Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    :confused::confused:

Volgens mij krijg ik echt vreselijke griep ofzo. Mijn hele lichaam zeurt. Menstruatie pijn, moeie/pijnlijke benen, moe lichaam, diarree. Heb ook het gevoel dat ik ineens vocht vasthoud, hoofdpijn....

Kortom lekker ellendig :|. Kindjes aankleden en naar kdv brengen maar. Ff wat klusjes doen tot de ah komt tussen 10-11 en dan weer slapen.

DCG vindt dit leuk.
  2. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik heb nu namelijk een hele schoonmaak planning voor mijn inleiding zondag. Iedere dag een paar taakjes. Dus baby mag nu niet ineens eerder komen. Dan krijg ik error. :roflmao:

Eliana01 vindt dit leuk.
  3. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Oooo voor jou ook spannend dus! Toevallig ook hè, precies dezelfde tijd! :p
    Dat je nog geen weeen hebt gehad wilt niks zeggen, je kan zelfs van harde buiken al ontsluiting krijgen… (of het zijn onbewust wel weeen, dan zit je helemaal goed!)
    Ben reuze benieuwd joh! En ook benieuwd naar jullie baby hoekje:)

Ik moet straks dus voor intake, we gaan dan dus de opties van inleiden bespreken, maar de vk zei dat er een kansje bestaat dat ze me meteen naar boven stuurt om dus een ballon te plaatsen. Vliezen breken gaat niet aangezien de bmm nog volledig dicht zit en nog een tuutje is ondanks alle weeen…
    Duimen voor ons!!

Eliana01 vindt dit leuk.
  4. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! Lijkt erop alsof je lichaam er helemaal klaar voor is!! Dan kan je je vaag/grieperig gaan voelen en idd die diarree is vaak een voorteken ;)
    Hier vandaag ook al zo raar met wakker worden, vage misselijkheid en ook diarree!!! Weer een stuk slijm verloren daarna, en nu een hele rustige baby met hier en daar een kramp door m’n doos heen en wat harde buiken die weer gevoeliger gaan worden, zul je zien dat we gepland zijn/worden voor inleiding en die kleintjes op het laatste moment toch besluiten om zichzelf aan te dienen!

Eliana01 vindt dit leuk.
  5. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Gek besef trouwens, ik ben dit keer langer zwanger dan ooit! Op deze termijn werd mijn dochter geboren met inleiding…. Ben echt zo benieuwd wanneer de gyn me gaat inleiden :oops:

Mell0408 vindt dit leuk.
  6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    En ja hoor, de weeen zijn weer begonnen :cool:

7. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh men ik krijg de helemaal stress van. Ik houd echt 0 rekening met een natuurlijke bevalling dus krijg t nu op m’n heupen terwijl ik me niet goed voel haha. Ben ff rondje winkels doen wat ik nog moest doen (ik MOET nog nieuwe pannenlappen hebben natuurlijk).

En dan als de ah geweest is maar eens even rustig de bank op om te kijken wat het doet. Spannend hè.

Nou, ik ga duimen dat ze je meteen naar boven sturen! Zal ook wel te maken hebben met hoe druk het is omdat je geen ‘medische’ indicatie hebt momenteel. Ik zou gewoon voor de ingang alle vrouwen wegsturen vandaag!

DCG vindt dit leuk.
  8. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Och jee :o: nou ja. Mss is het juist wel fijn als dat is als je straks naar de gyn moet. Dan kan ze het aan alles zien!

DCG vindt dit leuk.
  9. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Jaaaa spannend hè!! Vooral als je al geen rekening gehouden hebt met een spontane bevalling! Die hoop had ik ook opgegeven, maar momenteel denk ik “dit kan nog weleens vandaag vanzelf toch doorzetten”. Al is die kans natuurlijk klein met die sterke vliezen van mij zoals de vk zegt….
    Die pannenlappen MOET je natuurlijk nog wel hebben! Hup hup vlug alles bestellen :roflmao: wat een wezens zijn we eigenlijk hè, onszelf zo druk maken om totaal andere dingen dan waar we nu mee bezig moeten zijn :roflmao::roflmao:
    Ben wel reuze benieuwd of het bij jou ook spontaan door gaat zetten!! Wel komisch dat we eigenlijk vanaf het begin af aan al een beetje door hetzelfde zijn gegaan (vmk) en redelijk gelijk op gingen met alles :p zal wat zijn als we straks beiden ineens gebroken vliezen hebben :|:roflmao:

10. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh echt hè. Wat erg! En de hadden bij de Hema geen mooie dus nu ben ik onrustig. :roflmao:
    Ohh ik hoop zo voor je dat het door gaat zetten. Was het maar zo makkelijk als zelf een gaatje prikken in die vliezen he :roflmao:

Ja echt hè we lopen zo gelijk op continue, kei leuk. Al hoop ik voor jou dat je vandaag echt aan de beurt bent en voor mij dat ik nog even mijn lijstje af mag werken :roflmao::roflmao:

DCG vindt dit leuk.
  11. Eliana01

Eliana01 Actief lid

27 feb 2021
    145
    95
    28
    Vrouw
    @Mell0408 & @DCG : spannend hoor dames!! :D ik kom elke dag een paar keer kijken of er al iets heeft doorgezet.. hopen dat het niet al te lang meer duurt!! :D

hier nog alles rustig, af en toe een verdwaalde harde buik of voorwee maar verder niks benoemenswaardig.. ben al gewend dat ze hier blijven zitten tot de 40 weken precies :p denk dat het nu ook niet anders zal zijn (maarrrr wie weet!!!)

DCG en Mell0408 vinden dit leuk.
  12. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh dus je hebt nog 2 weken :roflmao:

13. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Geniet van jullie Maxim!!

14. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Ja t is erg vervelend... had t voroge zwangerschap ook, alleen toen kon ik nog wel een paar minuten plat. Moet nu met zwangerschapsyoga ook oefeningen zittend doen ipv liggend.

Peuter wordt vaak 1x wakker, dan heeft hij dorst of moet hij plassen. Dat kan hij nog niet zelf

15. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Hier ook t zelfde hoor!

@Mell0408 en @DCG nou ik hoop dat t doorzet en de pannenlappen binnen zijn :roflmao:
    Spannend hoor!

Ik ben ook nog bezig met laatste regeldingen. Juis is redelijk op orde. Nu bijhouden.
    Gister nog 'eventjes' mij ingeschreven voor een studie doktersassistente. Start na mn verlof. En dan 1 september t STAP budget aanvragen, of alle gegevens aan mn paps geven, dan kan hij t doen voor mij.
    Spannend hoor. Zou eigenlijk een cursus doen en daarna pas de opleiding, maar die bleek niet recht op opvangtoeslag te geven....en tja... ga niet mn zoontje van de opvang halen en vervolgens geen dag vrij hebben om te studeren/stage of evt te werken...

DCG vindt dit leuk.
  16. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Woensdag pas plek voor t plaatsen van een ballon. Nog even geduld dus!:oops:

17. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ah dat is jammer idd. Maar kan je je er wel nog even op voorbereiden dat scheelt wel. Ga je dan met de ballon in naar huis?

18. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ohhhh nog 2 daagjes!

19. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Aah toch jammer dat er nog geen ontsluiting was @ClaireUnderwood

ik lig nu al een half uur aan de ctg :thumup: zometeen de ballon erin en dan nog half uurtje ctg en dan thuis afwachten :D:D:D:D

Flops vindt dit leuk.
  20. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Je weet het nooit natuurlijk, maar uiteraard grote kans dat je dan “gewoon” de 40 weken haalt…
    Wel fijn dat je je verder nog zo goed voelt!

Deel Deze Pagina