Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Dat snap ik, maar als het wel hook effect is... proberen te verdunnen met wat water dan :) maar als je nog 1 test hebt.. lastig

DCG vindt dit leuk.
  2. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    145
    82
    28
    Vrouw
    Helaas niet.. We hebben alleen invloed op hoe we er mee omgaan, maar het is gewoon moeilijk en zenuwslopend. Mocht je echt ongerust worden, kan je altijd nog overleggen met de verloskundige.

DCG vindt dit leuk.
  3. Bittersweetsymphony

Bittersweetsymphony Actief lid

5 jan 2022
    272
    252
    63
    Vrouw
    In vla? Dit deed ik vroeger met vitamine pillen

Snoepperzikje en DCG vinden dit leuk.
  4. Bittersweetsymphony

5 jan 2022
    272
    252
    63
    Vrouw
    Ik zie toch echt een knaller

DCG vindt dit leuk.
  5. Bittersweetsymphony

5 jan 2022
    272
    252
    63
    Vrouw
    Ik had met 5 weken 5400...

DCG vindt dit leuk.
  6. Bittersweetsymphony

5 jan 2022
    272
    252
    63
    Vrouw
    Misschien toch even bellen, je hebt natuurlijk ook een verleden ermee wat het allemaal nog extra spannend maakt.. maar dat je nu nog weinig kwaaltjes hebt is gezien je termijn wel passend toch. Meestal vanaf week 5 a 6 wordt het allemaal wat meer. Of niet he, kan ook gewoon nog!

DCG vindt dit leuk.
  7. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hè wat vervelend dat je je zo zorgen maakt. Had jij eerder al een K2v5 gedaan die je kan vergelijken? Hij is gewoon vet positief hoor als je het mij vraagt. En anders een predictor doen? Daar testte je toch hele tijd mee? Jouw HCG was eerst idd sneller aan het stijgen dan die van mij en daardoor zou het zeker verklaarbaar kunnen zijn dat je nu geen verdere oplooo in je testen ziet toch? Ik zou ze niet teveel met die van mij vergelijken hoor. Ik zou er vertrouwen in houden maar snap je onzekerheid helemaal....

Madeliefje94 en DCG vinden dit leuk.
  8. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    300
    179
    43
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben ook een beetje onzeker nu, vandaag lijk ik geen symptomen te hebben. Normaal iedere dag honger vandaag niet. Ook de steekjes heb ik niet meer. Ik had verwacht dat de testen nu wel donkerder zouden zijn.
    Morgen maar weer nieuwe testen kopen want de kruidvat testen zijn nu op..

Bijgevoegde bestanden:

Snoepperzikje en DCG vinden dit leuk.
  9. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Maar je testen zien er gewoon prachtig uit? Wellicht vandaag iets anders gegeten omdat het weekend is?

LunaKyra en DCG vinden dit leuk.
  10. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hé en als je je zorgen maakt, bel de VK morgen gewoon even op. Vraag anders of je gewoon bloed mag prikken als dat je rust geeft. Echo gaan ze denk ik nog niet doen? Of je moet idd paar dagen testen en kijken of je iig geen afloop hebt (wat ik niet verwacht)

DCG vindt dit leuk.
  11. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ahh maar deze testen zijn toch super mooi?? Ik snap dat je meer testen wil halen hoor. Maar bij mijn mk vorige ronde waren mijn testen op jouw dag nu echt vet veel lichter.... knuffel

12. Maja88

Maja88 Actief lid

7 nov 2018
    279
    229
    43
    Vrouw
    Je teststreep knalt bijna van het scherm! Wat een mooie oploop. Daar hoef je je niet druk om te maken. Ik heb zelf nauwelijks klachten. 90% van de dag voel ik me tip top. Ik snap je onzekerheid in die zin heel goed, maar je tests geven geen enkele indicatie dat er iets niet goed zit. Die kwaaltjes komen vast snel weer terug, geen zorgen! Laat de weken maar snel voorbij vliegen naar de echo's! Volgens mij zijn we daar allemaal al aan toe :roflmao:

Madeliefje94, LunaKyra en DCG vinden dit leuk.
  13. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Bedankt lieve meiden voor jullie steun!
    Ik had idd alleen maar met predictor getest, maar die is hier nergens meer te krijgen… ik test morgen nog eenmaal met kv2v5 en dan is het klaar…. We kunnen er niks aan doen en zolang er geen bloed is zal het wel goed zitten… dat deze ellendige wachtweken maar snel aan ons voorbij vliegen! Vk zal nu idd niks doen en bloedprikken doen ze bij ons niet zo heel snel, had al geluk dat ik vorige ronde 1x mocht prikken…. We zullen dus moeten proberen te vertrouwen….

@LunaKyra je testen zien er prachtig uit hoor! De oploop is heel erg mooi en je hebt een mooie knaller te pakken.
    We zijn met z’n allen echt toe aan een echo!!! Duurt gewoon te lang!

LunaKyra, Bittersweetsymphony en Maja88 vinden dit leuk.
  14. Bittersweetsymphony

5 jan 2022
    272
    252
    63
    Vrouw
    De onderste zijn de nieuwste? Of de oudste? Hoe moet ik het zien

15. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik zat nu trouwens je onderschrift te lezen en jeetje wat heb je al een weg moeten begaan zeg. Ik snap je onzekerheid helemaal. Het is gewoon niet vanzelfsprekend. Ik heb ook 2 dagen geen last gehad van steekjes enzo en het is nu in volle glorie terug. Mijn buik is ineens ook echt al aan het uitzetten. Dus ik zou me daar niet teveel op vastpinnen. De ergste kwaaltjes komen idd vaak pas rond de 6 weken. Ik wil je wel een dikke knuffel geven :)

LunaKyra vindt dit leuk.
  16. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    145
    82
    28
    Vrouw
    Oh dat kan hoor. De range betekent niet dat je aan het begin van bijv. week 5 18 IU/I moet hebben. Je kan de week ook zomaar beginnen met, zoals jij zegt, 5400 IU/I. De waardes die ik opnoemde zijn gemiddelde die ‘normaal’ zijn voor dat termijn. Mijn waarde was afgelopen woensdag 1307 en in combinatie met de echo dacht de gynaecoloog dat ik 5 weken en een beetje moest zijn. Zo’n waarde als die van jou kan wel voor lichtere strepen zorgen op een zwangerschapstest. Ze zijn ontworpen om een zwangerschap zo vroeg mogelijk te decteren, dus het is dan niet zo gek dat ze hoge waardes niet meer goed kunnen meten :p

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @DCG wat vervelend jouw onzekerheid, inderdaad we zijn toe aan een echo!
    Maar je test is hartstikke positief nog hoor!

@LunaKyra mooie oploop en volgens mij hartstikke mooie uitslag.

Ik herken ook de onzekerheid, nog steeds niet de beroemde pijnlijke borsten, misselijkheids kwaaltjes.
    En vandaar weer een keer lichtroze afscheiding en dit keer oud bloed.
    Maar daarna niet meer, zo vervelend.

Verloskundige gesproken, ze vond mijn HCG waarde niet heel zorgwekkend omdat het wel opliep. Bloedverlies gebeurd heel veel in eerste trimester.
    Echo pas de 25e maar mag altijd bellen.

Ik had graag eerder gewild hoewel het twee jaar geleden wel drie keer moest terugkomen omdat ze nog niks zagen. Ook niet goed voor de onzekerheden.

Baal gewoon van het bloedverlies en geen symptomen. Dat maakt zo onzeker

18. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Vervelend zeg van de onzekerheid! Maar als je nu al 5 weken 4 dagen bent.... zou je toch prima eind volgende week of begin die week erop een echo kunnen doen? Dan moet je wel echt al wat kunnen zien toch? Mij zou dat wel echt veel meer rust brengen om te zien dat er iig iets is. Nou knuffel iig!

DCG vindt dit leuk.
  19. Bittersweetsymphony

5 jan 2022
    272
    252
    63
    Vrouw
    Aah, ik ben daar niet zo in thuis. Heb met mezelf afgesproken niet te gaan testen omdat ik dan denk ik mezelf gek ga maken haha..

20. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    OMG, net wat geks gedaan... op marktplaats gereageerd op een commode (die we zelf willen gaan opknappen) zal een lang project worden voor in de weekenden, altijd leuk zo'n winter project... maar uhhh beetje vroeg :roflmao:
    Wilde het al kopen om te klussen voor de positieve test, maar nu voelt het grappig (en goed, gek genoeg!)

ClaireUnderwood, LunaKyra, DCG en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina