Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Kei nette testen! Mijn broeken zitten ook al niet fijn meer hoor. Denk dat ik gewoon die zwangerschapsbroeken weer ga pakken hoor. Waarom zou ik mezelf kwellen :o:

Eliana01, Maja88 en DCG vinden dit leuk.
  2. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Je clearblue is ook al donkerder van steep, dus ik denk dat je net op het randje zit van 1-2 en 2-3.
    Ziet er goed uit hoor!
    Aftellen maar :)

3. Bittersweetsymphony

Bittersweetsymphony Actief lid

5 jan 2022
    272
    252
    63
    Vrouw
    Oh wat naar een spuugfobie in combi met zwanger zijn.

Ik ben ook met vlagen misselijk en mijn darmen zijn echt giga van slag

DCG vindt dit leuk.
  4. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Dacht ik ook! CB was van gister, morgen even testen en dan zegt ie wel 2-3 hoop ik :) wel bij ieder gek nat gevoel of kramp naar de wc om te checken of ik niet bloed, zenuwslopend dit

ik durf niet zo goed, heb zelfs 1 van m'n 2 zw broeken weggegooid... had m 2x aan gehad, 1x kreeg ik een enorme bloeding (echt in een keer doorlopend tot m'n enkels), de keer daarna begon de bevalling... ik houd het voor nu op pyjama broeken thuis

DCG vindt dit leuk.
  5. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Oei ook al zoveel afgevallen!
    Heb je nog best lang over gedaan om weer op je eigen gewicht te komen… gek hè, dat sommigen zoveel moeite moeten doen om niet teveel aan te komen en anderen juist weer moeite moeten doen om wel aan te komen.

6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ja en ik wist dat ik misselijk zou worden door de zwangerschap, vanmorgen dacht ik echt “waarom ben ik er aan begonnen?!”
    Misselijk zijn is echt drama hier, door de paniek die erbij komt kijken voel ik me alleen maar rotter. Heb dit al vanaf kinds af aan en weet dus niet beter dan dat paniek en angst “normaal” is bij misselijkheid. Maar zal blij zijn als het weer voorbij is pfffff :cool:

Mell0408 en Flops vinden dit leuk.
  7. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Mn zus is precies omgekeerd inderdaad, die hoeft er maar naar te kijken..: denk dat ik zelf aandelen moet nemen in mayonaise inmiddels, en ijs.. want dat is alles wat een beetje lijkt te helpen

Nu dus al de hele dag asociaal veel (wel gevarieerd en meeste gezond) aan het eten om te zorgen dat ik niet weer ga afvallen, en anders vragen om van die nutridrink dingen. M'n dochters waren ook onder de groeilijnen dus wil dat graag voorkomen

DCG vindt dit leuk.
  8. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ff lekker zweverig, maar heb je al etherische oliën geprobeerd om rustig te worden op zo'n moment?

DCG vindt dit leuk.
  9. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Dan is het idd slim om zo gevarieerd mogelijk te eten en idd aanvullen met ijs, lekker :)
    Die bijvoeding is idd een goede optie, krijg je die wel makkelijk weg???

10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Nee nog nooit geprobeerd, het gevoel dat ik krijg bij misselijkheid neemt gewoon de overhand, wel probeer ik meteen het misselijke te verminderen met omeprazol, dat wil nog weleens helpen. En ik heb van die seabands, die verlichten het ook wel wat.

11. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Omg dit klinkt echt als luxe haha. Ik ben er bij beide ongeveer 25 aangekomen maar ben al niet de dunste haha

DCG vindt dit leuk.
  12. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Dat denk ik ook idd dat ie dan echt wel 2-3 gaat aangeven! Al kunnen die testen je soms behoorlijk onzeker maken, het is echt maar een indicatie en als je precies op dat randje schommelt kan die weer juist net het niet te verwachten resultaat aangeven…

13. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Haha wij vallen dus precies in de tegenovergestelde categorie :roflmao::roflmao:
    Ik ben altijd vlak na bevalling slanker dan van tevoren, alleen de kilo’s sluipen er met gemak weer aan :|

14. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ps ik begrijp ook heel goed dat het lastig is als je teveel afvalt hoor, begrijp me niet verkeerd. Dat is ook gewoon echt niet fijn. Ik kan me er alleen gewoon niks bij voorstellen omdat ik eerder veel te veel aankom o_O

15. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh heerlijk. Nee hier is dat idd zeker niet zo.

Ik heb bij mijn 2 andere kindjes trouwens flesvoeding gegeven omdat het bij mijn eerste niet lukte omdat het teveel pijn deed. Nu wil ik het eigenlijk wel gaan proberen!

DCG vindt dit leuk.
  16. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    O dat geeft toch ook helemaal niet :) je probeert toch sowieso het beste voor je kindje te doen.
    Zou mooi zijn als het dit keer lukt! En zo niet, dan heb je het in elk geval toch geprobeerd.
    Ik ga ook sowieso voor flesvoeding hoor, na mijn zoontje heb ik siliconen laten zetten omdat ik theezakjes had overgehouden :roflmao: en sindsdien kan ik ook echt niks aan mijn tepels verdragen….
    Bij mijn zoon ook gewoon flesvoeding hoor, ik zag het voeden op verzoek en de clusterdagen niet zo zitten…

Mell0408 vindt dit leuk.
  17. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Geen idee, nog nooit gekregen ondanks mijn gezeur dat ik écht teveel aan het afvallen was

snap ik hoor! Beide is vervelend, als je gewoonnnormaal eet wil je beide kanten op dat je een normaal gewicht kan verwachten

DCG vindt dit leuk.
  18. dburg282

dburg282 Actief lid

12 nov 2021
    169
    243
    43
    Vrouw
    oooh zo herkenbaar die spuugfobie (emetofobie). Was nog wel een dingetje toen ik HG kreeg bij mijn dochtertje. Gelukkig ben ik niet de enige :oops: het was op een gegeven moment zo erg dat ik geen verre reizen durfde te maken omdat ik bang was dat iemand ziek zou worden in het vliegtuig. :|

DCG vindt dit leuk.
  19. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Wat fijn om iemand te hebben die het ook kent! Ik dacht namelijk ook altijd dat ik de enigste was met die angsten!
    Heb je het wel vol kunnen houden met die HG?? Lijkt me echt een verschrikkelijke ervaring als je al zo’n angst hebt.
    Kreeg je goedwerkende medicatie??
    En idd wat je zegt, als iemand anders ziek is kan ik ook echt niet geven!!! Van mijn kinderen en de hondjes kan ik het nog net opruimen zonder zelf te hoeven spugen maar kokhals me een ongeluk!

20. Miracle90

Miracle90 Actief lid

11 nov 2021
    142
    189
    43
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes dus begon een beetje te twijfelen. Dinsdag voor het laatst getest (CB 1-2 weken) nu dus weer getest en echt super zwanger geloof ik haha.

Bijgevoegde bestanden:

Bittersweetsymphony, Maja88, MIss X en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina