Hallo, Gisteren mocht ik naar de gyn voor men tweede echo ( 8weken) maar toen we op het punt stonden om te vertrekken belde hij ons op om te zeggen dat hij een bevalling moest gaan doen, dus daar was ik even door ontgoocheld, ik keek er zo naar uit omdat twee weken geleden nog geen hartactie te zien was. Om 11u belde hij dan terug met de vraag of we toch nog konden langsgaan!? Tuurlijk wel!! Ik heb de kleine gezien en jawel, eindelijk de hartactie! opgelucht!
Zijn toch een boel dames die zich beroerd voelen zeg! Hopelijk werkt de medicatie. Hier gaat het best de goede kant op! Gister wel even een rotdag gehad met misselijkheid, maar heb al enkele dagen zonder suprimal doorgebracht Vanmorgen besloot dochter dat het om 5:30 wel een mooie tijd was om wakker te worden, begin nu echt misselijk te worden van de slaap kan niet wachten tot het lunchtijd is zodat ze daarna kan slapen…. Dan kan ik ook even lekker terug onder de wol
Hi allemaal, Wat ontzettend naar allemaal dat iedereen zo ziek is. Ik heb gelukkig nergens last ban. Had ik bij de zwangerschappen van de jongens ook niet dus ik maak me geen zorgen. Ik had wel Corona deze week dus ik kon helaas niet naar de echo. Gelukkig geen klachten en niemand anders in huis aangestoken (denk dankzij mijn booster) dus dat is wel fijn en vandaag is mijn laatste quarantaine dag. Halleluja. woensdag dus weer proberen even naar ons kleintje te spieken dan ongeveer 10 weken dus misschien maakt ze er een termijn echo van. Door de herhaalde miskramen ben ik onder behandeling bij de gynaecoloog. Ik blijf het spannend vinden maar het voelt goed!
Jeeeetje 05.30, dat zijn toch geen tijden ik klop af. Mijn dochtertje slaapt eindelijk goed en door sinds een paar weken. Ook geen melk meer. Heeft maar 2 jaar geduurd Ahh wat balen zeg van de Corona. Volgens mij krijg je daardoor wel extra groei echo’s. Maar fijn dat je je voor de rest goed voelt! Ik voel me ook echt niet zo beroerd als de meeste hier hoor... gelukkig. Wel bijna iedere dag zo’n blegh misselijkheid maar kom echt niet in de buurt van braken of kokhalzen. Duizeligheid lijkt ook minder te worden.
Wat super leuk, in de groep van mijn zoontje zat ook een tweeling. Zo bijzonder! Is dat dan de tweede echo volgende week? Blijf je bij de vk?
Iemand ervaring met dit kussen? De vorige (normale) van mij is versleten en deze geeft goede recensies. Mss nog een beetje vroeg maar ik wil er alles aan doen om bekken instabiliteit voor te zijn en uit te kunnen stellen
Ohhhh dames ik verwaarloos jullie, sorry, sorry! Net even bij gelezen en het voelt zoooo fijn (dit klinkt echt heel raar) om te lezen dat een heel aantal zich ook zo beroerd voelen. Sinds week 5/5 +start corona heb ik mij nog geen dag mijzelf gevoeld. Moe, kort lontje, dat weeige gevoel. Het liefst niets willen de hele dag (gaat natuurlijk niet met twee kleintjes om mij heen). Mijn buik groeit dus niets zit meer lekker, waardoor ik erbij loop als een sloeber en mij nog meer unhappy voel. Echt. Sorry voor 't geklaag maar ik kan wel janken. En de gedachte: als het niet goed is voel ik mij in ieder geval snel weer mijzelf... Is ook al door mijn hoofd geschoten. Voel mij er zo schuldig over. En zo niet verwacht omdat ik mij bij de eerste twee gewoon prima voelde. Ik kan er gewoon nog niet van genieten. Ik wil mijzelf terug. Mijn energie. waar zijn we aan begonnen.... Woensdag a.s eerste echo bij de gynaecoloog. Ik ben dan 7+6. Misschien dat ik dan wat meer rust krijg en dat mijn mindset een beetje mee gaat werken.
Herkenbaar, jouw bericht.. helaas. We zullen positief moeten blijven, hoe moeilijk dat ook is op sommige momenten. Succes woensdag! Ik heb dan ook mijn eerste echo. Hopelijk worden de symptomen dan ietsje minder
Lijkt me ergens wel fijn om geen last te hebben van kwaaltjes… al lijkt het me aan de andere kant best een onzekerheid om nergens last van te hebben. Fijn dat Corona beperkt is gebleven binnen het gezin! Wat zal jij blij zijn dat je woensdag weer mag spieken
Ik ken deze niet, ik had die van de Kruidvat van bambino, heb em nog steeds en is nog steeds van goede kwaliteit, heb em al sinds de zwangerschap van mijn zoon En fijn dat je dochter na 2 jaar eindelijk doorslaapt!!! Dat heeft toch een behoorlijke tijd geduurd! Hier sliep dochter al vrij snel de nacht door, behalve na haar 3e inenting, toen was het 10 weken op rij elke nacht bingo vanaf 22:30 tot 5.00!!! Lang leve de osteopaat… die heeft haar zo goed geholpen dat ze na slechts 2 behandelingen weer terug in haar eigen patroon viel, heerlijk weer nachten van 12u!! Afgelopen dagen heeft ze een paar keer bij mij geslapen omdat ze ziek was, maar nu ook weer gewoon lekker in haar eigen bed, alleen beetje vroeg wakker dus haha. Vanmiddag heerlijk 2 uur bij kunnen tanken
Snap je gevoelens zeker wel… voel je niet schuldig, dit zijn totaal normale emoties. Ik wed als je woensdag dat kleintje in je buik ziet dat je alle ellende vergeten bent (voor even dan…) en weet je waar we het voor doen
Op de zwangerschaps app staat dat rond de 9 weken het misselijkheidsniveau op zijn hoogtepunt is en het daarna gaat afzakken. Ik moet zeggen dat ik nog wel m’n momenten heb dat ik ineens misselijk ben, maar al met al gebruik ik nu al enkele dagen geen suprimal meer, dus het gaat de betere kant op! Voor jou ook spannend moment woensdag!!
Jeetje, morgen alweer 8 weken!! Dat is nog best hard gegaan! Morgenvroeg mag ik bij de vk spieken, kijk er zo naar uit. Vanavond heeft mijn zus met de angelsound geluisterd en ze heeft gewoon het hartje al gevonden! Zo magisch om dat weer te horen
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 september Hakunapatata - 34 jaar - 3e kindje Lien84 - 37 jaar - 5e kindje Sfitje - 35 jaar - 3e kindje 2 september Milanatje - 33 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Madeliefje94 - 27 jaar - 3e kindje Snoepperzikje - 21 jaar - 2e kindje 5 september Saar2022 - 33 jaar - 2e kindje Bittersweetsymphony - 31 jaar - 2e kindje 6 september SweetBlossom - 36 jaar - 1e kindje 7 september Maja88 - 33 jaar - 3e kindje Goldband - 36 jaar - 1e kindje Aufien - 28 jaar - 2e kindje 8 september Jssiccaaa - 24 jaar - 1e kindje 9 september 10 september 11 september 12 september DCG - 34 jaar - 3e kindje Eliana01 - 33 jaar - 3e kindje Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje 13 september 14 september LunaKyra - 33 jaar - 1e kindje 15 september Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje Dburg - 25 jaar - 2e kindje 17 September Flops - 26 jaar - 2e zwangerschap ** ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 29 januari - Aufien - 8 weken echo 31 januari - DCG - vitaliteitsecho vk 1 februari - Mell0408 - echo en intake 2 februari - Miracle90 - intake en echo 3 februari - Flops - Intake VK 3 februari - Snoepperzikje - vroege echo 9 februari - Eliana01 - vroege echo 22 februari - Eliana01 - intake en echo 22 februari - Mell0408 - termijnecho
Dag allemaal Ik heb mij even van de lijst gehaald. Echo was heel fijn, uitgebreid, alles gecheckt. Heb nog nooit zo'n uitgebreide echo gehad met uitleg. Helaas klopte het gevoel, er was wel een zwangerschap maar gelukkig alles is weer schoon en kwam alweer een eisprong aan. Goddanks heb ik nul kramp of pijn gehad. We zijn net verhuisd dus mijn focus ligt nu even daarop. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap met mooie echo's en gezonde babies straks. Ik blijf wel af en toe spieken hoor!
Wat “fijn” om te lezen dat alles weer schoon is, en fijn dat je zo’n uitgebreide echo met uitleg hebt gekregen als afsluiting. En zelfs alweer een eisprong op komst, wat snel!! Gaan jullie nu opnieuw proberen of laten jullie het even voor wat het is? Gelukkig heb je geen pijn gehad, mijn miskramen waren altijd behoorlijk pijnlijk qua krampen… Wil je veel plezier in jullie nieuwe woning wensen met hopelijk hele mooie nieuwe herinneringen in het verschiet! ❤️
Bekijk bijlage 714875 Frummel is goed gegroeid!! Ben 3 dagen vooruit gezet voor nu dus 9/9/22…. Was een goed teken zei de vk, risico op miskraam is heel erg minder nu de kleine voorloopt op termijn! Uitstulpingen van armen en benen waren al te zien en hartje klopte perfect ❤️