer opnieuw gedaan worden (die al zo tegenzat door loslaten van onderlaag :cool:)
    Morgenavond wordt het vloerbedekking gelegd en daarna ga ik het raam in de kamer wassen. En overmorgen is het dan eindelijk zover!! De kamer komt!!
    Zal wel enkele uren werk zijn, maar daarna kan ik gaan beginnen met de aankleding en maar eens aan de babywas beginnen :thumup: het gaat nu wel echt echt worden hoor!!

Flops vindt dit leuk.
  7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    @Foalan hoe gaat ie daar? Is Corona jullie deur voorbij gegaan??

@ClaireUnderwood vreselijk hè, dat maagzuur! Hier ook elke avond drama… gebruik omeprazol icm rennie maar het helpt gewoon niks en het blijft maar gewoon de keel in stromen :confused: soms wilt wat karnemelk de maag nog weleens kalmeren….

@Mell0408 ik denk dat Sofie heel mooi bij jullie past! En nicknames, tja die krijgen ze wrs toch wel, zou me daar in elk geval niet zo heel erg aan storen. Gelukkig nog even de tijd om te brainstormen :thumup: en zo te lezen lekker druk met alles regelen, goed bezig!

8. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Komen jullie de dag een beetje door met de warmte?

9. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ja hoor gelukkig wel. Vooral binnen gezeten eigenlijk. Nu net lekker gedouched en airco boven aan. Dochter en ik liggen al in bed en zoon en papa kijken eerste helft Ajax. Vond het prima te doen zo! En jij?

10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Nou, heb de airco aanstaan, maar alsnog flink hartkloppingen door de warmte!
    Zelfs met airco is het 25,5 binnen en buiten is het echt helemaal niet uit te houden…
    Nadeel van de zon constant op het zuiden :cool:

11. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    T is inmiddels 26,5 binnen :cry::cry:
    Net zoals @DCG veel hartkloppingen, voelde me super opgejaagd vandaag.

Lage bloeddruk en warmte pff de watermeloen, dropjes en ijswater hebben me er doorheen gesleept vandaag maar jemig hoop niet dat dit veel vaker zo gaat zijn dat trek ik echt niet :o:

12. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh ja ik heb dus ook ineens een mega lage bloeddruk waarvan veel duizelig en misselijk. Ben ik niet gewend. Morgen controle VK even aankaarten.

13. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Hoe was je controle @Mell0408?

@Flops geniet jij vandaag ook zo van het koelere weer? Al moet ik zeggen dat ik het nog steeds best warm heb o_O

vandaag de babykamer geleverd :thumup: alles staat nu op z’n plaats, straks na het eten nog even de aankleding doen :D
    Het is wel echt een hele krappe kamer, maar na even puzzelen hoe het het ruimst aankijkt ben ik nu toch wel tevreden! Kan nu wrs ook nog nèt m’n badset kwijt :|

14. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ohhh klein maar fijn! Gaat t uiteindelijk wel passen met een groter bed?

Vind vandaag qua temperatuur echt 100x beter! Wel nog drop en zoute lunch (noodles) nodig gehad om rechtop te blijven staan.. had vanmiddag fysio en helemaal verrot geregend haha. Nu gaat ze 4 weken op vakantie dus baal enorm, ga al een jaar of 5 elke week naar haar. Ze zei vanmiddag dat ik stond als een banaan haha buig blijkbaar helemaal naar links door hoe baby ligt

15. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ja met een groter bed gaat wel passen, als die commode dan niet meer nodig is.

de temperatuur was zeker echt veel beter dan gister, maar ik herken wat je zegt, hier ook echt flinke aanslag geweest die warmte.
    Wel balen dat de fysio nu zo lang vakantie heeft…. Heb je oefeningen die je zelf thuis kan doen?

16. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Volgens mij zit ik trouwens in de weeen :|
    Vandaag al steeds krampen gehad maar begint nu toch wel steeds frequenter terug te komen…
    Zo maar pcm nemen en kijken wat het doet en anders maar even vk bellen…

Mell0408 vindt dit leuk.
  17. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    O mega spannend zeg. Hopelijk nog niet natuurlijk! Niet teveel gedaan vandaag met het kamertje?

DCG vindt dit leuk.
  18. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Doe rustig aan, beentjes omhoog en idd pcm en genoeg drinken. Hopelijk gaat het niet doorzetten.

Fysio geeft eigenlijk nooit oefeningen is er meer om m'n gewrichten weer goed in de kom te krijgen haha

DCG vindt dit leuk.
  19. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Nee, is door de mensen van de babywinkel in elkaar gezet.. ik heb er niks aan hoeven doen :thumup: aankleding komt m’n moeder zometeen voor, dus ook daar heb ik geen omkijken naar… voor mijn doen begint het nog laat, dus mij hoor je verder niet klagen hoor, bij dochter en zoon had ik al meerdere malen weeenremmers gehad dus heb het dit keer goed vol gehouden :thumup:
    Al begint het nu wel al echt flink vervelend te worden, maar hopelijk zakt het straks toch nog af!

20. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ozo…. Dan is het helemaal klote dat ze nu vakantie hebben….

idd, en straks even lekker warme douche zodra die kleine in bed ligt, al gaf dat eergisteren ook weinig verlichting, maar het is weer te proberen..

Deel Deze Pagina