Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Die. Hitte.

:confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Ik. Ben. Daar. Zo. Klaar. Mee.

of zal het karma zijn omdat ik zo graag een zomer baby wou :roflmao:

2. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw

Deze warmte is echt hellllssssss

Net even naar de supermarkt gelopen (gewaggeld, 300m) maar zó duizelig en bezweet pff

Dus vanaf nu ga ik dat ook niet meer doen

controle vanmorgen stond ik binnen 5 min weer buiten, was de laatste controle.. nu wachten hopelijk komt ze snel en anders later volgende week de inleiding

3. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh nee dat zou ik met dit weer ook echt niet meer doen. Kom vandaag ook niet meer buiten. :roflmao: Kindjes zijn net opgehaald door opa voor logeren dus ik heb tot morgen aan mijn controle even rust. Dat is fijn.

Spannend zeg. Wat een snelle controle ook!!! Bedoel je dat ze anders eind volgende week gaan inleiden? Moet je dan bellen of er plek is?

4. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Heb een dag gekregen en moet dan bellen om 6 uur smorgens of er plek is inderdaad

Kan niet wachten! Zo klaar met het zwanger zijn haha ben toe aan de nieuwe fase van slapeloze nachten en melk vlekken overal

Eliana01 vindt dit leuk.
  5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh mega spannend. Leuk hoor!

Ik snap het helemaal. En wrs denk je dan, what was i thinking :o::roflmao:

6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ooo spannend dames dat er al een datum bekend is en data aan zitten te komen!
    Hier sinds gisteravond behoorlijke weeen! Vannacht maar een paar uurtjes kunnen slapen en sinds 10:00 vanmorgen weer weeen, na het douchen werd het rustiger, maar zo te voelen begint het zo weer, want het is echt onrustig. Duimen jullie mee dat het door gaat zetten :oops::thumup:

7. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh ik duim zéker voor je mee. Moest vanmorgen nog aan je denken en hoopte dat er iets door zou zetten. Tot maandag wachten is al zo lang en dan nog maar afwachten wanneer je terecht kan.

DCG vindt dit leuk.
  8. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Ohhh spannend hoor! Ik hoop zo dat t doorzet voor je @DCG

Ja was heet he? Nu gelukkig koel hier. Zit alleen al uren aan de telefoon ivm een opleiding, kinderopvantoeslag en STAP...hels. daar gaat mn vrije dag zonder peuter :confused:

Maar...het kamertje is op de foto hoor! Gordijnen zijn nog besteld. Word beetje zelfde groentint als de rest. Wiegje staat normaal op de slaapkamer. Maar moet m even showen.

Bijgevoegde bestanden:

9. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Wat een lieve kamer @Foalan :rolleyes: fijn veel ruimte erin ook!
    En wat een schattig wiegje heb je!

10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Vk is zojuist geweest, en heb even een flink potje liggen janken :cry:
    Ondanks de kracht en de regelmaat sinds 21:00 gisteravond heeft het totaal NIKS veranderd aan de baarmoedermond :cry:
    Moet nu vanavond slaapmedicatie nemen met pcm in de hoop dat de “rust” het op gang brengt.
    Voor nu pcm aangezien ik door de kids nu verder niks kan nemen, maar liefst had ze gehad dat ik nu al slaapmedicatie nam….
    Ze zei nog dat ze er echt niet in kan komen anders had ze me proberen te helpen door strippen of vliezen breken, maar het lukt echt niet! Zo teleurgesteld en mijn lijf, het is echt zooooo f*cking zwaar zo :(

11. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Goed bezig! Leuke muursticker ook!!! Wij hebben van dat korrel spul op de muur dus stickers kunnen niet. Hopelijk is alles gelukt vandaag.

12. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ach nee wat balen meid. Ik snap dat je er echt helemaal doorheen zit. Gaat zo toch niet langer joh. Vervelend dat je pas maandag bij gyn terecht kan. Gewoon flink janken als je daar bent, dik het maar goed aan.....

Eliana01 en DCG vinden dit leuk.
  13. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Mijn controles zitten erop. Bloeddruk goed, ctg goed. Kindje was gewoon ingedaald! Dit heb ik sowieso gevoeld gisteren! Krampen en zo’n rot gevoel onderin. Heel fijn!

Heb wel gezegd dat ik me over het algemeen niet heel top voel met veel hoofdpijn etc, maar niet ziek ziek ben. Met medicatie is protocol om sowieso 39 weken in te leiden. Mits ik me zieker ga voelen of bloeddruk omhoog. Ik ben aangemeld voor inleiding volgende week zondag, 4 september. Jeej! Woensdag nog controle.

Eliana01, DCG en Flops vinden dit leuk.
  14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Jeeeeej wat goed dat ze ingedaald zit! Dat scheelt weer een boel ongemak met een versie! En wat fijn dat de datum vast staat :) heb je een datum om naartoe te leven! Hopelijk blijf je je gewoon goed voelen….

Het is idd geen volhouden zo! Ben nu al helemaal kapot en dan moet de bevalling nog beginnen :oops: m’n moeder helpt me wel veel mee en neemt de kleine meid met regelmaat een paar uur mee, maar alsnog ben ik doodmoe en is alles teveel voor me. Vandaag ook met de vk m’n angst besproken dat de gyn me door laat lopen en zij zei ook al dat ik echt moet blijven zeggen dat het niet meer haalbaar is. Zij had dus ook in de verwijzing gezet dat het lichamelijk niet meer lukt en dat dit patroon bij de andere zwangerschappen ook was, dus ben benieuwd, al hoop ik dat de slaapmedicatie me een extra zetje geeft dat het dus wel doorzet, maar ik verwacht er niks meer van :|

Eliana01 vindt dit leuk.
  15. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ja dat scheelt zeker een hoop! Maar mijn God nu ze zo kaars recht zit kan ik ineens niet meer bukken :roflmao: buik zit vollllll.

Ja ik snap het helemaal hoor. Als ik je zou kennen en in de buurt zou wonen had ík der zelfs opgehaald voor een paar uur. Is toch niet te doen zo. Ik hoop dat je met je medicatie even een lekkere nacht kan pakken. Het scheelt wel dat je maandag wel al 38 weken bent, merk dat ze dan toch vaak meer willen doen dan 37 weken.. knuffel en slaap lekker!!!

16. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wat een klooote nacht zeg pff
    Ben nog steeds m'n avondeten aan het opboeren, steeds de hik... hart sloeg enorm over waardoor ik m'n man wakker sloeg/schudde omdat ik paniek had, 2 uur wakker gelegen en nu toch maar uit bed.

Steeds harde buiken en heeeele felle steken in m'n baarmoedermond, hopelijk kan ik later deze ochtend nog een dutje doen, nacht 3 deze week met maar 5 uur slaap

Eliana01 vindt dit leuk.
  17. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Pff dat is ook niet fijn zeg. Wel vanalles gaande dus bij jou. Maar ik ga ook zo slecht op weinig slaap... ellendig.

Ik heb ook 5 uur geslapen.... van 22.30/23.30 en toen begon de hond te kotsen. En toen dat eenmaal over was viel de drinkbeker van dochter uit bed en had ze ‘pijn aan haar billen’. Dus naar beneden op het potje. Natuurlijk klaar wakker. De viel pas om 3 uur weer in slaap, nu weer wakker want een monster kwam haar pakken. :rolleyes: Vriend heeft nachtdienst dus it was me myself and I. Zoontje wel logeren. Ze werd dus om 00.55 wakker, en ik had zo’n zin in de Mac, waar ik sowieso met haar naar toe gereden was als die niet om 01.00u sloot :o::roflmao:

Eliana01 vindt dit leuk.
  18. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    @DCG een beetje kunnen bijslapen vannacht?

19. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Oefff ook een lekker nachtje dus! Was zó gefrustreerd omdat ik echt moe was maar niet meer kon slapen dat ik heel dramatisch ging huilen haha.. m'n arme man :roflmao:

Was om 6 uur er uit gegaan en toen om 7.15 weer terug in bed en toch nog 1 uur 40 geslapen wooohooo

Eliana01 vindt dit leuk.
  20. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Haha heerlijk toch. Dat mag als je bijna tegen t einde loopt. :roflmao::roflmao:

Eliana01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina