Uitgerekende datum ♡ 1 september Hakunapatata - 34 jaar - 3e kindje Lien84 - 37 jaar - 5e kindje Sfitje - 35 jaar - 3e kindje 2 september Milanatje - 33 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Madeliefje94 - 27 jaar - 3e kindje Snoepperzikje - 21 jaar - 2e kindje 5 september Saar2022 - 33 jaar - 2e kindje Bittersweetsymphony - 31 jaar - 2e kindje 6 september SweetBlossom - 36 jaar - 1e kindje MissX - 35 jaar - 4e kindje 7 september Maja88 - 33 jaar - 3e kindje Goldband - 36 jaar - 1e kindje Aufien - 28 jaar - 2e kindje 8 september Jssiccaaa - 24 jaar - 1e kindje 9 september 10 september 11 september 12 september DCG - 34 jaar - 3e kindje Eliana01 - 33 jaar - 3e kindje Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje 13 september 14 september LunaKyra - 33 jaar - 1e kindje 15 september Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje Dburg - 25 jaar - 2e kindje 17 September Flops - 26 jaar - 2e zwangerschap ** ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 15 januari - Aufien - eerste echo 17 januari - Snoepperzikje - intake & echo verloskundige 17 januari - madeliefje94 - eerste echo verloskundige 18 januari - Mell0408 - vroege echo 18 januari - Bittersweetsymphony - intake VK 18 januari - Flops - vitaliteitsecho 19 januari - Goldband - vroege echo ziekenhuis 19 januari - Bittersweetsymphony - vroege echo VK 21 januari - Milanatje - echo verloskundige 22 januari - DCG - vroege pretecho 25 januari - Madeliefje94 - intake verloskundige 26 januari - Maja88 - echo verloskundige 26 januari - MissX - intake en Echo 27 januari - LunaKyra - echo 7 weken 27 januari - Dburg - echo 7 weken 29 januari - Aufien- controle echo 8weken 31 januari - DCG - vitaliteitsecho vk 1 februari - Mell0408 - echo en intake 2 februari - Miracle90 - intake en echo 3 februari - Flops - Intake VK 9 februari - Eliana01 - vroege echo 22 februari - Eliana01 - intake en echo 22 februari - Mell0408 - termijnecho
Heb je emesafine gekregen? Als het te weinig doet kun je nog om andere medicatie vragen hè… Lijkt me vreselijk om zo beroerd te blijven Ah, dat zou idd kunnen dat ze daarom wat langer wachten. Een gyn wilt natuurlijk een zo compleet mogelijk plaatje hebben en dan lijkt het me idd logisch om wat langer te wachten op een echo. Wel jammer natuurlijk… En wat apart dat de nipt zelfs 2x mislukt is! Maar gelukkig toch een gezonde dochter!! Hopelijk gaat de nipt deze zwangerschap wel goed.
Jaaaaa wat fijn dat alles er goed uit zag!! En over 2 weekjes weer lekker spieken dat je dan maar een prachtig knipperlichtje mag zien! Hoe ver zou je nu zijn??
@Mell0408 gister de hele dag flinke krampen gehad en vannacht ben ik met goeie buikpijn in slaap gevallen. Vandaag lijkt het een stuk minder te zijn gelukkig! Hoe gaat ie met jou?
Ik heb ook bijna geen klachten hoor. Ik voel me het grootste deel van de dag prima. Dit herken ik niet van mijn eerdere zwangerschappen, maar mag er ook wezen. Mijn tests zagen er allemaal goed uit en ik bloed niet. Dus ik zal wel zwanger zijn...
Wat vervelend zeg! Mijn eerste zwangerschap was ook zo. Je wordt er zo zwak en ellendig van, dat overgeven. Doe rustig aan. Heel veel sterkte!
Goedemorgen allemaal, hier alles oké hoor! Lees en leef wel met jullie mee maar ben zelf wat minder een schrijver zo blijkt. Hier is het echt aftellen geblazen tot de echo as woensdag. Dan alweer 7 weken.. ik betrap mezelf er ook steeds vaker op dat ik voorpret heb, net als jullie kamerinspiratie opdoen etc. Maar fluit mezelf wel weer terug. Even geduld nog voor het knippertje.. Wat gaat het heen en weer qua klachten van iedereen: vreselijk misselijk tot twijfels of er wel ‘genoeg’ klachten zijn. Echt een rollercoaster dit! Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend
Dat is echt aftellen geblazen!! Zo spannend allemaal! En die voorpret is natuurlijk altijd leuk, al snap ik dat je eerst die echo afwacht. We gaan er uiteraard vanuit dat je een prachtig beeld te zien krijgt! Fijn weekend meid!
Wij gaan wel echt gelijk op ook hè, qua datum nu 12 sep en vanaf het begin al soortgelijke kwaaltjes haha
En dan plotseling begint het Ineens trillen, zweten, draaien en een bal in mijn keel, zoooo misselijk… gewoon vanuit het niets paniek in de tent!
Ah shit, sterkte! Heb het hier ook aan de hand sinds afgelopen dinsdag kleine beetjes eten, drinken en naar buiten helpt. En vooral niet te vaak douchen, wat een crime is dat! Herkennen jullie dat?
Wat is het hier rustig vandaag Welke kwaaltjes hebben jullie vandaag last van? Ik heb last van mijn bekken/heupen. Het is net alsof er een zware heupriem aan hangt. Verder alleen duizelig, een beetje misselijk en moe.
Klopt! Ik moest vandaag werken. Voelde me oké. Ik merk dat bij mij vooral rond 3 uur de vermoeidheid toeslaat en dan ook de misselijkheid en duizeligheid komt. En dat mijn partner dan late dienst heeft en ik ook de kindjes alleen moet doen helpt dan niet echt... maar goed. Lig nu op de bank! Pas wel op met je heupen hè. Dit klinkt echt als bekkenpijn. Ik heb bij beide zwangerschappen bekkeninstabiliteit gehad en dat is echt vreselijk. Hoe eerder je erbij bent hoe beter. Bij mijn dochter kwam de pijn met 8 weken al opzetten..
Dat is wel pittig.. Ik snap wel dat dat niet helpt. Heeft hij vaak late diensten? Als dat niet zo is dan is dat wel fijn. Ik ben blij dat mijn vriend elektricien is, dus ‘s avonds gewoon lekker thuis kan zijn. Ik had het in mijn vorige zwangerschap ook. Ik ben uiteindelijk tijdelijk bij mijn moeder gaan bivakeren, want ik kon niet ver lopen en geen traplopen (woonde toen 4 hoog zonder lift). Ik heb trouwens artritis psoriatica, dus al extra last van mijn gewrichten. Dat zou tijdens de zwangerschap(pen) beter moeten worden, maar tot nu toe heb ik alleen maar meer pijn gekregen. Nu is een rondje door de supermarkt wel voldoende, maar daarna is de lol er wel echt vanaf. Misschien bij een tankstation?