O dat is echt vervelend dat je nu al hebt moeten overgeven hopelijk is het allemaal van korte duur en kun je weer volop genieten van het zwanger zijn.
Aan de vroegtijdige weeen kunnen ze helaas niets doen, dat is echt afwachten tot het begint en dan ingrijpen met weeenremmers en alvast longrijping toedienen. Zal een godsgeschenk zijn als het dit keer niet gebeurt Maar goed, zover is het nog lang niet
Haha misschien komt t door een Chinese kalender? Hier in de familie bijna alleen maar jongetjes (9 tegenover 4 meisjes (waaronder 2 **)) Chinese kalender zegt bij mij trouwens meisje
Hè wat leuk dat je er bent! Welkom en heel veel succes, gewoon bellen trouwens hoor! Ik heb besloten dat ik gewoon weer gezellig meeklets hoor. Mijn banner ook weer teruggezet. Ik heb dus echt 0 bloedverlies gehad vandaag en echt mega het gevoel dat mijn buik aan het groeien is. Als mijn test morgen net zo donker of donkerder is, ga ik ervan uit dat die bloedstolsels van gisterenochtend gewoon echt een hematoom waren. Positief blijven... Mijn partner vind dat lastiger, die bekijkt het juist negatief zodat hij niet weer een teleurstelling krijgt.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 september Hakunapatata - 34 jaar - 3e kindje Lien84 - 37 jaar - 5e kindje Sfitje- 35 jaar- 3e kindje 2 september Milanatje - 33 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Madeliefje94 - 27 jaar - 3e kindje 5 september Saar2022 - 33 jaar - 2e kindje Bittersweetsymphony 31 jaar - 2e kindje 6 september SweetBlossom - 36 jaar - 1e kindje MissX - 35 jaar - 4e kindje 7 september Maja88 - 33 jaar - 3e kindje Snoepperzikje - 21 jaar - 2e kindje Goldband - 36 jaar - 1e kindje Aufien- 28jaar- 2e kindje 8 september Jssiccaaa - 24 jaar - 1e kindje 9 september 10 september 11 september Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje 12 september DCG - 34 jaar - 3e kindje Eliana01 - 33 jaar - 3e kindje 13 september 14 september LunaKyra - 33 jaar - 1e kindje 15 september Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje Dburg - 25 jaar - 2e kindje 17 September Flops - 26 jaar - 2e zwangerschap ** ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 11 januari -Sfitje- vroege echo ziekenhuis 12 januari - hakunapatata - echo verloskundige 13 januari - hakunapatata - echo ivf kliniek 13 januari - Snoepperzikje - controle echo gynaecoloog 13 januari - Mell0408 - echo ivm bloedverlies 15 januari - Aufien - eerste echo 17 januari - Snoepperzikje - intake & echo verloskundige 17 januari - madeliefje94 - eerste echo verloskundige 18 januari - Mell0408 - vroege echo 18 januari - Bittersweetsymphony intake VK 18 januari - Flops - vitaliteitsecho 19 januari - Goldband - vroege echo ziekenhuis 19 januari - Bittersweetsymphony vroege echo VK 21 januari - Milanatje - echo verloskundige 22 januari - DCG - vroege pretecho 26 januari - Maja88 - echo verloskundige 26 januari - MissX - intake en Echo 27 januari - LunaKyra echo 7 weken 27 januari - Dburg echo 7 weken 31 januari - DCG - vitaliteitsecho vk 1 februari - Mell0408 - echo en intake 2 februari - Miracle90 - intake en echo 3 februari - Flops - Intake VK 9 februari - Eliana01 - vroege echo 22 februari - Eliana01 - intake en echo 22 februari - Mell0408 - termijnecho
Gezellig, en snap de zelfbescherming. Onbewust ben ik daar ook heel erg mee bezig. Maar zolang de test positief is, geen bloedingen meer ben je toch echt zwanger. Het is wachten tot de eerste echo. Wanneer mag jij?
Eigenlijk dinsdag 18 januari maar nu aankomende donderdag (13 januari). Ze heeft die andere ook gewoon laten staan omdat ze, als het goed zit, niet perse verwacht dat er donderdag al een hartje is. Dus me dan liever de 18e weer zien.
Ah dat is best snel! Klein weekje wachten. Wat fijn dat je eerder terecht mocht. Heb mijn verloskundige ook aangeschreven. Ik heb een nieuw praktijk gezocht dus mij benieuwen hoe ze me bevallen (letterlijk)
Dat is snel al! Ik heb ook volgende week donderdag een echo, haha. Wel heel fijn dat je geen bloedverlies meer hebt!
O ja je zat mss nog net niet in deze groep. Ik heb gisterenochtend ineens heel veel bloedstolsels verloren. Zonder buikpijn en of aankondiging. Bloedverlies was alleen beetje daarna en liep al snel af tot niks meer... kwaaltjes hetzelfde en zwangerschapstesten lopen zelfs op. Vk denkt zelf aan een bloedpropje of hematoom. Dat zou verklaarbaar kunnen zijn doordat ik de avond daarvoor echt super veel dozen naar boven heb gesjouwd. Nouja ik was er gisterenochtend dus echt van overtuigd dat het een miskraam was. Nu niet zo meer, omdat ik me gewoon weer normaal voel en de hele dag geen bloed gehad heb. Gewoon weer normale afscheiding. Zo vreemd. Nouja even paar dagen nog op tanden bijten en dan weten we meer.
@Mell0408 : hopen dat alles goed zit!! Gelukkig hoef je niet heel lang te wachten wat grappig allemaal dochters! Ik heb inderdaad zelf ook al een dochter (en een zoontje). Ik denk dat het weer een meisje wordt! (net even gekeken bij de Chinese kalender, die voorspelt hetzelfde ik ben benieuwd!! ) wat grappig om te lezen dat meerdere dames al een ander smaakpatroon hebben, ik dacht dat ik me toch een beetje aanstelde met mijn ‘avondtrek’ en afkeer van vlees.. ik eet de laatste dagen echt veel soep, vega.. vandaag een stukje zalm gegeten (ga proberen dit 2x per week te doen, omdat ik die ellendig grote visolie capsules met geen mogelijkheid door m’n keel krijg) Iemand ook (nu al) last in de nacht van allerlei kwaaltjes? Zure maag, tintelingen in benen, moeite met in slaap vallen
Grappig hè! Tellen jullie wel 1 jaar bij je eigen leeftijd op? (Chinese telling is namelijk anders) Bij mij geeft ie jongen aan, ben benieuwd, want manlief heeft een 6e zintuig wat betreft geslachtsbepalingen hahaha en die is overtuigd van een meid
@Mell0408 wat fijn dat je hier weer mee blijft kletsen!!! Laat het maar snel volgende week zijn en dat je een supermooie echo hebt!! Aftellen maar! Ik heb er een heel goed gevoel bij hoor
Ik heb ook een zoon en een dochter meer konden we ons eigenlijk ook niet wensen! Toch hartstikke blij met het cadeautje dat onderweg is!! Ben benieuwd of de kalender gelijk gaat krijgen! Hier wel 2x uitgekomen, dus toeval of gewoon het lot, geen idee…. S’nachts heb ik nergens last van hoor, zodra ik mijn bed aanraak ben ik vertrokken
jaaa, of het nou de eerste of derde is het blijft speciaal! Hier ook twee keer uitgekomen en mijn gevoel zegt een meisje, we gaan het zien het duurt nog wel eventjes .. heerlijk! Ik zit nu nog in de vakantie modus, ik ben heeel benieuwd volgende week als ik weer in het werk-school ritme kom, hoe ik me dan zal voelen ..