Ah wat balen meid.. ik snap dat die onzekerheid echt niet fijn is zo.. hopelijk morgen wel plek. Je moet ook nog eens voor iedere dag weer alles regelen met de andere kindjes.
Dat probleem heb ik niet Mn L&E staan op de kast in hun urn.. dus die hoeven geen oppas.. maar de onzekerheid is wel heel erg vervelend, geeeeen idee hoe ik nu m'n dag ga vullen... @ClaireUnderwood wat ga jij doen om de extra tijd door te komen?
Ik mag als alles goed is inderdaad weer naar huis. Dus morgenochtend 10 uur ballon erin en weer naar huis en dan zaterdag weer naar t ziekenhuis om te checken of die ballon iets heeft gedaan qua ontsluiting.
Nog heel veel zalf down under smeren, hahaha en druk met de andere twee kindjes. Dus alsnog weer opruimen, poetsen, eten koken, wasmachine weer gewoon aan, hahaha. Zo'n opname in t ziekenhuis is bijna lekker qua rust, haha!
Oh sorry Flops. Ik haalde even Claire en jou door elkaar heen vanwege de inleidingen die tegelijk lopen. Sorry, sorry sorry.
Hebben jullie dus ook dat je het ene moment heel kalm bent en denkt: dit gaan we gewoon ff doen en het volgende moment: aaaaaaaaah OMG die baby moet er uit, hoe ga ik dit (weer) doen, dit gaat pijn doen, ik wil het niet. Aaaaaah.
Haha ja maar op zich ben ik wel heel kalm. Helemaal omdat het een inleiding is en dan weet je wat meer wat er op je af komt natuurlijk. Maar gisteren op de kraamafdeling hoorde ik een vrouw bevallen en toen dacht ik, oh ja
Hahaahaaa, jaaaa dit. En wat je zegt, morgen dat geschreeuw weer op zo'n afdeling. ik wil zo zo zo zo zo graag een ruggenprik, dat is mijn enige wens. En ik hoor alleen maar dat het heel druk is. Dus ik begin m te knijpen. Andere twee kwamen ook met een ruggenprik en dat is letterlijk en figuurlijk goed bevallen, ik zie alleen maar een horror scenario voor me.
Spannend hoor meiden,met wachten of je vandaag aan de beurt bent of morgen...en dan natuurlijk nog de inleiding zelf! Ik moest vandaag mn STAPbudget aanvragen voor mn opleiding. Rete spannend. Er was na 2 uur nog 9% van t budget over en toen was ik aan de beurt. Dus dat loopt. Dus laat die baby maar komen!
Belt t ziekenhuis net op of ik vandaag ipv morgen kan komen heb ze vriendelijk bedankt. Ga vanavond nog foto’s maken en mijn beste vriendin gaat geboorte fotografie doen, die heeft morgen 2 bruiloften. Wat een timing
Oooo wat spannend @Flops @ClaireUnderwood en @Mell0408 !! Morgen gaat het avonduur dus beginnen!! Ik denk dat het bij jou aan je bloeddruk ligt @Mell0408 dat jij wel moet blijven na de ballon, jij bent dan echt medisch. En wrs ook omdat je zo’n kleine eigenwijze draaikont hebt die misschien wel of misschien weer niet goed ligt. Ik mocht dit keer ook gewoon naar huis met ballon omdat de groei goed was. @Flops ik duim heel hard dat er morgen plek is voor je! En @ClaireUnderwood fijn dat je dan nog even een dagje extra hebt om te smeren! Hopelijk scheelt die ene dag, maar echt serieus, je gaat echt geen extra pijn krijgen door die aambei, de boel rekt allemaal zover op dat je niet eens weet waar je nou pijn hebt omdat heeeeel je onderkant brandt scheelt dat jij voor ruggenprik gaat, zal vast nog wat werken tijdens de persfase… Zet em op dames! Toi toi toi en hopelijk alweer snel de eerste geboorte aankondiging
Gefeliciteerd!! Hield je al steeds in de gaten maar de afgelopen dagen was het er niet van gekomen dus zie het nu pas. Lekker uitrusten en genieten van jullie mooie gezin!
Avond voor de inleiding nog even proberen te ontspannen.. heerlijk dat geluid van het water op het strandje
Oooo dit wordt een spannend weekend! zet em op dames &baby’s !! hier vandaag m’n slijmprop verloren na een mega huis schoonmaak.. morgen controle, ga vragen of ze misschien wilt kijken of er al iets is gebeurd daar beneden qua verweken/ontsluiting
Potverdikkie... moet wéér om 10,00 terugbellen of er dan wel plek is.. dit trek ik niet hoor kan niet elke dag om 5 uur opstaan me helemaal douchen en aankleden enzo om vervolgens te horen te krijgen dat het toch niet doorgaat, dat kan toch niet? T is ook nog eens een echt groot ziekenhuis dus geen klein lokaal ziekenhuis.. pff
Ahh nee wat mega vervelend meid. Gewoon weer niet. Vind ik ook echt niet netjes nee... op gegeven moment krijg jij toch ook gewoon voorrang...
O nee toch?! Wat een domper dat het opnieuw zo gaat Idd niet erg netjes van het ziekenhuis, ik neem aan dat ze jouw situatie ook kennen? Dat zou het nog schandaliger maken dat ze je zo voor niks vroeg laten klaarmaken! Ik ga heel hard duimen dat er straks om 10:00 wel plek is!
Ooo voor jou ook spannend dus! Als je die slijmprop verloren bent dan is er vast iets aan de gang, ben benieuwd! Succes met de controle en hou ons op de hoogte