Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ach gossie wat sneu dat alle kindjes ziek waren en Sofie zelfs nog naar de ehbo moest :( gaat het inmiddels beter nu?
    Idd met zoveel aan je hoofd ziet de wereld er echt even anders uit, ook jij zal vast aan het idee gaan wennen, vooral als je dalijk die bewegingen in je buik voelt :rolleyes:
    Fijn dat in elk geval je vriend al zo gewend is eraan :thumup:

Hier gaat z’n gangetje! Tonny slaapt nu sinds vrijdagavond ook de nachten in zijn eigen bedje. Vond ik emotioneel best zwaar, zat met tranen in m’n ogen omdat de wieg leeg was :oops:
    Maar hij doet het super in zijn eigen kamer, slaapt zoals gewoonlijk tot een uurtje of 7 door! Dinsdag weer naar het cb met hem, ben benieuwd hoe hij gegroeid is, hij draagt inmiddels maatje 62 en is echt een “tonneke rond” zoals ik em vaak noem :roflmao:
    In tegenstelling tot de oudste 2 heeft hij gewoon echt een bol koppie en spekrolletjes haha echt zoooo anders dan een dysmatuur :|
    Bekijk bijlage 743596
    Verder zijn we al aan het oefenen met fruithapje, eerste keer begon hij na 4 hapjes te kokhalzen, maar inmiddels is meneer ongeduldig en druk aan het roepen en lachen tijdens het fruit :) wordt zelfs boos als hij niks meer krijgt haha (moeten natuurlijk langzaam opbouwen ivm zijn buikpijn)
    En we hebben vorige week kunnen filmen dat hij aan het schaterlachen bleef! Echt zoooo lief!

2. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Haha spekkies vallen wel mee toch? Hij is wel super schattig

hier inmiddels maat 68 en van noppies is zelfs dat te klein :eek:
    66cm en iets van 7.3 kilo geloof ik lekkere bolle wangen heeeeerlijk

DCG vindt dit leuk.
  3. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Haha zo met kleren aan lijkt het idd mee te vallen, maar owee als de kleren uit zijn :roflmao: en voor mij lijkt het al gauw “dik” omdat ik dysmature, magere kindjes gewend ben :oops:

ooo je meisje is ook lekker gegroeid!! Begin toch wel nieuwsgierig te worden hoor naar die bolle wangetjes :rolleyes:

4. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    He dames! Tijdje niet langs geweest!

Jeetje, dat lijkt mij toch ook wel even een rollercoaster, dat jullie in het begin nog niet wisten of jullie het wilde houden! Maar gefeliciteerd!

Lijkt mij erg lastig zo geen anticonceptie kunnen gebruiken @DCG
    Ook geen latexvrije? Dat is hier ook de enige optie. Niet dat we het echt al nodig hebben. Laatst 1x geprobeerd, maar mijn litteken is nog te pijnlijk en loopt helemaal diep naar binnen toe.

Heerlijk om al die foto's te zien, wat worden het al grote baby's he?

Hier afgelopen tijd erg druk geweest met twee kindjes, en de start van mijn opleiding, naast mijn herstel. En ook veel last van duizelingen afgelopen maand. Ik denk dat het gerelateerd is aan de hormonen die vrijkomen bij de borstvoeding. Al had ik daar bij de oudste helemaal geen last van en die heb ik ruim 2 jaar gevoed.
    Maar begin nu een beetje in een ritme te komen!
    J gaat nu ook 1x per week naar de opvang, wat langzaamaan goed gaat. Hij is geen echte flesweigeraar, maar hij drinkt gewoon maar heel weinig uit de fles. Een enkele keer heeft hij wel echt dorst.
    Hij groeit als kool, ik schat dat hij inmiddels bijna de 8kilo aan tikt, en maatje 68 wordt steeds krapper! Een lekkere dikzak haha!
    De krampjes zijn gelukkig inmiddels ook onder controle met wat probiotica, hij had er erg last van!
    En het is verder een heerlijk ventje! Slaapt 's nachts echt super goed, wordt heel rustig wakker, ipv keihard huilen. Dan even een slokje en 20 minuten later slaap ik weer.
    Overdag slaapt hij wel veel op mij, al gaat t ook steeds beter met naar bed brengen.

Zijn jullie fysiek al een beetje herstelt?
    Het valt mij nog tegen hoe lang het duurt, maar had ook een subtotaal ruptuur. Op de bank hangen, flink stuk lopen of korte momenten paardrijden doen nog erg pijn downunder en in mn bekken. Maar elke weer zie ik wat vooruitgang. Komt vast goed!
    En ondertussen geniet ik zo van ons ventje!
    Hij houdt erg van gedragen worden, al ben ik wel blij dat hij de laatste maand ook zoet in de box kan spelen. Maakt het studeren toch wat makkelijker!
    Nog even een foto van onze heerlijke hangkonijn :rolleyes:
    20230119_133300 (2).jpg

Flops vindt dit leuk.
  5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Leuk om van je te horen! Jeetje, wat een flinkerd haha. Lekker hoor! Sofie zal nu denk ik ongeveer 6,5 kilo zijn en wil van de week even maatje 68 gaan pakken voor der.

Fijn dat het goed met hem gaat ook nu met de probiotica, wat naar hè die krampjes?

Jeetje zeg, je hebt het wel echt te pakken met je herstel. Komt inderdaad echt door de schade van de bevalling ben ik bang. Wel fijn dat je steeds verbetering voelt. Ik voelde me na een week alweer redelijk de oude maar ik had ook zo goed als geen schade. Ik weet van de eerste hoe intens het is als je niks kan omdat alles beneden pijn doet. Sterkte!

Je klinkt trouwens echt als een heel positief persoon!

Ja het was en is nog steeds een rollercoaster. Inmiddels twee goede echo’s gehad en nu ruim 8 weken. Ik kan er maar niet aan wennen. Komt mss ook doordat ik deze maand heel veel werk en kindjes ziek waren. Kon alleen maar huilen. Het heeft tijd nodig denk ik. Mijn partner is wel helemaal om dus dat scheelt.

Als ik namelijk denk aan een newborn word ik nog niet een klein beetje enthousiast, maar ik denk ook echt dat dat komt omdat Sofie natuurlijk nog echt een baby is. Ik ken mezelf en ik weet dat ook dit weer goed komt. Ben altijd heel positief van mezelf maar wil ook eerlijk zijn in mijn gevoel.

Dus ik geef het de tijd. Volgende maand stuk minder werken dus dan ga ik even de tijd nemen om er aan te wennen ofzo..

6. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Ja lijkt mij ook echt wel heel raar als je nog een baby hebt. Wel fijn dat je minder werkt deze maand en je partner wel helemaal gewend is!

Fijn ook dat je al goed herstelt bent!

Deel Deze Pagina