Roze slijm hoeft niks te betekenen toch? Ik lees juist overal dat dit in de eerste paar weken gewoon kan. Volgens mij moet je je pas zorgen te maken als je krampen krijgt en bloedt. Dus geen stress, stress is niet goed!
Oh vrouw kan mij dat heel goed voorstellen en ik weet ook dat mijn en onze woorden dan niets betekenen. Hoe ver ben je?
Niet elke zwangerschap is natuurlijk hetzelfde dat is maar goed ook! Voor jou echt aftellen tot de echo! Echt zo spannend!!
Ojee dat wil je natuurlijk niet zien… maar kan zomaar dat een vaatje is gesprongen… (moest je toevallig grote boodschap?) Kan me zeker voorstellen dat je gelijk in de rats zit erover, maar zolang je geen krampen hebt is dat een goed teken…
Ik lees jullie elke dag hoor dames, echt! Maar met een verjaardag van onze oudste dit weekend met als cadeau met het hele gezin in quarantaine en ik nu rillend van de koorts in bed maakt dat meeschrijven op een wat lager pitje staat. Ik denk dat ik mijzelf ook wat in bescherming neem. Hoe blij ik ook wil zijn en maatje 50 wil kopen (oh nee 56 want nummer twee woog 4309 gram met 41+4) voel ik het nog niet, ik zie ons niet in september een kindje krijgen. Als alles goed blijkt rol ik denk van die bank af. Ga ook pas met 6 weken een afspraak maken. Vandaag pas 4+3 dus nog zo enorm pril.
Nog gefeliciteerd met de oudste! En jeetje wat een rottig cadeau zeg Corona zit je nu echt niet op te wachten. Rillend van de koorts is niet zo fijn nu… probeer het zo goed mogelijk te onderdrukken! Koorts is namelijk nooit goed in de zwangerschap. Heel veel beterschap meid en hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
Oefff succes met de quarantaine, hopelijk voel je je snel beter!! Denk je dat je angst/gevoel voortkomt uit de miskraam die je eerder hebt gehad? Hopelijk gaan de komende weken snel voorbij en weet je waar je aan toe bent
@Flops ik krijg gewoon die echo beelden slecht uit mijn hoofd, vocht in mijn baarmoeder (van de niche), bloed in mijn baarmoeder (van de adenomyose) ik zie daar gewoon geen eitje uitgroeien tot een kind. En er is in mijn geval ook geen kant en klare oplossing. Ookal zei de gynaecoloog dat een zwangerschap wel mogelijk is. Maar met verhoogde kans op een miskraam. Dan zit je gewoon niet lekker deze weken.... Bij onze eerste kindjes heb ik nooit die twijfel gehad, geen seconde. Maar deze keer, blegh!
Super vervelend!! Heb je 1 test gedaan of test je oploop? Vind wachten zonder dat soort zaken al slopend, kan me niet voorstellen hoe dat voor jou is
Haha ja toevallig wel .. er was ook paniek omdat ik natuurlijk al 3x eerder bloed verloren heb. Lijkt nu niet te zitten alles is schoon met afvegen
Super mooie test. Wat een onzekere tijd he zo voor de echo's. Ik heb gisteren ook nog een test gedaan. Ik was afgelopen weekend gevallen en was erg onzeker. Maar geen bloed gezien. Voel me zo beroerd iedere ochtend.
Jemig wat vervelend dat je telkens een beetje bloed veegt. Ik kan me wel voorstellen dat dat onzeker maakt. Ik hoop dat het snel stopt. Sterkte!
Oh wat vervelend dat je bent gevallen! Verder ongedeerd gebleven wel? Gelukkig is die kleine nog maar 1 cm ofzo, die zit wel even veilig. Niet leuk dat je je zo beroerd voelt, maar dan maak je in ieder geval genoeg HCG aan!
Kan me zo goed indenken dat deze weken zo ontzettend k*T voelen voor je Als wij al zo in spanning zijn tot aan de eerste echo, zal het bij jou nog meer spanning zijn. Even dikke knuffel voor jou ❤️
Het is nu in elk geval oud bloed, kan dus zeker wel een vaatje geknapt zijn door de grote boodschap. Al wil je liever helemaal geen bloed zien, en al helemaal niet omdat je al vaker bloedverlies hebt gehad… Mijn zus heeft ook de eerste 16 weken echt vaak en veel bloed verloren, maar ze is inmiddels 31 weken zwanger dus het hoeft echt niets te betekenen.
Wat naar dat je gevallen bent. Niks aan over gehouden?? Gelukkig is alles nog zo klein en goed beschermd…
Laatste dagje testen... nu alleen nog 2 CB in huis voor de 3+ van het weekend denk ik... Sensitest kan het niet meer aan die gaf eerst echt alleen een half lijntje en pas na 4 min de rest Dr. original lijkt donkerder dan de controle streep? Of ligt dat aan mij? CB zei nog netjes 2-3 en lijkt al een stuk donkerder dan 2 dagen geleden (en die blauwe vlek moet nog doortrekken?)