Dankjewel ❤️ We zijn inmiddels wat gesetteld en beginnen een ritme te vinden. Het is wel aanpoten met 2 onder de 2 hoor Lichamelijk ga ik de goede kant op, nog veel moe en nog last van naweeen, maar wel actief En wat lees ik nou?…. Wat superleuk dat jullie weer een jongetje krijgen ❤️
Zelfde ziekenhuis als waar ik vorig jaar ben bevallen... dus ze kunnen m'n hele dossier zien. Ben er zó klaar mee wil alleen maar huilen
Kan je niet je man laten bellen? Dat hij ze verteld dat je er emotioneel helemaal doorheen zit gezien je voorgeschiedenis en onzekerheid elke dag...
Mennn ik ben zoooo moe ineens. Slaap al nachten zo’n 5-6-7 uur per nacht meestal met onderbreking. Als ik er nu aan denk dat ik me om half 4 moet melden dan denk ik alleen maar, laat me please na ballon plaatsen een goede nacht hebben. Vraag sowieso om medicatie daarvoor.... nouja nu ff wat poetsen / opruimen, dan gaat vriend stofzuigen en dan ga ik samen met dochtertje even op bed van 11-1 en dan rustig douchen en alles inpakken, kinderen en honden wegbrengen. Weet ook wel dat je de bevalling en dagen erna op adrenaline doet maar nu verlang ik vooral naar m’n bed haha..
Mn man is nog emotioneler dan ik, die breekt al bij het idee dat te zeggen.. hoop gewoon op goed nieuws om 10 uur. Misschien vraag ik anders of ze op z'n minst een ballonnetje kunnen plaatsen, das geen gek verzoek toch?
Ahh ergens ook wel logisch. Ik denk oprecht dat sommige dingen van de zijlijn nog lastiger zijn dan wanneer je het zelf moet doorgaan... maar ik zou het zeker aangeven. En ook aangeven dat je niet zonder reden eigenlijk begin deze week al een inleiding had staan..
Zou inderdaad even lekker je emoties laten gaan alsje moet bellen @Flops toch belachelijk steeds dat uitstellen! Dames, succes met de inleidingen!!
Ik vrees dat het 'wel' kan. Mega druk volgens mij, september de maand waarin de meeste baby's geboren worden... en je zal zien, dan is er altijd iemand meer spoed....ondanks je achtergrond, hoe kut ook. Je bent dan net niet medisch genoeg. Ik hoop dat je vandaag nog terecht kan. Ik zit inmiddels in de wachtkamer. Kopje thee erbij. Geen man en kinderen, ik kom bijna tot rust, haha! Keep us posted @Flops, ik denk aan je!
Klinkt bijna als een wellness dagje zo beetje jammer van de pijn die komen gaat, maar iig lekker rustig opgestart zo! Zijn de kindjes wel thuis als je zo weer naar huis gaat?
Ik hoop zelfs voor je dat je al voldoende ontsluiting hebt en die ballon helemaal niet nodig blijkt!!
Hahaha. Ja ik mis de massage! Ja kindjes zijn nu bij oma, die haal ik zo weer op, dus ik hoop dat de ballon niet teveel ongemak gaat geven, wil nog even boodschappen doen.
Ohh held, ik zou dat echt niet meer durven haha ik laat einde van de middag die ballon plaatsen, duik t ziekenhuisbed in met Netflix, eet wat, ga een slaappil vragen en genieten van de rust
Ja hier doen ze dat dus niet...overnachten. "s morgens plaatsen, hup weer naar huis en volgende dag terug!
O Jeeetje dat meen je! :/ hopelijk duurt het niet al te lang! hier lekker rommelig weer. Vanaf 5.10 weeen om de 10 minuten, echt venijnig duurde tot een uur of 10. Inmiddels weer wat rustiger, maar m’n darmen zijn overactief.. wie weet ben ik dit weekend ook aan de beurt! st Jeeetje dat meen je! :/ hopelijk duurt het niet al te lang! hier lekker rommelig weer. Vanaf 5.10 weeen om de 10 minuten, echt venijnig duurde tot een uur of 10. Inmiddels weer wat rustiger, maar m’n darmen zijn overactief.. wie weet ben ik dit weekend ook aan de beurt! strakjes controle flops, foalan , mell0408: alles oké?
Ohh spannend, hopelijk zet het door! Ja hoor. Net ff half uurtje geslapen en scheelt al heel veel. Zo ff eten, douchen, laatste spullen pakken en dan rustig de weg op. Ik heb er zin in haha.