Je tests zien er prachtig uit. Ik heb ook weinig kwaaltjes, behalve moe en honger op bepaalde momenten op de dag. Grootste deel van de dag voel ik me gewoon goed. Mijn borsten doen ook geen pijn, ben nog niet misselijk geweest of duizelig. Maar mijn tests zien er ook goed uit, dus ja... het zal wel goed zijn.
Ik probeerde niet te testen haha *mislukt* 5 min zijn nog niet voorbij zal zo ff fotootje uploaden, trouwens de eerste keer dat ik het test streepje al heel licht zag voor de controle streep
Haha blijft toch voor nu even de enige houvast hè dat is al een goed teken dat je testlijn we al eerder dan de controlelijn op stond!! Die zal vast mooi opdrogen
Precies waarom ik dus eigenlijk niet wilde testen vandaag, test lijkt hetzelfde of misschien zelfs iets lichter, ben benieuwd hoe het opdroogt Ook de natte versie van gister (die met CB erbij) erbij geplaatst om te vergelijken
Bij sensitest zie ik een duidelijke oploop hoor! Dr original lijkt hetzelfde en dat is oook prima. Niet druk maken!
probeer rustig na te denken, dat het verschil tussen 300 en 500 hcg ofzo niet echt opvalt op een test die bedoeld is voor 25miu... temp is nog steeds echt hoog (36,9, normaal 36,1 voor ovulatie, 36,6 na ovulatie) Geen krampen, moest kokhalzen met tanden poetsen en toen de kat naar de bak was geweest en super moe, hartkloppingen dus het zal wel goed zijn *adem in adem uit*
Trouwens... iemand die ook al een duidelijke(re) linea Nigra heeft? Denk dat als ik nu een bikini aan zou doen (leuk met die dichte zwembaden) dat het al best opvalt haha
Echt? Nu al?? Nee ik nog niet hoor. Die begint bij mij altijd echt pas eind 2e trimester. Maar misschien ligt het aan hoeveel pigment je hebt? Weet ik niet hoor, maar ik ben zelf echt een bleekscheet
Dag dames, Bedankt voor jullie reacties. VIN3 is zoals mij is uitgelegd de kans op voorloper van baarmoederhalskanker. Maar er zit dus een witte vlek bij inderdaad mijn schaamlip van circa 2 cm. En dat moet dus weg gehaald worden. Ik ga het woensdag wel meemaken wat ze nu gaan zeggen. Als ik een echo krijg, ja dan zal er niet veel te zien zijn, want ben nu pas 4 weken en 3 dagen ofzo denk ik. Ik blijf er rustig onder en ga het geheel op mijn afkomen. Wel direct gestopt met roken, want dat deed ik dus Ik woon inderdaad lekker in de zon, op Bonaire, en helaas wonen mijn andere kindjes wel in Nederland bij hun vader. Ze zijn net naar huis toe nadat ze 3 weken bij mij waren. Vader zorgt eigenlijk 24/7 voor ze, maar was niet geheel de bedoeling, maar het is zo gelopen allemaal. Gelukkig komen ze alle vakanties naar mij, en vlieg ik meerdere malen per jaar naar Nederland waardoor ik ze elke maand zo en zo wel zie. Maar dat gaat straks wel een dingetje zijn ben ik bang... Dus als dit allemaal goed gaat verlopen, dan wordt het een mega verandering in mijn leven, en die van de kinderen. De meisjes willen heel graag bij mama wonen, en daar heb ik binnenkort een gesprek over met hun vader, dus fingers crossed about that... Verder gaat eigenlijk alles wel goed hier.... Geniet van de zon, maar ook hier slaat COVID enorm om ons heen, en klinkt 860 besmettingen niet zo veel, maar over een bevolking van 20000 is dat wel heel wat helaas... Ik hoop dat het met ons allemaal lekker de goede kant op gaat, en dat we in september prachtige babies gaan krijgen... Hier een foto van mijn testen.
Zal je net zien.... ik ben redelijk 'oud' hahaha.... en het is hier zeer onverwachts... en dan krijg je er maar gelijk twee hhaahaha... ik zou mega gelukkig zijn, maar zal ook mega zwaar zijn... We gaan het zien.
Ben best witjes in de winter... maar kleur in de zomer wel altijd vrij vlot in de zon... Maar ben nu 4w2, dus vind het wel erg snel deze keer haha... word met de dag donkerder
Wat spannend de operatie. En ik vind het erg knap hoe jullie het doen zo samen. Hoe oud zijn de meisjes? Enig idee wat papa ervan zou vinden als de meisjes naar jou komen?
Ik zelf vermoed dat ze het gaan uitstellen, en dan blijven controleren met een biopt ofzo. Want ik loop er al heel wat jaren mee blijkbaar, zonder dat ik dus wist hoe of wat. Meisjes zijn 6 en 8 en heb nog een puberzoon van 14 jaar... Op zich gaat het prima de opvoeding zo, maar het gemis is wel enorm. Dus we zijn zoekende in een oplossing voor alles. En beide willen de kinderen natuurlijk... maar ja, we moeten kijken wat is in het belang van hun, en niet zo zeer van ons... Komt wel goed uiteindelijk
Wow indd! Die zie je wel ja! Nou ja, zichtbaar bewijs dat alles flink in ontwikkeling is in je lichaam! Dat wil ik ook wel...
En dat met net 4 weken... haha word nog wat lastig geheim houden zo Straks zijn het er weer 2... Nee denk het niet, dan waren mn testen wel donkerder geweest Testen zijn wel mooi opgedroogd nu, valt me vooral op dat de controle lijn steeds lichter word