Bij mij gaf ie bij mijn dochter aan dat het een jongen zou worden, nu een meisje. Met mijn dochter was ik er van overtuigd dat het een jongen zou zijn, maar nu ben ik ervan overtuigd dat het een meisje zal zijn, dus wie weet
Schrok je je niet helemaal wild, poeh! Maar wat gek inderdaad, ook zo zonder aankondiging! Ik ga duimen voor een goede echo!
Ik schrok me echt dood ja! Ik wist ook zeker dat het over was. Nouja. Beetje hopen dat dat niet zo is. Zo weer even een testje proberen. Ik merk dat ik vanwege de onzekerheid een beetje voorzichtig ben met meepraten over kwaaltjes enzo Maar ik heb gewoon over het algemeen weinig eetlust. Helemaal met avondeten idd... en ik denk dus al vanaf het begin een jongen, maar ons maakt het idd ook echt niet uit
Ja vanmorgen! Twijfelde even om te posten want wil jullie er ook niet mee vermoeien haha. Maar weer een duidelijkere dan gisteren.
Vermoeien doe je ons niet hoor! Vind het leuk/fijn om te zien hoe het bij anderen gaat!! En heuhhhh eeen dye stealer!
Dat doe je ons zeker niet hoor! Jaaaa hij is weer duidelijker lijkt mij dat hcg snel afneemt als het mis is toch.
Nog een weekje of 10 en dan weten we het ik kijk er nu al erg naar uit! Haha, zal vast weer even wennen worden om uit die vakantiemodus te komen, maar gelukkig wen je vaak snel weer aan het dagelijks ritme
Lekker blijven posten hoor!!! Hier worden wij ook vrolijk van Wat superfijn dat je testen mooi blijven oplopen, dit zit wel goed meid ❤️
Waar ik gister zo ongerust was omdat alle kwaaltjes waren verdwenen ben ik vandaag echt mega misselijk! Zoonlief kwam om 7:30 ontbijt en koffie op bed brengen (heel lief bedoeld) maar ik moest het meteen weg gaan gooien, ik kon de geur niet verdragen!! Meteen in paniek natuurlijk omdat ik een spuug fobie heb
Zit het al de hele ochtend weg te “zuchten”… Zometeen maar proberen wat te eten in de hoop dat het wat zakt.
Ik ben zo blij dat je tests zo mooi oplopen! Het begint er toch meer en meer op te lijken dat het "gewoon" een bloedprop was en dat het kindje nog aan het groeien is! Fingers crossed!
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 7 kilo verloren door de hoeveelheid overgeven. Bij de tweede zwangerschap kwam ik in de eerste 8 weken 2 kilo aan door het eten van crackers tegen de misselijkheid, veel minder overgegeven. Nu, geen misselijkheid. Af en toe een vlaagje dat ik denk: oh... word ik nou misselijk? Maar nee... nergens last van. Wel werd ik vanmorgen wakker en m'n borsten voelden ineens een stuk groter. Boomchiccawawa
Haha bizar hè, dat dat zomaar kan. Ik heb best grote borsten maar naar 2 zwangerschappen had de zwaartekracht zijn werk wel gedaan. Nou ze zijn weer gevuld
Oei, dat is echt veel gewicht! Fijn dat de 2e zwangerschap beter ging! En nu zelfs nog beter dus hopelijk blijft het gewoon lekker weg deze keer! En die borsten, haha dat is nou weer de leukere kwaal van het zwanger zijn hè
14 DPO dus vandaag precies 4 weken Nog 2 dagen ofzo testen en dan echt afkicken voor ik me druk ga maken om niks super misselijk vandaag, broek lijkt strak te zitten en super koud gevoel, nog 10 dagen tot de echoooo
Oefff hier ook zoveel kwijt met m'n vorige zwangerschap! Begon op 68,6, dipte tot 62,3 toen weer "aangekomen" tot 65,0 maar na de bevalling dag later woog ik nog maar 60,3, nu na 8 maanden weer terug op 65/66 kilo en moet echt m'n best doen om dat zo te houden