Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Zo, dat is ineens snel gegaan!!! Wat leuk, van harte gefeliciteerd meid! Lekker genieten. :oops::oops:

Eliana01 vindt dit leuk.
  2. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Nou ik ben dus ineens gewoon in slaap gevallen dus thank God dat het even afgezakt was!! Werd net wakker van een verdwaalde wee en heb nu veel hoofdpijn. Maar zo blij ergens dat het iig nog niet doorgezet heeft. Had echt even wát slaap nodig. Hopelijk zo nog paar uurtjes en dan morgenvroeg weer verder kijken. :thumup:

DCG vindt dit leuk.
  3. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Elke 3-5min een flinke wee worden steeds pijnlijker nu op het punt dat ik er echt niet meer doorheen kan praten... ontsluiting om 1 uur was nog steeds 2cm, wel meer verstreken... meer tabletten (jemig wat een weeen krijg je van die zooi!) nu over 15 min nog en dan nog om 5 uur dan heb ik ze 6x gehad.... man slaapt eindelijk even maar ik heb dat opgegeven op dit punt, ga wel verder op adrenaline

Eliana01, DCG en Mell0408 vinden dit leuk.
  4. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Zo dat vlot snel bij jou! Dan zijn het mss toch andere pillen als dat ik toen had. Benieuwd of het voor meer ontsluiting gezorgd heeft voor je. Ga je een ruggenprik vragen als dat mogelijk is?

5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Zo ik heb uiteindelijk nog 2x 2,5 uur geslapen. Toen werd ik wakker gemaakt voor ctg en hebben ze status gechecked. Baarmoedermond is nog niet rijp genoeg om vliezen te breken dus heb nu pilletjes die ik iedere 4 uur krijg. Die had ik bij mijn dochter ook. Vaak slaan die niet meteen aan en kan goed zijn dat ze pas morgenvroeg mijn vliezen kunnen gaan breken. Dus ben nog wel even zoet denk ik! Weeen zijn ook helemaal afgezakt.

Hoe is het bij de rest?

Eliana01 en DCG vinden dit leuk.
  6. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Infuus zit er, vliezen worden hier zo doorgeprikt. Hoofdje zat nog wat hoog dus gynaecoloog komt er even bij tijdens het doorprikken.

Ben zo zo zo zo zo nerveus. In ene. Pfff. D-day vandaag. Weten dat de pijn zo gaat beginnen. Geen zin in. Wel doorgegeven dat de wens voor een ruggenprik heeeeel groot is. Zeker met een verwachte grote baby.
    Zat op 3 cm net. Keep you posted. Hoop ik!

@Flops heb je je meisje al??

Baal je erg @Mell0408, of ben je er oké onder?

7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    @Flops jaaaa die pillen zorgen voor een goede storm :eek: het zou me niks verbazen als je dochter er nu al is…

@Mell0408 jammer dat het nog niet genoeg heeft gedaan… wie weet slaat het dit keer wel vlot aan en mag ook jij vandaag nog knuffelen :rolleyes:

Eliana01 vindt dit leuk.
  8. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ooooo spannend!!!!! Zou idd wel aangeven dat je die ruggenprik zo snel mogelijk wilt, meestal loopt het met de anesthesist flink uit en als je een grote baby krijgt wil je em lijkt me echt wel op tijd erin hebben…
    Zet em op meid!
    Ik blijf in spanning volgen hoor voor zover ik kan :thumup:

Eliana01 vindt dit leuk.
  9. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!
    Geniet van jullie meisje!!

Eliana01 vindt dit leuk.
  10. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Spannend hoor meiden! Ik hoop dat t allemaal soepel verloopt!

Hier ook onrustige nacht.
    Gisteravond last van harde buiken en zere rug. Naast t snipverkouden zijn...
    En vannacht denk wel 20 a 30 keer wakker geworden vanwege korte menstruatiekrampen. Wel veel gedroomd dus zal iets geslapen hebben, maar wel elk kwartier gezien.
    Nu word t iets pittiger. Komt wel vlot steeds met vlagen, maar dan tussen de 25 en 45 sec...
    Dus zo maar lekker douchen, ontbijten en terug naar bed. Moeders wel alvast ingelicht ivm de peuter.
    Wie weet hier van t weekend ook een baby. Of hij gaat mij nog 2 weken zo plagen dat kan ook :eek:

11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Oooo ga jij nou ook al beginnen :roflmao: je gaat mij niet volgen met al dat geplaag hoor :o:
    Wie weet dat het zometeen na het douchen wel flink gaat doorzetten!! Spannend hoor, hou ons op de hoogte!

Eliana01 vindt dit leuk.
  12. ClaireUnderwood

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Naaaaa dames, wat een gillen als 3 september de datum blijkt te zijn waarop er gewoon drie een baby krijgen :eek::D

Eliana01 en Mell0408 vinden dit leuk.
  13. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh wat spannend zeg! Hoop dat hij je niet aan het foppen is! Zo lekker terug naar bed en mss zet het wel door. Spannend!!

Eliana01 vindt dit leuk.
  14. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh mega spannend. Ik herken je gevoel wel. Ene kant wil je dat het doorzet. Andere kant weet je hoeveel pijn het nog gaat doen.... ik krijg daar ook wel beetje zenuwen van. Ik vind vooral dat primen iedere keer zo klote. Maar ik ben er wel rustig onder hoor. Vind het voor nu nog niet erg dat het wat langer duurt.

Eliana01 vindt dit leuk.
  15. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Ja, wie weet wel 4 babies op 3 september.
    Maar hier nog weinig actie. Doet wel meer pijn, maar duren ook heel kort. Slapen lukt niet echt. Douchen was wel even fijn.
    Ga denk maar even wat rommelen en dan later vanmiddag proberen te slapen.
    En @DCG ik hoop t niet :eek: ben al zo'n slechte slaper! Maar heb zelf ook mn moeder 3 weken zitten plagen... ik hoop dat deze jongen wat liever voor zn moeder is o_O

Succes meiden!

Mell0408 en Eliana01 vinden dit leuk.
  16. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hoe is het daar ladies?

Nou ik ga vandaag geen baby meer hebben denk ik haha... net controle gehad en er is nagenoeg niks verandert. Vliezen kunnen nog niet gebroken worden. Nu voor vandaag laatste pilletjes gehad. Als mijn lichaam vanavond of vannacht niet zelf start dan gaan we morgen weer verder kijken. Dan is het of vliezen breken of nog 3x vaginaal inbrengen... :o:

17. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Jammer dat t nog niet veel doet!
    Hier is t ook afgezakt met t slapen. Wel lekker uurtje gepakt. Nu wel echt koppijn van de verkoudheid.
    Nu hopen dat als t weer begint, dat t dan gaat doorzetten!

Mell0408 vindt dit leuk.
  18. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Wat balen dat het nog niet echt wil vlotten…. Deed de ballon zijn werk ook niet of heb je wel al wat ontsluiting? Bij mij gingen ze bij m’n dochter over op tabletjes die ik gewoon moest slikken ipv inbrengen en die deden echt goed zijn werk… denk dat jouw meisje het nog wel prima vind daarbinnen en het rijpen daardoor langer duurt…. Hopelijk mag het snel beginnen!

19. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Balen dat het gezakt is…. Wel even fijn bij kunnen tanken dus, dat is dan wel weer een voordeel.
    Ik duim voor je dat het snel op gang mag komen!

20. ClaireUnderwood

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Ja joehoeee! Hier een mega rappe bevalling! Om 11 uur de eerste echo wee (gevalletje: ik wist weer gelijk hoe t voelde: au!) 11:40 6cm en persweeën (wat een verschrikking is dat zeg) natuurlijk te laat voor een ruggenprik dus ik heb 40 minuten gejammerd van de pijn. 12:22 was meneer er! :eek:

Beau!

Gezond en wel! Ikzelf heb 2 kleine scheurtjes en voel mij best goed. De vermoeidheid begint toe te slaan maar dat is niet heel gek! 15:15 waren we alweer thuis.

Oh en niets groots aan: 3390 gram. Ophef om niets, zoals ik al vermoedde!

Zometeen aan de sushi en dan lekker naar bed! Zijn zusje vinden hem geweldig, nu al niet weg te slaan :oops:

Bumblebeetje, Eliana01, Flops en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina