Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Haha heerlijk herkenbaar @Flops, behalve dat ik een tikje smetvrees heb dus de ramen en kozijnen zeker elke twee weken gedaan worden, en nu dus bijna dagelijks, gekkenwerk. Blame it on the hormons....

Mijn en ik zijn beide vrij relaxt. Man gaat bijvoorbeeld ook niet mee naar de controles, die doe ik gewoon alleb. Ballonnetje plaatsen woensdag doe ik ook alleen. Laatste bevalling moest ik mij 7 uur melden, man bracht de oudste nog naar t kdv (7:45 gaat kdv open, zkh is 20 minuutjes rijden). Toen heb ik ook gezegd breek maar alvast de vliezen, de baby zal er niet zomaar uitvallen:D. Maar goed, wij zijn een uitzondering hoor getuige alle mannen in de wachtkamer altijd:D.

2. ClaireUnderwood

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Succes @DCG! Ik hoop dat het nu echt doorzet!!

Ik reken zelf op donderdag of vrijdag hoor, woensdag ballon erin, die "moet" 24 uur zitten en eerst nog iets doen voordat donderdag gestart kan worden met een infuus en/of vliezen doorprikken. Dussss. Morgen nog even relaxen!

En heb dus, om te janken, precies deze week. Een fucking aambei hangen. Nondeju. Doet zo vreselijk zeer. Zie meer op tegen die aambei en de dagen na de bevalling dan de bevalling zelf. Wat een ellendige dingen zijn dat zeg. Pffff. Zitten, opstaan, lopen, poepen, alles doet zeeeeeer:cry:. Dus druk aan t smeren met curanol, sprayen met neusspray menthol, morgen even curanol tabletten halen. En duimen dat het ding donderdag flink geslonken is.

Oh en als kers keelpijn en neusverkoudheid. Feestje hoor. Misschien cancel ik die ballon wel als de verkoudheid en aambei doorzet/aanhouden. Zie het helemaal niet zitten zo te bevallen.:(:mad:

3. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh wat toevallig! Haha. Nou dan maar lekker slapen toch

4. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh hier ook hoor. Doe eigenlijk alle controles zelf. Volgens mij is hij alleen in t begin mee geweest toen ik die hematoom had.
    Maar met inleiding gaat hii wel mee. Meer omdat hij het gezellig vindt, het is in het ziekenhuis waar hij werkt dus loopt hij op en neer naar z’n collega’s en slaapt in de piket kamer als daar plek is :roflmao:

5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh nee wat balen zeg.. snap dat je dan twijfelt hoor. Klinkt echt niet fijn idd.

6. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    @DCG de nacht een beetje doorgekomen? Hopelijk (snel) babyknuffelen!

7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Na een toch wel pittige bevalling kan ik dan eindelijk melden dat onze zoon T.onny is geboren :D geboren om 06:18 hij weegt 2924 en is 48cm
    Lachte om 21:00 nog alles weg zo viel het mee en had ik al 4cm en daarna werd het hel die niet wou vlotten :| zelfs persen ging moeizaam dit keer en ik verkrampte overal, in m’n benen, in m’n rug pffff.
    Ben blij dat het erop zit, maar ben oooo zo trots op het resultaat dat heerlijk ligt te slapen ❤️❤️ Ben nog steeds in het ziekenhuis ivm lange nabloeding en nog slap zijn, dus even bijtanken nog….
    Maar jeej ik ben blij dat ik het erop heb zitten!
    Hier eventjes gauw foto en nu even in rustmodus :thumup:
    Bekijk bijlage 733600
    Bekijk bijlage 733602

Spectre, Miracle90, Dafino en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. ClaireUnderwood

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Jaaaaaaaaaaa!!! Hij is er!!
    Wat balen dat het geen fijne bevalling was (nu is er geen één echt een feestje vind ik maar je snapt wat ik bedoel)

Rust goed uit!

9. Eliana01

Eliana01 Actief lid

27 feb 2021
    145
    95
    28
    Vrouw
    Oooooo wat een knappie!!!! Geniet ervan :D !!!!!!

10. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ahhhhh wat geweldig!!! Gefeliciteerd meid!! Wat een knappe kerel. Leuke naam ook! Nu lekker genieten samen. Krijg helemaal kriebels en zin in de bevalling van het zien van je foto’s. Geef je borstvoeding of fles???

11. Bumblebeetje

29 mrt 2022
    78
    85
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd :):):):)

12. Bumblebeetje

29 mrt 2022
    78
    85
    18
    Vrouw
    Eigenlijk moeten we de overzicht lijst hier plaatsen en erbij zetten wie bevallen is :)

Mell0408 vindt dit leuk.
  13. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu @DCG ? Lekker aan het genieten?

Ik heb vandaag de achtertuin gedaan, badkamer gepoetst, alles netjes gemaakt...

Groot onderhoud lichaam gedaan. Morgen ff vragen of ze voortgang wil checken. :p

Ik ben er ineens klaar mee en klaar voor. Kom maar kleine moppie. Mss kan ik morgen vragen of ze me bellen als er eerder plek voor me is dan zondag...

Of mijn bloeddruk moet te hoog zijn, dan zullen ze wel meteen ingrijpen.

14. ClaireUnderwood

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw

Hahaha, dat je bijna "hoopt"dat je bloeddruk iets te hoog is zodat je ingeleid kan worden! Ik had ook zulke gedachtenkronkel bij de vorige twee.

Ik hoop hier nu dat ik nog heel even af mag wachten. Verkoudheid (keelpijn, oorpijn en loopneus voornaamste klachten) is onder controle met paracetamol maar die aambei is echt enorm en zo vreselijk pijnlijk. Kan wel janken. Wil echt niet persen als dat ding nog zo huge is:cry:. Dan wil ik gelijk een ruggenprik samen met de weeënopwekkers. Lekker geen pijn, dat klinkt een stuk beter. Want ik strompel nu alsof ik al tien hechtingen heb zitten.

15. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ahh wat een ellende zeg. Snap echt oprecht dat dat mega vervelend is. Bevallen is al heftig maar helemaal als je dit er ook nog bij hebt zeg.
    Had je hem nog kunnen verzetten?

Ja eigenlijk tot nu toe vond ik het allemaal wel prima maar ben een beetje klaar met iedere dag afwachten, alles bijhouden en dutjes doen als dat kan. :roflmao:

Ik heb ook gewoon zin in de bevalling. :o:

16. ClaireUnderwood

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Ik snap je helemaal hoor, is er iets schoon maken die blagen het de volgende dag weer vies, same voor de wasmand en de koelkast. Zo denk je een voorraadje te hebben, komt er visite langs, shit, kast weer leeg....:roflmao: weer langs de supermarkt!

Mell0408 vindt dit leuk.
  17. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh echt hè. Ik ruim ook alles achter hun kont op momenteel, word onrustig van rotzooi en lege (koel)kast(en). :roflmao:

18. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    @DCG Gefeliciteerd met dat prachtige ventje! :rolleyes:
    Hoop dat je inmiddels je wat beter voelt en naar huis mag! Wel balen dat t laatste stuk van de bevalling zo heftig was!

19. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    He wat vervelend dat je er zo'n last van hebt!
    Hoop dat t iets uitgesteld kan worden, en anders heel veel succes!!

20. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Hier zit ik ook in een opgeruimd, schoon huis. Gister heeft mn moeder nog even geholpen, zo fijn!
    Nu voornamelijk bijhouden, en wat kleine rommelhoekjes uitzoeken/opruimen.

Dus laat die baby maar komen!
    Hij houd zich nog erg rustig, dus dat word vast wel na de 40 weken (zondag)

Mell0408 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina