Passen jullie je eigen broeken weer?? Ik heb vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken om een poging te wagen…. En het past vond de zwangerschapsbroeken nog echt heerlijk zitten, maar de banden begonnen echt van m’n buik te glijden dus vandaar maar geprobeerd. Snel gegaan dit keer, nog geeneens 3 weken! Heerlijk om weer m’n eigen broek aan te kunnen
Fijn dat t een stuk beter gaat en de kleine goed groeit! Lekker dat je kleren passen! Ik draag meestal jurkjes,maar buik is best plat. Geen idee of mn broeken passen... ivm mn litteken draag ik die weinig
Snap ik dat je dan weinig broeken draagt. Lijkt mij idd ook niet fijn zitten met een litteken. Heb je daar nog veel last van dan? Wel wennen hè, dat die bolle buik weer weg is. Ik mis het getrappel soms wel hoor, maar zo’n klein hummeltje op je borst maakt dat gevoel meteen weer minder belangrijk. Soms denk ik echt dat zwanger zijn zo magisch is dat ik gewoon nog een keer wil Zei vandeweek nog tegen m’n man dat ik in de toekomst nog een kleintje erbij wil (als dat ons gegund is) maar aan de andere kant vind ik het zo ook wel prima en zie nog zo’n vervelende bevalling ook niet zitten… maar als ik dat kleine kereltje in zijn ogen kijk dan smelt ik en zou ik er wel 10 van hem willen
Ik weet ook echt nog niet of ik al klaar ben met 2 jongens! Heb geen fantoom schopjes dit keer. Maar bevalling ging nu veel beter, heb t proces echt samen met de kleine gedaan. Litteken blijft zeuren ja. Zwanger had ik er niet zo veel last van, maar merk nu alweer dat ik na een drukke dag precies weer een gespannen band boven en onder t litteken heb. Hebben jullie trouwens al volledig je bekkenbodem onder controle? Merk dat ik tijdens het plassen niet mn plas een moment kan ophouden, en voel vaak wat druk bij mn plasbuis ofzo.... is dat normaal? Als ik m aanspan voel ik ook vooral de achterkant aanspannen, nauwelijks de voorkant. Is nu 2 weken na de bevalling
17-09-2022 22:05 is na inleiding onze zoon Dacen (spreek je bijna uit als Deken) geboren. De kleine was ruim 10 pond en een sterrenkijker bij geboorte maar wel natuurlijk bevallen. Moeders heeft 1,6 liter bloed verloren waardoor we 3 dagen in ziekenhuis moesten blijven. De kleine en moeder maken het nu goed
Van harte gefeliciteerd!! Jeetje dat is behoorlijk wat bloed, en een flinke baby zeg! Dat moet pittig zijn geweest. Fijn dat jullie het nu goed maken
Jeetje wat naar dat je er dan nu toch weer zo’n last van hebt… kunnen ze natuurlijk niets aan doen? Wat betreft de bekkenbodem; ik kan het eigenlijk de hele tijd al goed ophouden, zowel tijdens als na de zwangerschap. Komt misschien ook omdat ik dagelijks oefeningen doe ivm verzakking? Je zou evt eens langs de fysio kunnen en om oefeningen vragen die je bekkenbodem trainen… Echt superfijn dat je deze bevalling heel anders hebt ervaren (is natuurlijk ook heel anders dan een ks) en grappig dat ook jij nu al deze gevoelens hebt. Ik had eigenlijk altijd gedacht na m’n dochter dat we nog niet compleet waren en er nog eentje bij moest komen om het gevoel compleet te maken, maar inmiddels kriebelt het gewoon alweer om er nog een keer voor te gaan! Maar sowieso niet meer met zo’n klein leeftijdsverschil, het vergt echt wel veel van me om 2 kleintjes tevreden te houden… dus wie weet in de toekomst, en wie weet blijft het bij 3, de tijd zal het leren
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuke naam!! En wat een flinke kerel zeg! Dat zal vast een pittige bevalling geweest zijn en wat schrikken zoveel bloedverlies! Gelukkig gaat alles nu goed en kunnen jullie lekker gaan genieten van jullie mannetje ❤️
Volgens mij zijn nu alle “actieve” leden van ons clubje bevallen toch?? Bizar hoe snel de tijd is gegaan met jullie!! Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we allemaal onze testen deelden met elkaar en uitleefden naar de eerste echo’s! Wil jullie allemaal in elk geval eventjes oprecht bedanken voor al jullie medeleven en voor de gezellige tijd die we samen gedeeld hebben ❤️ Het gaat hier vast en zeker rustiger worden aangezien iedereen lekker druk aan het genieten is, maar dan heb ik het in elk geval alvast gezegd
Zo, dat is een heel pittige bevalling joh, pfff! Wat naar! Hoe kijken jullie er nu op terug? Komen jullie al enigzins op krachten? En tien pond? Hoe kunnen ze dat gemist hebben zeg??
Dag lieverd (is het heel suf als ik een tikje emotioneel werd van je berichtje) het is zo cliché maar mensen wat vliegt de tijd. Vorig jaar rond deze tijd nog midden in een miskraam met bloedingen, positief blijvende testen ipv aflopende en nu gewoon een newborn. Hoe dan? Negen maanden lang een kleintje gedragen, gebaard en nu alsof het altijd zo heeft moeten zijn. Ik was zo bang voor een jongetje (nu kan ik het wel hardop zeggen) hoe moest ik dat doen na twee meiden, hoe kon ik van hem houden net zoals van mijn meisjes? Maar echt, mijn hart stroomt over, janken van geluk. Hou zoveel van dit ventje, ik wil er nog één. Gaan we niet doen, we zijn compleet. Wij gaan de wereld in met zijn 5jes. We hebben er zin in. Dank je wel lieve dames, alle goeds en ik zal hier af en toe zeker nog even spieken voor updates Alles geluk, liefde maar vooral gezondheid toegewenst laat ze maar groeien, die nu nog guppies!
Het is inderdaad voorbij gevlogen! En toch opeens een heel mensenleventje erbij Inderdaad iedereen bedankt voor het meelezen, meepraten etc. Toch fijn om alles te delen, en ook zelf mee te leven met jullie zwangerschappen!
Met de trauma team (na de bevalling 10 man op de kamer vanwege bloeding) en 4x verkeerd prikken met de ruggenprik was het wel allemaal schrikken. Nu veel last van de bekken en uitgezakte baarmoeder mond. Dag bij dag gaat het beter maar nog een lange weg te gaan. Niemand had verwacht dat de "kleine" zo groot zou zijn.
Jeetje, dat klinkt behoorlijk naar allemaal Hopelijk kunnen jullie in elk geval wel volop genieten van die “kleine”… Ik wens jullie een spoedig herstel en blijf vooral praten om dit te verwerken allemaal.
Ik werd ook een tikkie emotioneel van dit berichtje de kraamtranen zijn volgens mij nog volop aanwezig Echt gewoon niet normaal hè, hoeveel er in zo’n jaar gebeurd is! En dat janken van geluk, herkenbaar Ik vind het ontzettend jammer dat het hier nu rustiger is, maar heb echt met heel veel plezier jullie verhalen gelezen en meegepraat! Hoop dat de andere dames toch ook nog een klein beetje actief blijven hier met updates rondom de beebjes Even korte update van mij; Donderdag afspraak met de kinderarts gehad. T.onny heeft al daaaagen niet meer gespuugd! Dus medicatie is voorlopig niet nodig mochten de klachten terugkomen of dat we merken dat hij pijn heeft (verborgen reflux) dan moeten we naar de poli bellen voor een nieuwe afspraak, dus we blijven onder controle als het nodig is! wel is hij sinds woensdagavond snotverkouden, dus meteen met de kinderarts besproken, aangezien hij de nachtvoeding zo benauwd was dat hij die keer wel gespuugd had. We moeten voor elke voeding neusdruppels blijven geven en als het niet voldoende helpt via de huisarts xylometazoline vragen, kinderarts heeft alles in het dossier gezet dus huisarts is dan ook al op de hoogte. Tot nu toe wordt het echt niet minder, arm mannetje moet regelmatig zijn neus leeggezogen, wat ik liever zo min mogelijk doe ivm prikkelen van snotaanmaak.. Verder drinkt hij nu 80cc leeg en weegt inmiddels 3,5kg sommige pakjes maat 44 past nog, maar hij draagt nu vaker 50 (is wel aan de ruime kant) Hij is ontzettend lief en tevreden en huilt af en toe door een krampje, en nu dan ook soms door het snot wat hij niet wegkrijgt. Morgen alweer 4 weken oud, de tijd vliegt echt voorbij!
Ohh dames! Heb jullie verwaarloosd! Kreeg geen meldingen meer.... Ahh wat lief meiden. Wil jullie ook bedanken! En het was idd een enotioneel jaar. Een jaar geleden nog tranen omdat mijn partner geen derde wou. Toen in november miskraam en kijk ons nou. Heel fijn om met jullie alles te delen. Vind het ook leuk om nog te blijven kletsen hoor!!! En @DCG fijn dat hij bijna niet meer spuugt! Hier ook bijna niet meer gelukkig!!
Ik kwam weer even spieken lieve dames, geniet van jullie mooie kleintjes!! Ik wens iedereen heel veel geluk en gezondheid!!! Laten we allemaal extraaa genieten van onze mini’s, voor we het weten zijn ze alweer groot veel liefs! E.
Nou groeien doet meneer hier zeker! Vorige week woog hij 3880g (geboortegewicht 3620) en een week later 4345 gram ik geef weer slagroom @Bumblebeetje heftig zeg! En dat je kleintje zo groot al was!
Hoe gaat het met de mama’s en de beebjes?? Hier een poosje afwezig geweest, toch best druk met 2 kleintjes waarbij ik mezelf soms nog weleens voorbij loop…. Daarnaast ben ik nu 13 dagen na Corona besmetting en nog steeds niet goed opgeknapt. Na mij volgde m’n dochter en man, dochter sinds eergisteren flink aan het hoesten door Corona nadat ze 2 dagen opgeknapt leek (bijna 40 graden koorts) Kleine T. word bijna elke dag getest omdat zijn verkoudheid alleen maar erger wordt ipv minder, maar tot nu toe blijft hij negatief. We zijn besmet op m’n dochter’s verjaardag nota bene Verder gaat het wel z’n gangetje, T groeit goed (4,45kg) en het spugen is eigenlijk wel zo goed als over, komt zeer zelden een keertje voor dat er een paar flinke golven terugkomen. Hij krijgt om 22:30 meestal de laatste voeding en komt dan pas tussen 6:00 en 6:30 weer voor een voeding en slaapt daarna weer lekker verder dus absoluut geen klagen hij huilt alleen maar als hij honger heeft of moe is, en s’avonds door de krampjes waar hij elke avond om dezelfde tijd last van heeft, maar dan is het gewoon even lekker knuffelen en daarna een lekker badje om vervolgens voeding te krijgen en lekker de nacht doorslapen