Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Je hebt wel al een koffertje gepakt voor het geval dat je toch naar het ziekenhuis moet?

2. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Die staat voor het eerst nog niet niet klaar :eek:
    M’n koffertje staat trouwens bij m’n moeder thuis :cool: heb nog wel ergens een reistas staan die ik evt even vlug kan inpakken….
    Mocht er iets door gaan zetten mag die kleine sowieso niet mee naar huis, morgen maar meteen aan de babywas gaan beginnen denk ik, als er niks doorzet :| beste maar even gas erop zodat alles helemaal klaar is, voordat er niks meer van gaat komen…

3. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ohhhh en even langs de Kruidvat/Etos voor een tasje met nieuwe tandenborstel etc wat in de tas kan blijven... baby krijg je zo vroeg niet mee maar kleding voor jou is wel handig

4. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh ik snap het helemaal! Mss toch maar even vaart daarmee maken zodat je je daar niet druk om hoeft te maken. Ik ben deze dagen ook wel wat meer bezig met de komst van de kleine. Kleertjes in kleine maat allemaal wel compleet, was net even in kamertje aan het rommelen en die wil ik volgende week af. Dan daarna denk ik over vlucht koffertje nadenken en geboorte kaartje uitzoeken.

5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Denk je dat ze genoeg in maat 50/56 heeft? :roflmao: Heb alle losse broekjes, shirtjes en rompers er niet eens bijliggen. Oeps. Nouja hoeven we ons daar niet druk om te maken. Niet op het roze letten hoor, die muur gaat terug naar wit :thumup:

Bijgevoegde bestanden:

6. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Leukkkkk!!!!

Heb iets minder denk ik haha :roflmao:
    Wel ook maatje 44, zitten 3 pakjes in de vlucht koffer (naja 2 pakjes en een broekje en shirt)
    Las in m'n samenvatting van laatste gyn afspraak dat ik hoe dan ook met 38 weken word ingeleid, wellicht eerder als ze minder gaat groeien dus maatje 44 zal wel nodig zijn

7. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh 44, ik vind 50 al zo klein kijken haha! Zo lief allemaal. Jeetje 38 weken dat is dus maximaal nog 6 weken. Een augustus baby dan toch??

8. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    38 weken precies zou 2 september zijn maar denk dat het nog eerder gaat worden

9. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Spannend! Volgens mij gaan de meeste actieve schrijvers van dit groepje voor eind augustus/begin september.

10. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Hahahaha. Vergeet de trouwe overtijdlopers niet, respectievelijk 7 dagen en 11 dagen overtijd. Het is dat de meeste medisch zijn, dus niets om jaloers op te zijn maar man, ik zag toenertijd groen van jaloezie op iedereen die eerder beviel, iedereen leek ook iets hebben waardoor ze ingeleid (konden) werden, te hoge bloeddruk, de ander kon het emotioneel niet meer aan, de ander werd panisch na 41 weken....

Ik had niks. Behalve dat de baby's nooit uit zichzelf kwamen. Maar ach, daar stonden twee (tot nu toe 3) goede zwangerschappen tegenover dus ik probeer niet te klagen, maar als ik dan een mede zwangere hoor klagen met een week 37/38 dat ze "echt niet meer kan" dan moet ik wel een gniffelen en denken, meid ik moest toen nog dik vier weken door hobbelen. Anyways. Ik reken zelf op minimaal 15 september, 8 uitgerekend. Dan kan het alleen maar meevallen:$

11. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ohhh moet er niet aan denken nu nog 10 weken door te lopen :roflmao::roflmao:

Vraag me af hoe ik nog 5/6 weken ga doen.. maar vooral door de duizeligheid en alle ontwrichtingen, schouder is vandaag meer uit de kom geweest dan dat hij er in heeft gezeten, ook bekken en heupen zijn flink aan het klieren... nog een paar weken dan kan ik weer herstellen :thumup:

12. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    O jee dat klinkt heftig. En pijnlijk. Hopelijk idd snel herstellen!

En idd meestal is vroeger bevallen vanwege een medische indicatie. Ik had die bij beide ook maar met 40+4 en 38+5 bevallen. Beide vanwege hoge bloeddruk op het einde.

Maar ik voel me nu dus zo bizar goed, dat het me niks zou verbazen als ik over tijd ga dit keer weer. Zoals ik me nu voel zou ik dat ook niet heel erg vinden hoor.

13. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    @Mell0408 dat zijn leuke kleertjes! :thumup: Ik heb denk ik wel heel veel meer :oops: ook veel in maat 44 net als @Flops aangezien ik al 2x een dysmatuur gebaard heb en deze ook op P20 zit, wrs zal die groei nog wel wat verder stagneren….

@Flops jeetje wat een ellende met die ontwrichtingen allemaal… dat die laatste paar weken maar snel omvliegen zodat je kan herstellen. Toilettas was een goede, die heb ik gelukkig wel in huis gevuld, dus een tas is zo gepakt als het nodig is :thumup:

@ClaireUnderwood lijkt me best zwaar om zo lang uit te lopen, ik kon bij m’n dochtertje met 38 echt niet meer, maar liep toen ook al sinds 26wk met weeen :|
    Wel heel fijn dat het voor de rest gewoon allemaal goedgaat, maar uiteraard komen de ongemakken wel tegen het einde… ben wel benieuwd of je er dit keer weer overheen gaat!

14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Nou dames, hier is dan het resultaat :D
    Ik heb de foto’s wel even zo gemaakt dat de naam wegvalt, die staat namelijk overal in verwerkt :| die show ik dan wel na de geboorte ;)
    Het is klein, maar ik vind het zo gezellig aankijken! En ik kan m’n badset toch nog kwijt :D:D:D wat bovenop de kast ligt is de boxaankleding, die doe ik op het laatste moment pas, aangezien dochter zich nog elke ochtend even kan vermaken in de box..
    Het weekend nog even de lamp ophangen en een gordijn halen en dan is het klaar!
    Bekijk bijlage 730290 Bekijk bijlage 730291 Bekijk bijlage 730292

15. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Leuk kamertje! Oogt helemaal niet zo klein hoor

DCG vindt dit leuk.
  16. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Dankje!
    Komt denk ik omdat de deur eruit is nu… moet zo’n harmonicadeur gaan plaatsen anders past het niet :roflmao::roflmao:
    Kamer is maar 2.45 bij 2.25m dus echt klein :cool: zit achter het bedje nog een koof van 25x25cm dus daardoor ook weer minder ruimte..

17. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh lijkt idd helemaal niet zo klein joh! En wat fijn vloerbedekking. Dat had ik achteraf ook graag gewild :o: leuk kamertje, helemaal in stijl.

Ik schrok wel van je eerste zin. Na je bericht van de weeën: hier het resultaat :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: ik dacht het zál toch niet. Zo snel?!

18. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik werd vannacht al wakker van de buikpijn en deze hele ochtend voelt mijn buik zo vervelend. Continue zo’n buikpijn alsof je buikgriep hebt, maar niet echt naar de wc moet. Zo even zoon naar school brengen en dan maar lekker in een warm bad.

19. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Hopelijk trekt t snel weg!

@DCG hoe gaat het met jouw buik nu? Weer wat rustiger?

20. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Haha mijn bevallingen gaan wel vlug, maar zo vlug zou wel echt een record zijn :roflmao::roflmao::roflmao:
    Dankjewel, ben ook echt blij met de kamer, wel apart dat het op de foto ruimer lijkt dan het werkelijk is, misschien toch door die lichte vloerbedekking?…
    En is echt heerlijk onder de voeten, deze is net als satijn zo zacht en er zit echt een hele glans over.
    Hoe gaat het nu met je buik? Is het na het bad een beetje gezakt? Anders misschien even een pcm nemen en een kruik, zou zomaar kunnen dat ook jij last hebt van de voorweeen, hoe vaker je zwanger bent, hoe eerder je er last van kan hebben…

Deel Deze Pagina